Himot ja ällötykset

Ai tommosiakin on olemassa, voiskin lapsille ostaa:wink me tehtiin tänään kasvis-linssi pihvejä ja niistä hampurilaisia, oli muuten NIIIIN hyvää! Ihme hamppari himppa joten tehtiin ite:p viikonloppuna vois varmaan tehä liha versionkin miehen synttäreiden kunniaksi...
 
Yammy. [emoji39] arvaa tekiskö nyt sit mieli hampparia ja bataattiranskiksia.. ?[emoji23]
 
a4663d178df6b6deaa1ad7c13813ea57
:p
 
Valion pro feel/skyr mansikka prode rahka, viinirypäleet, juusto ja kasvisruuat, siinä on mitä nyt tällä hetkellä vois syyä vaikka kellon ympäri... varsinkin noi rahkat:p onkohan vauvalla jonkin sortin luiden kovetus/lihaksien kasvatus menossa:wink ei kai noita prode rahkoja voi liikaa syyä o.O
 
Äippäx4 proteiini rasittaa munuaisia jos syö liikaa. Se sit mikä on liikaa ni on yksilöllistä :)
 
Pitääpä vähän laskee paljon on proden määrä mitä sitä tarviis... et ei nyt ainakaan paljon menis yli:wink
 
Miulle on nyt parin viikon sisällä tullu hajuherkkyys! Yleensähä tän kai pitäis alkaa jo alkuraskaudessa :D
Koirat haisee ihan kamalalle, varsinki märkinä. Tupakoiva mies haisee nii pahalle että meinaa vissii laatta lentää, etenki nyt ku on ruvennu polttamaa sikareita :yuck:
Ja eniten miuta ällöttää se, kun edellinen asukas on polttanu täs meiän kämpässä ja ollaan kyl vedetty kaikki seinäpinnat uusiks kolme vuotta sitte, mut ovenkarmit ja ikkunat haisee nyt miun nenää ihan röökille :depressed: hyi
 
Zeero mul tekee pahaa raa'an lihan haju... haisee ihan mädälle:eek: vähän siis vaikeuttaa tätä syömistä kun jo teko vaiheessa tulee paha olo... voisin siis siirtyä kasvis ruoka linjalle täysin:p ps rakastan pihvejä tms normaalisti!!!
 
Mulle on ollu kans raa'an lihan haju alusta asti jotain järkyttävää. Nyt loppuakohden mun tekis mieli olla haistelemassa kaikkia hyväntuoksusia pesuaineita yms.. Ärsyttävää, ku ei viihti kuiten hirveenä imppailla ettei oo haitaksi. [emoji24] mutta tuleepa pyyhittyä pöydät useeseen otteeseen tuolla limen tuoksusella aineella, ku on vaan jotain niin parasta.. toinen on lidlin yks astianpesuaine.. joku semmone lila laventelin tuoksunen.. oi että.. [emoji173]
 
Ja huuhteluaineet !!!!!![emoji173][emoji173] harmi ku niitä ei voi oikein imppailla. [emoji23]
 
Mun miehen hajuvesi! Se tuoksuu taivaallisen hyvälle:D kun se on kotona pitää käydä halimassa(=haistelemassa) tuon tuosta ja kun se on töissä mulla on sen huppari päällä kun se tuoksuu niiiiin hyvälle:p tuli tästä mam17 viestistä tämmönen mieleen :wink
 
Nyt loppuakohden mun tekis mieli olla haistelemassa kaikkia hyväntuoksusia pesuaineita yms.. Ärsyttävää, ku ei viihti kuiten hirveenä imppailla ettei oo haitaksi. [emoji24] mutta tuleepa pyyhittyä pöydät useeseen otteeseen tuolla limen tuoksusella aineella, ku on vaan jotain niin parasta..

Mulla oli esikoisesta tota, että imppailin vähän väliä suihkusaippuoita, käsisaippuoita, käsi - ja vartalovoiteita, pesu - ja huuhteluaineita. :p Välillä piti kyllä rajottaa ettei ihan överiks menny. Mulla on käytössä eräs kodinpuhdistaja-aine, mulla myös limenä ja oli pakko ostaa myös mangon tuoksusena, pitää pestä tasoja vähän väliä kun tuoksuu niin hyvältä! :excited001
 
Hahah. [emoji23] Joo, kaikki mikä tuoksuu puhtaalle ja raikkaalle täytyy olla nuuhkimassa ! :D
 
Suklaa ois niinkö nyt se juttu. Kaikki syötävä ja käytössä myös suklaan hajuinen suihkusaippua. Onneksi tämä himo iski vasta nyt loppumetreillä. :p
 
Just tein kinkkupiirakkaa jonka pohjan voitelun sinapilla nii kylläpä rupes tekee mieli hernaria:p voiskin ens viikolla keitellä ison satsin ja pakastaa osan:wink
 
Espanjalaisia mansikoita ei varmaan saa syyä? Mun tekee mieli tuoretta mansikkaa tai oikeastaan mansikka,ananas ja meloni salaattia o.O miksi, voi miksi kaikki kielletty kiehtoo:/
 
^ Eihän niitä vissiin joo suositella syötäväksi, mutta oon kuullu ja tiedän muutamia ketkä raskausaikana syö ongelmitta. :rolleyes:
 
Takaisin
Top