Hyviä ja suht terveellisiä ruokareseptejä!

Täällä menee vettä ja appelsiinimehua (kamala himo siihen God Morgonin mehuun) ja myös
ainakin yks kuppi teetä päivässä! :)
Kahvia en oo koskaan juonu ja limun lipittämisen lopetin vuosia sitten.
 
Tuo avokadopasta on myös minun suosikki! :) Tosin nyt raskausaikana kun viimeksi tein, niin seurasi kauhea närästys. Johtui varmaan siitä valkosipulista.
 
Tein avokadopastasta variaation, korvasin avokadon munakoisolla, jota (itketin ja) paistoin öljyllä pannussa pehmeäksi sillä välin kun tuorepasta kiehui. Eka kokkaus piiiiitkään aikaan :) Jos tota kokkaukseks voi edes kehua, kun on niin yksinkertainen tehdä :)
 
Ootteko löytäneet parmesania (tai vastaavaa) joka olis tehty pastöroidusta maidosta? Vai ootteko käyttäneet vaikka olis raakamaidosta tehtyjä?
 
Juustotiskeissä esim Stockmannilla on muutamaa kovaa alppijuustoa, jotka on pastoroituja. Sipivat hyvin sekä herkutteluun että ruuanlaittoon.
 
Mulla on tehnyt koko raskauden ajan mieli katkarapuja, haaveilen uuniperunasta katkaraputäytteellä :p Luetellaanko äyriäisiin?Syöttekö te? Keitettyjähän pakasteravut ainakin taitavat olla...?
 
Muokattu viimeksi:
Testasin eilen Hanna G:n korianteripestopastan, super herkullista. Resepti, joka on myös vege löytyy blogista :happy:
 
Hei lisää reseptejä kehiin!
Ainainen sama ongelma kauppaan mennessä, kun pitäisi miettiä, että mitähän sitä seuraavat päivät söisi..
ja lapsilta jos kysyy, niin aina sama vastaus; riisipuuroa tai perunamuusia ja kalapuikkoja/lihapullia.. :hilarious:
 
Yritän ryhdistäytyä ja vihdoin ruveta kokkaamaan taas itse. Ostin kaupasta kaalilaatikkoainekset. Parasta kotiruokaa. Lisäks on omatekemää puolukkahilloa kaapissa.
 
Mä tarttisin jotain terveellisiä ruokia. Tuntuu ettei kasvikset maistu yhtään. Eikä hirveemmin kotiruoka. Juon kyllä vettä ja täysmehuja missä ei juurikaan sokeria ja syön hedelmiä.
 
Takaisin
Top