Huhtikuiset 2019 ♡

Ikävä oloa, että voisi syödä mitä muutkin. Ihan normaalia kotiruokaa.. Ei vaan pyst, ei pysy sisällä vieläkään :sad001 argh....
 
Täällä lens pitkästä aikaa kunnon yrjöt :meh: piti lähtee käymään esikoisen kanssa vähän kaupoilla ihmettelemässä, kun siellä on jotai tapahtumaa, mutta taitaa jäädä väliin.. Niin paha olo. Yhden ruisleivän sain syötyä äsken :depressed:
 
Pitäs olla vaakatasossa nii ois siedettävä olo, mutta eipä ihan onnistu, kun on tuo esikoinen kans kotona :sour:
 
Missä vaiheessa meinaatte töihin kertoa raskaudesta?
Mulla on niin harmillinen tilanne, etten haluais vielä kertoa, mutta on pakko,koska en saa työskennellä työpaikassa,joten näillä näkymin erityisäitiysvapaa kutsuu,nyt jo!! :nailbiting:
Kamalinta olis jos jotain sattuiskin,ettei raskaus jatku normaalisti,niin takaisin töihin ja silloin koko työpaikka tietää :inpain:

12+1
 
Missä vaiheessa meinaatte töihin kertoa raskaudesta?
Mulla on niin harmillinen tilanne, etten haluais vielä kertoa, mutta on pakko,koska en saa työskennellä työpaikassa,joten näillä näkymin erityisäitiysvapaa kutsuu,nyt jo!! :nailbiting:
Kamalinta olis jos jotain sattuiskin,ettei raskaus jatku normaalisti,niin takaisin töihin ja silloin koko työpaikka tietää :inpain:

12+1

Mun oli jo pakko kertoa, kun niin pahat pahoinvoinnit ollu.. Tosin vaan pomolle.
 
Multa työkaveri kysyi kahvikämpässä kaksi viikkoa sitten, kun katto mun mahaa. Häkellyin niin, etten tajunnut ku myöntää vaan. Harmitti kyllä aluksi, ku meni niin tahdittomasti kysymään. Kerroin seuraavana päivänä koko muulle porukalle, kun eipä tollanen asia olisi salassa pysyny. Ja kyllä mun oli vaikee jo silloin mahaa piilotella, ku oli jo niin kasvanut. Alunperin ajattelin, että kerron tällä viikolla, mutta on tää maha jo niin iso, etten olisi millään pystyny enää piilottelemaan.
 
Missä vaiheessa meinaatte töihin kertoa raskaudesta?
Mulla on niin harmillinen tilanne, etten haluais vielä kertoa, mutta on pakko,koska en saa työskennellä työpaikassa,joten näillä näkymin erityisäitiysvapaa kutsuu,nyt jo!! :nailbiting:
Kamalinta olis jos jotain sattuiskin,ettei raskaus jatku normaalisti,niin takaisin töihin ja silloin koko työpaikka tietää :inpain:

12+1

Mulla tulee töissä välillä sellasia tehtäviä joissa voin altistua säteilylle. Vielä oon onnistunut ne helposti välttämään tässä raskauden aikana mutta ajattelin vasta sitten kertoa jos tulee sellanen tehtävä mihin mun pitäisi osallistua... Sopimus on vaan vuoden loppuun niin en aio kertoa ennen kuin oon jatkosoppariin kirjoittanut nimeni :inpain:
 
Mä kerroin esimiehelle viime viikolla (13. viikko). Työkavereille en ole vielä kertonut, mutta kyllähän mahakin pian alkaa näkyä ja virkistyspäivä tulossa, joten yhtä hyvin voin varmaan kertoa muillekin lähiaikoina.
 
Töissä kertomiseen mulla ei ole mielipidettä, kun olen yrittäjä ja nyt jo äippälomalla :grin

Onko muilla alkanut olo helpottamaan?
Mulla on etovaa oloa enää satunnaisesti, tissit ei juuri kipuile ja mahassakaan ei ole kummempia tuntemuksia. Välillä ihan unohtuu koko raskaus! :woot: nyt 13+2. Luonnollisesti tää oireettomuus myös toisinaan ahdistaa, kun epäilykset herää..mutta oon nyt yrittänyt pysyä positiivisena! :rolleyes:
 
Mulla olo oli pitkästi toista viikkoa mainio kunnes eilen ja tänään oksensin. Oikeastaan olo ollut silti hyvä, ne yrjöt on vain yhtäkkiä päättäneet tulla. Mulla myös 13+2.
 
Mulla on lähes kaikki turvotus hävinnyt ja vatsakin yhtäkkiä lähes normaalin kokoinen. Muutenkin tosi normaali olo. Tässä jo huolestuu onkohan kaikki kunnossa. Perjantaina on ultra niin siihen pitäis jaksaa odottaa.

12+0
 
Mullakin on jo kohtalaisen normaali olo, nyt vois sanoa että enää on vain aamupahoinvointia, eikä okseta 24/7. Turvotus on kanssa vähän hellittänyt, samoin ehkä väsymys päiväsaikaan. Yöunet on kyllä olleet ihan luokattoman huonoja, että se nyt tietty vähän väsyttää.
 
Raskaus hormoonit täältä hei! Blokkasin sitten itseni ulos foorumilta ja sähköpostistani, tuloksena molemmat lukittuna, enkä muista salasanoja kumpaankaan :banghead: Ei auttanut muu, kuin tehdä uusi profiili :sour: Eli Lucinda vastaa nyt Lucinda_2:na :grin

Mulla tais viime raskaudessakin vaivata muistamattomuus :shifty:
 
Mahaa turvottaa, paha olo, ja eilen lens oksennus, ku piti pestä esikoisen potta kakan jäljiltä... Alamahaa sattuu välillä jaja jalat näytti äsken aika turvonneilta... Mitähän muuta? Ei tuu muuta mieleen.. Ja nyt on ehkä 10+3?
 
Pahoinvointi on poissa mutta tää jäätävä väsymys jatkuu vaa :sad001 alkaa olee jo tosi rasittavaa kun ei jaksa koulun jälkee tehä kotitöitä eikä olla esikoisen kanssa. Hemoglobiini on hyvä niin ei siitäkään voi johtua. Voisin ihan oikeesti nukkua 24/7.
 
Mulla oli monen päivän hyvä putki, jona oli pelkkää väsymystä, ei juuri muuta. Sitten tein yövuoron... Nyt tuntuis, että jos kerkee yhtään tulla nälkä niin lentää yrjö, muutoin suht ok. Turvotus vaihtelee päivän mukaan, väsymys piinaa. Jotenki väittäsin, että kaikesta huolimatta parempi olo ku 2-3 viikkoo sitten, nyt siis 10+6.
 
Tänään oli ultra, kaikki näytti hyvältä.
default_wub.png
vastasi muistaakseni 13+0, nyt on 12+3, ei siirretty la:ta. Lapsetkin sai tänään tietää ja otti uutiset hienosti vastaan.
default_tongue.png
 
No nyt mä täällä taas panikoin :dead:
Mulla todettiin tänään bakteeri vaginoosi ja antibioottikuuri tietty perään. No enkös mä sitten kattonu google-lääkäristä, ni sielä pelotellaan cp-vammasta jos tulehdus pääsee leviämään kohtuun :nailbiting: kuinkahan nopeasti semmonen leviäminen mahtaa tapahtua? Koska ei mitään käsitystä kuinka kauan mulla tulehdus on ollut päällä... :sad001

12+4
 
Eiköhän lääkäri olisi jotain sanonut asiasta? Google lääkäristä ei kannata lukea itse mitään ja tehdä analyyseja :) Nyt vaan lääkekuuri loppuun :) Oliko sulla neuvolalääkärin eka käynti?
 
Eiköhän lääkäri olisi jotain sanonut asiasta? Google lääkäristä ei kannata lukea itse mitään ja tehdä analyyseja :) Nyt vaan lääkekuuri loppuun :) Oliko sulla neuvolalääkärin eka käynti?

No siis mä soitin neuvolaan kun on ollut ihmeellistä valkovuotoa jo jonkin aikaa, ni neuvolassa vaan otti vaan sen näytteen. Neuvola lääkäri on vasta parin viikon päästä :shy:
 
Takaisin
Top