Huhtikuun Hirnumiset

Huoh... Me ollaan koko pääsiäinen kotona. Mun porukoille mennää kyl maanantaina syömään, mut muuten ollaa vaan kotona. Jotenkin outoa, ku viime pääsiäinen meni muuttaessa ja sitä edelliset kaks esikoisen kummisedällä. Eli tää on eka pääsiäinen ihan oikeesti kotona sitte esikon vauvavuoden jälkeen.
 
Mukavaa pääsiäistä täältäkin. Ei paljon tule enää täällä käytyä, mutta koitan silloin tällöin piipahdella :)
 
Mekin ollaan vaan kotosalla kun miehellä on töitä niinkun aina :) toisaalta hyvä vaan kun pojalla on jotain ihme röhää ja limaa valuu kokoajan joka röösistä :/ käytiin toissapäivänä lääkärissäkin, mutta oli kuulemma ihan terve poika :angry1 en tie mikä valelääkäri meijän kohalle sattui mut oon kyllä aivan sata varma et TERVE toi ei kyllä ole kun ei kellään normaalisti tollasta röhää oo..
 
Voi vehnä... Yöllä oli kyl levottomimmat yö unet... Poika kieri ja sylki tuttii minkä kerkes... 6 aikaa aamulla se makas poikittain pinnikses et jalat oli pinnisten välistä ulkopuolelle tullu :D
Ukko oli veljeni kans ajelees ja juttelemas syntiä syviä ja tuli niin myöhään kotiin että yhtä väsyneitä oltais kumpiki oltu 8 kun piti nousta... Jätin siis ukon nukkuun ja aattelin viel vähä siivoilla/järjestellä kaappeja... Ja juoda viel pari kuppii kahvia :DD Pikkumies ravaa kävelytuolilla ympäri kämppää sen minkä kerkiää :)
 
Muna Rikasta Pääsiäistä vaan kaikille! :)..Täälä pirpana toivotti hyvää pääsiäistä äiskälle kakkimalla vaipan täyteen...kahden päivän edestän pruuttas sit oikein kunnolla :D...ja nukku viime yönä 11 tuntia :O. kolme yötä menny kitinään heräillessä ja eilen sit tuikkasin supon kokeillakseni et mitä yö tuo tullesaan..:D
 
Mä oon alkuviikon ollut kipeänä, ja sitten sainkin keskiviikkona tuomion molempien korvien korvatulehduksesta. Ab-kuuri ei oo oikein vielkää auttanut kunnolla, tai no on sen verran että se jäätävä kipu on siirtynyt toisesta korvasta toiseen. Haluaisin, että tää alkais jo helpottaa.
Mielestäni korvasärky menee samaan kastiin hammassäryn kanssa, jotain niin veemäistä mitä ei pysty hallitsemaan ja särky on jotain ihan hirveää.. Joko saa itkeä?
 
Mä en o enää aamun jälkeen yrpänny mut ny taas vähä etoo... ja voi kiesus mikä väsymys voi vaivata.. tekee hyvää tuo ku yön valvoo ja laattaa. Miehellä kuulemma kans vähä tekee pahaa.. kunhan ei sekin alkas oksentaan. Poika vaikuttaa olevan ihan normaali vielä.. jospa hän säästys. Kiva ku ulkona on iha huippu sää ni sisällä joutuu oleen.. :/

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihmetelly tässä muutaman päivän, kun ei poitsulle oo oikein ruoka maistunu ja kitisee kamalasti. Tänään sitten huomasin, että ylhäälle oli puhjennu hammas ja toinen on ihan tulollaan. Särkylääkkeen annoin nassuun ennen iltapuuroo ja nyt nukkuu tyytyväisenä! :)
 
Meidän ipanalle puhkes kans ylös hammas perjantaina. Nyt on kaks hammasta.. Toinen ylhäällä ja toinen alhaalla. Villin näköinen poika ku nauraa. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Olettepa te reippaita! Tälle kotiäidille parasta terapiaa on nukkuminen, lepääminen ja liikkuminen. Mulle siivoominen ja kokkaus on työtä...:eek: Toisaalta on kiva fiilis kun ne saa tehdyksi. :)
 
Mä nautin siitä ihan hirveesti kun talo on tyhjä ja saa häärätä ja siivota ihan rauhassa....valitettavasti se on meillä aika harvinaista herkkua :rolleyes:
 
Nonnii.. mennää si päivystykseen minimiehen kaa iltapäivällä... toista päivää kuumetta... toivottavasti löytyy joku kiusankappale ja lääke siihen miksi meillä ei nukuta....
 
mä luulin et tytsy nukku viime yönä hyvin...no ei sitte ollenkaa...ite olin vaa niin väsyny et en oo kuullu koko itkuhälytintä ja mies oli ravannu tytön luona.kyllä hävettää:smiley-ashamed008
 
Tytsyllä ois 8kk neuvola..ja myös lääkäri siin samassa...mitähän kaikkee ne testaa ja rokottaakohan ne nyt...meitin likkaa ei "kiinnosta" ryömiminen vielä..pyörii tosin kuin hyrrä lattialla :D
 
Takaisin
Top