Huhtikuiset 2019 ♡

Mulla oli kans se bv, oli ollu ties miten pitkään, löyty papassa, joka otettiin siis jo heinäkuussa, mutta vasta vähän aikaa sitten sain tietää. Mulla oireet oli vähäiset, runsasta vuotoo vaan, ei hajua ollenkaan.

En olis huolissaan tosta kohtuun leviämisestä, bv on ilmeisesti kuitenkin aika yleinen raskaana olevilla ja suurin osa raskauksista menee silti ihan hyvin :)
 
Varmaan aika monella löytyy vasta tuolloin ekassa neuvolalääkärissä noita, ja ne hoidetaan silloin kuntoon. Jotenkin ajattelisin, että eka neuvolalääkäri on juurikin sen takia alkuraskaudessa, jotta tällaiset huomataan tarpeeksi ajoissa, joten tuskin mitään hätää on :)
 
Minä olen kanssa vähän epäillyt tulehdusta ja soitinkin tänään neuvolaan, mutta on paikalla huomenna. Mulla on ollut alusta asti todella runsas kellertävä valkovuoto. Onko teillä muilla? Parin viikon takaisia labroja en itse osaa tulkita, niitähän ei kukaan neuvolan puolelta ole vielä katsonutkaan.. Negaa näytti kaikki virtsatestit, U-PH arvo oli 8 (viitearvot taisi olla 5-7)...
 
Eikös keltarauhanen voi värjätä valkovuodon keltaseksi, joka on normaalia? Näin ainakin itse olen ymmärtänyt. Edellisessä raskaudessa mulla oli keltaista valkovuotoa alkuraskaudessa.
 
Minä olen kanssa vähän epäillyt tulehdusta ja soitinkin tänään neuvolaan, mutta on paikalla huomenna. Mulla on ollut alusta asti todella runsas kellertävä valkovuoto. Onko teillä muilla? Parin viikon takaisia labroja en itse osaa tulkita, niitähän ei kukaan neuvolan puolelta ole vielä katsonutkaan.. Negaa näytti kaikki virtsatestit, U-PH arvo oli 8 (viitearvot taisi olla 5-7)...

Mulla se vuoto oli nimenomaan kellertävää, tuli niin, että piti pitää pikkuhousunsuojia. Antibioottikuurin jälkeen loppu. Noissa pissatesteissähän se ei näy vaan pitää ottaa bakteeriviljely siitä valkovuodosta. Mut näissäkin pitää aina muistaa se normaali vaihtelu, voihan se olla, että sulla ei tulehdusta ole. Kannattaa ottaa puheeksi neuvolassa, niin saa varmuuden :)
 
Joo, no jospa tänään selviäisi. Kahdesti on gynetutkimukset nyt 4viikon sisällä tehty ja olen sanonut tuosta vuodosta. Sanoneet että vaikuttaa ihan normaalilta ja paikat siistit, mutta eihän se tutkimuksessa vättämättä tulekaan ilmi.
 
Mä taas äsken kuuntelin dopplerilla pienen sykettä :love017 Ihan parasta, voisin kuunnella vaikka kuinka pitkään kun se kuulostaa vaan niin ihanalta :shy: Pieni ei vaan vaikuta pysyvän samassa paikassa kovin kauaa että pystyisi kunnolla kuuntelemaan :grin Onko täällä muita jotka on dopplerilla kuunnelleet?

Huomenna aamusta np-ultra :nailbiting:
 
Yleensä kuuntelen kerran päivässä, välillä ollut pidempi väli kun unohtunut tai ei ole ehtinyt :) Ultra olis viikon päästä perjantaina...
 
Minäkin oon kuunnellut jo monta viikkoa :) nyt on alkanut kuulumaan myös liikkeet kun hän siellä potkii ja möyrii :Heartred mä kävin tänään ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin :) vastas 12+6 mutta ei alettu muuttaa laskettua-aikaa parin päivän takia :)
 
Sen yhen kerran jälkeen ei oo löytyny sykkeitä, mutta ehkä ei tarvii vielä alkaa liikaa murehtia.
 
Mä kuuntelen ehkä pari kertaa viikossa. Nyt nt-ultran jälkeen ei ole jotenkin ollut niin tarvetta, kun olo on muutenkin luottavaisempi. Eilen kuunneltiin tokassa neuvolassa. Hyvin löyty sielläkin sykkeet, vaikka mulla on istukka edessä:)

Tsemppiä huomisten ultrien odotteluun salaisellesydämelle ja Hei12345:lle!
 
Mielenkiinnolla odotan mm. tietoa siitä, missä päin mulla on istukka. Sen äänen olen hyvin saanut kuulumaan dopplerilla ja sikiön syke useamman kerran "hukkunut" sinne alle, eli vasta kun laitteeseen laittaa volyymit täysille ja kääntelee laitetta eri asentoihin saa sykkeen kuulumaan istukan virtsausäänen takaa. Jotenkin on semmoinen ajatus että istukka saattaisi olla edessä, mutta enpä minä näistä asioista mitään juuri tiedä :grin Joten mielenkiinnolla odottaen :p

Eilen oli omaKantaan tullut näkyviin S -hCG-B-V ja S -PAPPA arvot. Mitenkähän ilmoittavat tuon kehityshäiriöiden seulonnan tulokset? Tietääkö joku? Tuleeko kirje kotiin? Varmasti vaihtelee alueittainkin käytännöt, joten pitää ehkä tiedustella vielä huomenna ultrassa.

Onnea sinullekin Hei12345 huomiseen ultraan! Toivotaan että kaikki olisi sielläkin mallillaan :Heartred

Kiitos Mrs.R tsempeistä :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Muiden innoittamana minunkin piti kuunnella sydänäänet. Ekaa kertaa ne kuuluikin, kun en ole yrittänyt kuin kaksi kertaa pari viikkoa sitten kuunnella.
 
HUSin alueella tulee kirje. Se tuli ainakin mulle luettavaksi postin sähköiseen palveluun heti ultraa seuraavana päivänä ja parin päivän päästä paperipostilla kotiin. Siinä kirjeessä ei kuitenkaan kerrottu mitään riskilukuja, todettiin vain, että suurentunutta riskiä ei ole. Tarkat luvut kävin katsomassa Omakannasta.
 
Takaisin
Top