Huolet ja pelot

Mulla oli toisen kohdalla valemenkat ja niiden vuoksi luulinkin silloin olevani pienemmillä viikoilla mitä olin. Oli sitten ultrsssa viikolla 12 ylläri kun viikkoja olikin 15. Vähän asiaa olin kyllä silloin alkanut epäillä kun vatsa näkyi jo hyvin. Nyt tässä kolmannessa raskaudessa oli sama homma. Menkat alkoi mutta oli niukat ja kesti vain muutaman päivän (normaalisti viikon). Sitten tiesibkin testata ja plussa tuli.
 
Huomasin tuossa äsken vessassa käydessä että valkovuoto muuttunu verensekaseks.. Hieman säikäytti kyllä.. Ei onneks kipuja oo ollenkaa eikä muutakaa outoja tuntemuksia. Toivottavasti ei oo mitää vialla... :sad001
 
Minulla myös tänään valkovuodon seassa hiukan punertavaa! :sad001 Jomotellu on pitkin päivää mahaa! Viikko vielä ultraan, Jotenkin tuntuu ettei tästäkään mitään tule! :arghh:
 
Tsemppiä pienistä vuodoista kärsiville:Heartred onneksi ne aika yleisiä ovat kuitenkin. Toivotaan että kaikki jatkuu normaalisti
 
Tsemppiä ja toivottavasti kyse ei oo mistään vakavammasta!!
 
Kuulostaa niin tutuilta nämä pelot.
Kahden keskenmenon jälkeen pelkään kovasti. Myös mulla joka wessakäynnillä tuo pelko, että tuleeko verta pyyhkiessä.
Tämä alkuraskaus on piiiiitkä... Tänään 5+0.
Tarkkailen koko ajan oireitakin. Onko niitä, onko ne voimistuneet vai heikentyneet?

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti teidän (joilla vuotoja) vuodot on harmittomia!
 
Mä oon huolissani koska edellisissä raskauksissa oon ihan heti saanut tummanpunaisen testiviivan, mutta nyt on ollut ensin (27/28) ihan haamu joka pikkuhiljaa kokoajan vahvistunut kuitenkin, mutta ei se vieläkään ihan yhtä tumma ole kuin kontrolliviiva vaikka päiviä on jo 31/28 :/ tässä kuva tämänaamuisesta testistä, mitä mieltä ootte onko jo selkeä plussa vai haamu? Itsellä tosiaan kokemusta aiemmin vain supervahvoista plussista
 

Liitteet

  • IMG_20160517_101753.jpg
    IMG_20160517_101753.jpg
    948.3 KB · Katsottu: 55
Vaikka tämä raskaus ihanalta tuntuukin niin pelkään kaikkea siihen liittyvää. En ole pystynyt edes gynellä käymään itkemättä jälkeenpäin niin en usko että odotuksen aikaisista tutkimuksista puhumattakaan synnytyksestä tulee kovin voimaannuttava kokemus :nailbiting:
 
Kyllä se plussa on ja noilla halpisliuskoilla voi saada juuri tuollaisen hailakan viivan kun toisessa testissä jo selvä melkein leffaviiva!!!! Punasta väriä tossa on sehän se pääasia on ja hyvin yksilökohtasta/ raskauskohtasta on miten nopeeta viivat tummenee ja jos ovis on ollutkin myöhemmin kun luulee niin voi vaikuttaa sekin!!
 
Tsemppiä teille joilla vuotoja. Täällä tuhrut loppuneet, edelleen kahden vaiheilla mennäkkö ar-ultraan vai ei...

Otuski 6+3
 
Minulla valkovuodon seassa ehkä hieman vielä rusehtavaa! Ei mitään suuria määriä ollut alkuunkaan, ei pitäisi heti panikoida. Oireet ollu tänään samanlaiset kuin muinakin päivinä. Mahaa nippailee tasaisesti , en tiedä onko normaalia? Mietin jo että voiko olla joku tulehdus? :sorry:
 
Minulla pelottaa tuo keskenmeno ihan kamalasti! Näin viimeyönä untakin, että menin vessaan ja olin yltäpäältä veressä. :sad001 Jotenkin tätä raskautta niin kovasti toivoi ja yritettiinki jo ihan tosissaan, niin pelottaa, että menettääkin tämän kaverin. Toivotaan kuitenkin, että unet jää uniksi ja rakaus jatkuu rauhassa. Ehkä se mielikin jossain vaiheessa uskaltaa hivenen rentoutua tässä odottelun aikana. :)
 
Mää en kestä. Ei sais valittaa MUTTA mulla ei oo pariin päivään ollu mitään oireita! Ultra on reilun viikon päästä.. Tähän asti oon ottanu aika iisisti hermoilematta mutta nyt alkaa jänskättää jos ei mittään oireita ala ilmaantua. Ja arvatkaapa miltä tuntuu mennä sinne ultraan jos vielä sillonkaa ei oo oireita, edellinen km selvisi just siellä ultrassa..
 
Mulla vetää fiilikset vuoristorataa, yhdessä tilanteessa oon rauhallinen ja itsevarma tästä raskaudesta ja sit tullaan rytinällä alas ja pelko astuu kuvioihin. Mulla tuo alavatsan nipistelykin on vähentynyt paljon verrattuna siihen alkuun ja se tietty tuo huolia enemmän.

Hennariik, älä huoli, mulla ei oo myöskään oireita. Ei kuvota, okseta, ole superhajuaistia yms. Ainoa on mahan turvotus ja tissien herkkyys. Mun jatkuva vessassa juoksukin on loppunut..
 
Mää en kestä. Ei sais valittaa MUTTA mulla ei oo pariin päivään ollu mitään oireita! Ultra on reilun viikon päästä.. Tähän asti oon ottanu aika iisisti hermoilematta mutta nyt alkaa jänskättää jos ei mittään oireita ala ilmaantua. Ja arvatkaapa miltä tuntuu mennä sinne ultraan jos vielä sillonkaa ei oo oireita, edellinen km selvisi just siellä ultrassa..
Mulla myös pelko tuonne ultraan mennä! Samat kokemukset :sad001 edellisen kerran ei edes osannut pelätä mitään, oli aikamoinen shokki! nyt sitten pelottaa kahta kauheemmin!!
 
Takaisin
Top