Ikä?

Minä 26 ja mies 24. Yhdessä oltu kohta 6 vuotta ja ensimmäinen nyytti olisi haaveissa :happy: Minulla on ollut kova vauvakuume jo useamman kuukauden, miehen kanssa ollaan asiasta puhuttu, mutta ehkäisyä vielä käytetään koska mies vielä asiaa hieman sulattelee :angelic:
 
Olen 27 ja mies 32. Ensimmäinen yhteinen olisi haaveissa, miehellä yksi lapsi entuudestaan. Yhteistä taivalta takana noin 6 vuotta. Yritystä ollut 6/16 alkaen.
 
Mies 27 ja mä päälle kuukauden päästä kans 27. Ensimmäistä lasta ootamme, ja vasta 7+5 menossa. Sekä naimisissa ollaan oltu kohta 8 kuukautta. ♡
 
Täällä 22v ja mies 23v, esikoista ootetaan rv5+1 (: yhdessä nyt 2vuoden ajan ja molemmat onnellisiä nykyhetkeen ❤️
 
Me ollaan miehen kanssa 36 ja esikoinen syntyi, kun oltiin 34. Naimisissa ollaan oltu kohta neljä vuotta ja yhdessä yhdeksän vuotta. Toinen lapsi on suunnitteilla ja varmasti pian käymmekin yrittämään...
 
Mä olen 21 ja mies 27. Mulla aijemmasta suhteesta lapsi ja nyt miehen kanssa toista yhteistä yritetään (eli mulle kolmas). Yhdessä ollaan oltu vajaa 2v.
 
Täytän 27v syyskuussa ja mies 35v lokakuussa. Meillä on jo 10v ja 9v täyttävät tytöt, nyt haaveissa "iltatähti" [emoji4] Naimisiin mennään n. 3viikon päästä [emoji7]
 
Minä olen 28, mies 30, ollaan oltu 10v yhdessä, joista n. 3v naimisissa. Esikoinen 1v 10 kk. Toista ollaan suunniteltu, mutta nyt vasta aloitetaan yrittäminen :D
 
Minä oon 34 ja mies 36. Naimisissa ollaan oltu 6v. Esikoinen on nyt 6v., keskimmäinen 5v. ja kolmatta odotetaan syntyväksi tammikuussa.
 
Minä täytän 27 ja mies 35. Yhdessä 11v ja naimisissa melkein kuukausi [emoji28] Kaksi lasta entuudestaan ja yrityksen alla kolmas [emoji4]
 
Täällä 31v kahden lapsen äiti, mies on 33v. Me haaveilemme nyt kolmannesta lapsesta. Esikoinen kohta 4v ja kuopus täytti 1v juuri.
Vauvakuumeilu ei ikää katso :happy:
Mutta kiinnostaa toki itseänikin, minkä ikäisiä muut on :cool14
 
Mie kohta 27 ja hellu 32 :) yhessä oltu 1v 4kk, ensimmäisestä haaveillaan. Itte oon kuumeillu varmaan koko ikäni, mies nyt autokuumeen myötä lämmenny myös ajatukselle vauvasta:grin
 
Meillä ollaan 41v kohta molemmat. Meillä on yhteinen reilu 1vuotias tyttö ja toinen lapsi on haaveissa. Katotaan kunnon yritystä tuossa syksymmällä. Vauvakuume on ja pysyy. [emoji3] Miehellä on entisestä liitosta isot lapset.
 
Minä 33, mies 35. Syksyllä tulee 15 vuotta siitä kun tavattiin ja suunnilleen sama aika ollaan oltu yhdessä. Esikoinen 2,5 v ja toinen "työn alla" :D
 
Minä 24, Mies 25, toista lasta kuumeillaan jo vaikka esikoinen syntyi viime kuussa! Yhdessä ollaan oltu paria kuukautta vajaa 5 vuotta.

Täysimetän ja kierto ei todellakaan ole käynnistynyt vielä synnytyksen jälkeen, mutta toinen on tervetullut heti kun on tullakseen.
 
Minä 27 ja mies 34 yhdessä ollaan oltu kohta viis vuotta :) Toista lasta toivotaan, meillä esikoinen 2v 8kk. Mulla taustalla pcos joka vähän hankaloittaa näitä haaveita, mutta kyllä me sisarus vielä halutaan vaikka se vaatiikin vähän enemmän kun pelkkää seksiä ja kun pienellä jeesillä tuo meidän ekakin sai onneksi alkunsa[emoji173]️
 
Ajattelin ihan mielenkiinnosta kysellä, että minkä ikäisiä vauvakuumeilijoita täällä on? Lähinnä kiinnostaa ensimmäistä kertaa asialla olevien ikä, mutta toki muutkin saavat vastata. [;)] 

Itse taidan olla sieltä vanhemmasta päästä, ensimmäistä lasta nyt yritellään ja ikää on kertynyt jo 30 vuotta. Mies on vuoden vanhempi. Naimisiin mentiin heinäkuussa, yhdessä ollaan jo 10 vuotta kuitenkin oltu. Kyllähän se vähän mietityttää, että onko liian kauan odotettu, jos se raskautuminen onkin nyt sitten vaikeampaa. Kun haluaisin kuitenkin 2-3 lasta. Mutta yritän olla stressaamatta tätä, se tuskin ainakaan helpottaa asiaa. Ja kun yrityskin vasta aloitettu, niin turha vielä murehtia. Kai.

Olen jo 32 täyttänyt ja ensimmäinen olisi yrittämisvaiheessa. Miehellä on yksi poika 5v entisestä suhteesta joka asuu enimmäkseen meillä, joten olen tässä jo ehtinyt olla äitipuoli hetki. Siltihän se oma ois vähän toiveissaan, tästä alkaa kuitenkin vanhentua :D ja ei voisi sanoa ettei elämä muuten olisi aika mallillaan :)
 
Takaisin
Top