Imettävät kuumeilijat

Esikko, mulla on nyt ollu "ovislimoja" epäsäännöllisen säännöllisesti jostain helmikuusta asti, mutta ei oo vieläkään kierto käynnistyny :D
Mut toki toivotaan, ett sulla on käynnistymisen merkki! :)

Mannikka, tuleeko sulle koskaan tasavahvat ovistestiin?
Mulla toi meinais ett tulis illalla tai huomenna tasavahva plussa :)
 
Nenna, joihinkin testeihin tulee, toisiin ei. Näitä en oo ennen käyttäny :rolleyes: nyt jo kolmas päivä vahvalla viivalla :s
 
En ole niin kokenut ovistikuttaja.. mutta omani oli vahvempi. Eli tuo ei olisi minulla plussa, mutta varmaa yksilöllistä?? o_O

Esikko, itse bongasin limoja ja niiden takia päätin tikuttaa ja tuli heti ovisplussa! Ja tosiaan ei ollut kierto alkanut ennen sitä.

Mut nyt! Täti kurvasi pihaan tänään! (Eli tosiaan uumoilin oikein, että nyt kehossa tapahtuu)
Jihuuuu! Kp1 ja virallinen yk1 saadaan käyntiin. Olen niin iloinen :D (harvemmin täällä foorumill iloitaan tädistä :hilarious:)
 
Jee vaiana :)

Tässä vielä kp11-15, selvästi vahvistumaan päin! Huomisen testi varmaan kertoo oliko tänään jo plussa vai onko huomenna sit ihan kunnon viivat :D
IMG_20170814_122817.jpg
 
Hyvin kyllä vahvistuu mannikka! Huomenna taas viisaampia :) tärppionnea hurjasti!

Luulen, että itsellä silloi yritti ovuloida (tästä plussa), mutta ei onnistunut..
Tämä siis päätelty vain siitä, kun ovisplussasta tätiin meni näinkin pitkä aika :grin
 
Mä en pysty errorin takia lukee vanhoja viestejä.. Murr

Mannikan viiva ihan selvästi vahvistuu! Onko Vaiana menkat alkanut?
 
Tänään alkoi Twisted! (Jeeeeee)
Kirjoitin ylemmäs, mutta ihme error sekoilee täällä ja muissakin ketjuissa o_O
 
Onnea virallisesta yk1 aloituksesta Vaiana!

Mannikka, mä en oo tehny viivatestejä, mutta vahvalta näyttää. Peitto heilumaan vaan!

Onnea Eliza! Vahvistumisia! Ja uutta testiä vaan pian. :)

Ihanan positiivista kirjoittelua ja hyviä uutisia ollut! Pitäkää tää! Plussatuulia kaikille!
 
Kiitos Vulpix!

Nyt on kyllä hyvä fiilis täällä keskustelussa. Ja niinhän se menee, tunteet vuorotellen heitellen.. kuten elämäkin :)

Plussatuulia ihanaiset
:talk017
 
Vaiana, jeee onnea kierron käynnistymisestä! :)

Mannikka, voihan tuokin olla ollut jo plussa, kun kuitenkin vahvistui paljon. Toisaalta voi olla että vahvistuu vielä parin päivän sisään kunnon plussaksi. Vaan eipä oikein voi tietää vielä. Pääasia kuitenkin on, että talletukset on kohdillaan! :)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Kirjoittelin joskus iäisyys sitten tähän palstalle.
Tein vaikean päätöksen ja lopetin imetyksen. Onneksi poika sai kuitenkin 1v 7kk tissiä. Onhan sekin jo jotain :p Hänelle tissi oli tosi tärkeä aina.
Ensin vähensin päivä imetyksiä ja noin viikon päästä ei enää revitty raivolla paitaa alas. Yöt pidin viimeseen asti ja aamun pitkät imetys maratoonit. Mun oli helpompi lopettaa loput kerralla, kun jättää yhtä, koska tiedän että poika olis kuitenkin halunnut enemmän.

Lopetin 4.8 ja viikon päästä siitä tunsin ihan kuin olis ollut ovulaatia, tai sen suuntaisia oireita:woot:

Kahdesta aiemmasta imetyksen lopetulsesta menkat ovat saapuneet noin kahden viikon sisään, joten saa nähdä kuinka nyt käy.

Toivon kaikille ihania imetys hetkiä ja superia tandemimetystä, jotka sen pääsevät kokemaan :Heartbigred

Jos jotain positiivista, niin yöt paranivat kertaheitolla 1-2 nopeaan heräämiseen.

Hilla edelleen odottelee kiertoa käyntiin
 
Vaianalle onnea virallisesta kierron alusta ja kaikille tasapuolisesti plussatuulia! :)

Tää mun plussayritys oli näköjään (taas) kemiallinen (viime kierrossa oli sama homma..pari hailuraa sain pc liuskoihin, mutta sitten se täti tuli kuitenkin). :sad001 Ei viivat vahvistu, tänään Apteq testissä ihan juuri silmin havaittava viiva ja tänä aamuna lämmöt tuli alas edellisaamun 36,86 --> 36,62. Roima pudotus siis ja nakkaan pyyhkeen kehään, otan kuukupin kaapista odottelemaan ja tutkin googlen ihmeellistä maailmaa, että mistä ihmeestä nää kemialliset johtuu.. Onko kellään faktatietoa? Kohdun limakalvon paksuutta monet syylliseksi arveli, kun ehdin tässä jo palstoja lukea. Imetyksen ei pitäis vaikuttaa kiinnittymiseen, ja meillä tosiaan imetetään 8kk tyyppiä usein... Hm.... Mun ikä tuskin auttaa myöskään: 38v mittarissa jo. Ärsyttää, v#tuttaa ja sit toisaalta huokaisen helpotuksesta, että saadaan pidempi ikäero tenaville.. Ristiriitaista todellakin.
 
Kemiallisessa raskaudessa on tapahtunut ihan oikea munasolun hedelmöittyminen, eli mistään "valeraskaudesta" ei ole kysymys. Hedelmöityneistä munasoluista kuitenkin luonnostaan 70 % ei kiinnity tai irtoaa varhaisessa vaiheessa. Mitään yhtä selittävää tekijää tälle ei välttämättä ole. Sitä että miten imetys vaikuttaa kiinnittymiseen, niin en tiedä. Hormonipitoisuuksilla on kuitenkin tekemistä asian kanssa. Noi jutut mitä oon netistä lueskellut hormonien vaikutuksesta kohdun seinämän paksuuteen on liittyneet ivf-hoitojen alkionsiirtoihin. Vois kuvitella että munasolun kiinnittyminen on erilaista (helpompaa?) kuin kokonaisen alkion. Tässä mun vähäinen faktatietoni. :)
 
Kotikissa: kiitos! :) Joo, tiedossa olikin, että yleistä on ja ihan oma valinta se on testejä tehdä ennen ku menkat on myöhässä... No, menkkoja ootellen ja seuraavaa kiertoa kohti!
 
Mä en (vielä) ole tähän ketjuun chättäilly, ehkä tässä jossain kohti, mutta sanoisin tuohon kemiallisen raskauden esiintyvyyteen: ilmeisesti toisilla naisilla huonompilaatuisetkin alkiot, joilla ei ole elämän edellytyksiä, kiinnittyvät ja harmillisesti tuovat ikäviä uutisia varhaisille testaajille. Sitten on me, joilla alkiot ei kiinnity sitten niin millään. Totta on tuo, että valtaosa hedelmöittyneistä munasoluista, joita jo kiinnittymiskykyisinä alkioiksi kutsutaan, menee haaskuun.
Katjusha ja tyttö vajaa 9 kk.
 
Onko muilla imettäjillä ongelmia näön kanssa? Mulla on lasit mut ei oo ollut käytössä pitkään aikaan. Nyt kävin optikolla ja sanoin et huononee vaan näkö. Optikko kysyi että imetänkö vielä vauvaa ja kertoi että se vaikuttaa suoraan näköön. Hormonit sumentaa näköä ja myöskin kuivattaa silmiä. Neuvoi juomaan vettä, syömään omegaa ja käyttää silmätippoja. :)
 
Onko muilla imettäjillä ongelmia näön kanssa? Mulla on lasit mut ei oo ollut käytössä pitkään aikaan. Nyt kävin optikolla ja sanoin et huononee vaan näkö. Optikko kysyi että imetänkö vielä vauvaa ja kertoi että se vaikuttaa suoraan näköön. Hormonit sumentaa näköä ja myöskin kuivattaa silmiä. Neuvoi juomaan vettä, syömään omegaa ja käyttää silmätippoja. :)

Mä jouduin hankkimaan halppis-lukulasit, en näe enää lähelle. Olen aina ollut likinäköinen, mutta multa on leikattu likinäkö muutama vuosi sitten pois. En aio "oikeita" laseja hankkia, kun luulen että tää muuttuu vielä.
 
En nyt varsinaisesti ole vielä täysillä kuumeilemassa (koska mies ei vielä suostunut yrittämään), mutta toiveena olis jo uusi raskaus. Esikoinen 6kk. Imetyksellä mennään ja kolmas kierto alkoi. Joten tulen mukaan jos kuitenkin uuden kierron aikana sattuis jtn, heh.
 
Mulla on silmälasit, mut en kyllä enää niillä näe niin hyvin ku pari vuotta sitten, eli ennen raskautta ja imetystä..

Eliza,pahoitteluni kemiallisesta, ne on kyllä tympeitä kun antavat ymmärtää :sad001
 
Pahoittelut eliza!

No nyt!! Kp17 tänään, eli vielä ollaan alle kp21 :D joka on siis miulle jonkunlainen raja ollut, että vois jo onnistuukkii .. kierto lasketaan normaaliks lasketaan siis jos ovis on ennen kp21 (ja luteaali yli 10vrk).
f797a5bc5d26e6c9bb2a46e6b2473bce
 
Takaisin
Top