Huhtikuun Hirnumiset

Joo.. mä jo yhtä uutista päivittelin, et TÄÄÄÄÄH... mut mä en oo koskaan ollu mikään aprillityyppi, joten helposti unohdan koko perinteen. Onneks vähän kahvia koneeseen auttoi tajuamaan et joo, nii.. se on taas tää päivä...
 
mä olin jo unohtanu aprillipäivän.mua höynäytetää tänään varmaa miljoona kertaa,ku oon nii hyväuskonen.
 
Sain sitten miestä höynäytettyä :D
Tuttuun tapaan kun miehellä on tuo liukuva työaika 6-8. niin illalla kun ukko nukahti kävin siirtämäs olohuoneen kelloo ja hänen kännykän kelloo 2 tuntia eteenpäin... ja pistin siihen puhelimeen herätyksen0750 :D Ukolla tuli vähä ns kiiru töihin... Kunnes se älykääpiö menee avaamaan tietokoneen (en tajua miks se niin teki jos on 10 min aikaa olla työmaalla) no si se tuli makkariin ja nauraen kuiski et mitäs pirua.. huutelin vaan aprillia ja toivottelin hyvää työpäivää! :D Eli saan pitkästä aikaa miehen töistä kotii puol 3, puol5 sijaan :grin
 
Mä kans jo yhteen pilaan lähes täysillä lankesin, mut ei se oo ihme. Mä en tosiaan meinaa koskaan muistaa koko aprillipäivää.. Käänsin kalenterin huhtikuulle ja huokasin, et vihdoin huhtikuu.. eikä käyny mielessäkään koko aprillipäivä.
 
No mä aattelin tehä jotain erilaista ku melki joka toinen kirjottaa et "oon raskaana" fb:hen.. Sain sitte ukkoo höynäytettyy mut hyväl taval ja kummallekki jäi hyvä mieli asiasta :)
 
Enpä ole ehtinyt täällä foorumilla käydä piiitkään aikaan.... Voi olla, että menee viikko ennen kun saan kaikki viestit kahlattua läpi.
 
mie olen varmaan nii hömppä et en oo ees tajunnu lehdistä saati mistään muualtakaan mitn aprillipiloja :D...Paitti miun siskolla on tänään syntymäpäivä :D....HEIII...Kellitys nyt pitänee kysyä ihan julkisivulla et mistäpäin sie oot? :D kattelin vaan et olet lukenu Karjalaista :D...Netistä vai?..Ite nimittäin oon Joensuulaenen :D
 
Mie oon Keijuli kotoisin sieltä. :) Joensuun tyttöjä. Tai no, entisen Pyhäselän paremminki. Muutama vuosi oltu nyt sitten opiskelun ja töiden takia muualla, tällä hetkellä Jyväskylässä. Kova hinku olisi palata takaisin Joensuuhun, kun vaan töitä löytäis! Ja tuo miehen kutale valmistuisi. Karjalaisen aprillipila piti heti aamusta käydä ehtimässä, aina ne yrittää saada ihmisiä jonnekin torille tmv. kokoontumaan. :D
 
Tuol yks kaveri koittaa joka vuosi höynäyttää jengiä kaikenlaisella. Millon raskausuutisilla, menny naimisiin tai tällasta.. no.. ny uutinen on, että oottaa toista lasta. Huonon päivän valitsi ilmoittaa, jos oikeasti on raskaana sillä mä en kyl usko. :D
 
mua ei oo kyllä kukaa kaveri höynäyttäny.lehestä luin aprillipilan,tosin en älynny sen olevan pila kun en lukenu sitä juttua kokonaa,oli niin tylsä.
 
Pari miun "kissatuttua" yritti höynäyttää facessa, mutten sentään niihin langennut. Toinen väitti miehensä kosineen aamulla, juu varmaan, kun eivät ole naimisiin menevää tyyppiä kumpikaan. Ja toinen väitti hännättömän kissanpennun kasvattaneen sittenkin hännän. Mitähän vielä ehtivät tänään väittää. :D
 
mie päivällä mietin et höynäyttikö miun isosisko aamulla tekstarilla..mut olis aika iso kakku nieltäväks eli se olekkaan aprilli pila...täs on päivän mittaan potkinu oven karmeja kun on ketuttanu...kironnu laskujen lähettäjät..pitääki olla tollasia kiskureita kun muutenki rahan kans nyt tiukkaa...mut nyt tonne ulos jäätymään...:)
 
hännätön kissa kasvattanu hännän:laughing025 mä oisin saattanu vaikka uskoakkii:laughing002.
mun pitäis maksaa tänään se autokoulun lasku,hyvästi 465e:greet025
 
Äitini höynäytti tänään työkavereita: "Niinistö ja Haukio eroavat". Oli hyvin mennyt läpi, minuun ei :wink Mulla meni tänään kaksi tuntia miehen höynäyttämiseen, lopulta kun puhuttiin televisiosarjojen jaksojen nimistä sanoin, et tääl on kaunareissa "Bill Spencer, vaaleanpunainen tohvelisankari"...
 
Meil ei ketää höynäytelty :) Lehis ja netis kyl näky olleen vähän kaikkea, must pääosin aika tyhmii juttuja. Tosiaan eilinen oli aika hulinaa, jo tuol fb:n puolel kerroinkii et mentii eilen naapurii kahille. Ja esikko sit jossai vaihees heittäyty lattialle murjottaa, niin naapurin emäntä sit nosti sen käsistä syliinsä ja siinä meniki esikolla kyynärvarsi sijoiltaan. Oli jo neljäs kerta ku näin tapahtu, mut edellisest oli jo vuosi, ni ei älytty naapuria siitä varottaa, ja hän se siinä eniten järkytty. Esikko huus niin kauan kunnes tajus olla liikuttamatta kättä, siihe loppu kipu. Päivystykses sit ooteltiiki lääkäriä jonku aikaa (reissuu matkoinee meni 2,5h) ja äkkiä lääkäri sen sit paikoillee pisti. Kyl se helpolle näyttää, mut ei kyl uskalla ite sitä lähtee pistelee vaik kyse onkii pienestä kiertoliikkeestä. Tää oli eka kerta, ku esikko näin jälkikäteeki muistelee koko asiaa, aiemmin on unohtanu oko jutun samantien. Nytki saa olla sit varottelemas ja ite varoas ettei ihan heti uusiutus.
 
Mä en tykkää aprllipäivästä. En höynäyttäny enkä tullut höynäytetyksi, tai ainakaan kukaan ei ilkkunut "aprillia aprillia..". Kivempi niiä pieniä jekkuja ja piloja on silloin kiva tehä kun kukaan ei niitä osaa odottaa :grin
 
Takaisin
Top