Huhtikuun Hirnumiset

Myös 4. kohta pitää paikkansa.
Tähän liittyen: esikoinen oli alta vuoden. istui rattaissa ja minä tutkin sokoksen vartalorasvavaihtoehtoja. kotona huomasin, että tyttö oli jemmannu rattaisii purnukan rasvaa. mentii seuraavana päivänä palauttamaan se. tyttö sai vain nuhtelun kassatädiltä, joka hymyili :wink
 
Voi kuule meillä meinas käydä viikonloppuna samoin. Kattelin pojalle tennareita prismassa ja ipana oli saanut käsiinsä hyllystä yhden tennarin. Hevi-osastolla sit huomasin, et mitä tuo poika syö. Puolet hintalapusta oli mussuttanu mut onneks kenkä oli säilynyt kuivana.. ja onneksi ei ehtinyt mussuttaa sitä hintalappua mahaan asti, vaan kaivoin sen märän lapun puolikkaan suusta pois. Voi pientä kun ehtikin.. :laughing014
 
mä olin joskus 4 vuotiaana karannu lähikauppaa,ottanu ne lasten kärrit ja pistäny sinne niitä trip-mehuja ja kävelly kassan läpi kotia:laughing002 äiti sit kävi palauttamassa ne kauppaa:grin
 
Oltiin pienempiä niin oltii isosisko, minä, pikkuveli ja äiti kaupassa niin kun kassoille päästiin ruvettii ihmettelee missä pikkuveli on.. No sehän oli ottanut karkkipussin ja lompsinu autolle samaan aikaa ku me ollaan oltu kassalla... Pikkuveli söi tyytyväisenä autossa karkkia.... :D

Onneksi oli paikallinen kauppa että ihan pikkukaupasta oli kyse ettei äitee kerinny ees saamaan sydäriä :D
Äiti kävi toki maksamassa karkkipussin mikä oli jo puoliks syöty :DD
 
Ne sitten puuttuivat tuohon vanhempien oikeuteen päättää itse asiasta. Kusipäät. Meillä ei mies tosiaankaan jää kotiin eli meidän perheestä leikattiin suoraan rahaa ja lapsen oikeudesta olla kotona.
 
Hallitus vaan ei myönnä, että tästä oli tarkoitus leikata! Se vaan verhotaan tasa-arvokysymykseen, ettei isillä ois nii suuri kynnys jäädä kotiin.. työnantajat paheksuisi ja blaablaablaa... haistakoot pitkän **tun.
 
On siitä liikkunutkin jo joku adressi mun muistaakseni, mut jykä ja jutta pyyhkii perseensä niill adresseillä. Noh.. saa nähdä ny sit. Jospa se toi poika olisi vuoden päästä sellainen rasavilli, et sille tekee ihan hyvääkin päästä päivähoitoon.. tosin, mä kyl aion tehdä niit muksuja vielä lisääkin, et ehkäpä lapsi saakin olla kotona.. sit pitää vaa murehtia sen kuopuksen osaa. Voi että ärsyttää.
 
oho.. katos vaan. Se kyl löyty tosi helposti, mut näemmä jo kiinni. Eipä ollut silläkään adressilla mitään vaikutusta. Hallitus hautasi muutosajatuksen hetkeksi ja nyt nostaa täräytti sen takaisin kartalle.. vastustuksesta viis.
 
Takaisin
Top