Himot ja ällötykset

Omenat dipattuna harissatahnalla maustettuun jugurttii, naminami:p toinen mitä tullu nyt syötyä toooodella paljon on kaikki missä on kikherneitä, paahdettuna, falafel, hummus, salaatissa, suoraan purkista, siis aivan joka paikassa!!! Mies on ihmeissään mun kanssa kun alkaa muuttua meidän ruuat kovin etnisiks:p makkaraa ois vailla...
Inhokki suklaa kaikissa muodoissaan, yäk!
 
Hassua tuo hummus! Sinulla menee alas Äippä x4. Meillä on hummusta yleensä muutaman kerran kuussa ja tykkään todella paljon. Nyt raskaana en ole voinut kertaakaan syödä sitä. Jotenkin vain se tuntuu oudon makuiselta. Aina kun olen tehnyt se on jäänyt sitten muiden syötäväksi.
 
Mä77 just hyvää :p tänään iltapalaksi hummusta ja porkkana/kurkku tikkuja, siis mikäli toi hummus selviää iltaan asti kun käyn lusikoimassa sitä kitusiini tuon tuosta :,D huomenna lounaaksi falafel pihvejä, Tsatsiki ja halloumi salaatti... niin kun tässä mietin miks se mun paino ei nouse, voiskohan johtua näistä mun himoista:wink?
 
Uunissa iltapalaksi feta-oliivi-pinaatti muffinit ja kotitekosta mustikka-vanilja mehukeittoa ja turkkilaista jugurttia... siinäpä tän päivän himot:p
Oonko mä ainut kellä näitä himoja on?
 
Äippä, kuulostaapa nannalta! :p

Mulla ei oo kyllä ollu koko raskauden aikana mitään kunnon himoja :grin kovasti niitä alussa odottelin että tuleeko mitään kummallista mutta eipä tullu.. Kaikki ruoka maistuu ja näyttää ja kuulostaa ihanan herkulliselta ja koko ajan voisi olla syömässä.. Nyt erityisen kovasti tekee mieli raikasta hedelmää, varmaan johtuu siitä että on aika pöhnä olo eikä aina muista juoda tarpeeksi :shy:
 
Hedelmät ja kaikki terveellinen täälläkin himo listalla... Nyt pystyy kyl syömään hiilariakin (peruna,riisi, pasta) joita ei alussa pystynyt alkuunkaan edes kuvitella syöväni, vaaleat kalat on kyl ei listalla edelleen kun ne haisee... Mä siis normaalisti syön kalaa ja tykkään kaikista kaloista mut nyt ei vaan pysty:/ vettä himoitsen kans ihan hulluna, mitään muuta en oikein juokkaan:D
 
Mulla on appelsiinit ollu himona jo pitkään..ja ennen raskautta en oo ikinä es tykänny mistään mikä maistuu appelsiinilta:wtf::woot:
 
Mulla ei ole ollut pitkiin aikoihin mitään erikoisia himoja, alku - ja keskiraskaudessa viimeksi. Välillä saattaa tulla pakko saada just nyt heti! - olo esim. jos kaupassa näkee jotakin hyvää. Himoja mitä nyt muistan, on; vesi jossa limen ja sitruunan viipaleita, jogurtti kuorrutetut cashewpähkinät, klementiinit, feta - ja cesarsalaatti sekä päärynä-kinuskirahka. :hungry:
 
Mä olen tuhonnut kolme kokonaista (raakaa) kaalia nyt viikon sisään - ja kärsinyt sen vuoksi ihan kamalat vatsakivut.
 
Mulla kans tulee himot vähän sillätavalla jos kuulen että joku puhuu tietystä ruuasta, tai nään että joku syö jotain tai mainoksen tms., niin sit iskee ihan kauhee himo kyseiseen ruokaan :D Mut liha ei oo kyllä maistunut moneenmoneen viikkoon....
 
Mun puuro sötkötys on ollut ainut varmasti maittava ruoka :D puuron teen maitoon, joukkoon ainakin ruokaöljyä, marjoja, rahkaa. Mies ei meinaa tajuta kuin hyvää toi on :D oon himoinnut sitrushedelmiä ja hedelmäsalaatti on hyvää, nam.
 
Mam17 mulla on joka vuosi kauhea himo sellasiin vähän isompiin käärittyihin suklaamuniin, niitä saa Lidlistä. Siellä tulee muuten käytyä melko harvoin, mutta ennen pääsiäistä todella tiheään :D
 
Niin niitä missä on sisällä semmone mousse ? Ne moussemunat :D on mun lemppareita![emoji173]
 
4c5bdd813713f834c164ace96135617c

ööö... en muista onko nuo hyviä. :D mut tämmösii oli ainaki täällä lidlissä saatavilla..

Mutta nää alemmat on niitä aivan parhaita, en vaa oo nähny näitä nyt missää.. [emoji24]

14c3da0eb87d7213fd0de76a9f0cbc90
 
Takaisin
Top