Helmivaavit tutuksi

Kiitos möllimöykky listasta.
täällä ikää 32v. kolmatta odottelen ja vantaalta
 
yönsäde -> arvaa meinasiko mulla hajota ppää ton lilypien kanssa, mut helppo se sit oli ku kässäs (joo enpä ole blondi???=)))) )
 
HYVÄÄ HUOMENTA PIKKUMASUT,

MÖLLIMÖYKKY: KIITOS SUURI,kun "uhrauduit" pitämään listaa [:)][:)] *nätti kumarrus*[;)]
Elikkäs tässä minun tietoni:
Yönsäde,ikää löytyy 36v.,6.lapsi tulossa ja synntyspaikka olisi TAYS.

MIRPUTIN: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ tännekin onnitteluista
Sinä se jaksat käydä joka paikassa onnittelemassa *halaa ja rutistaa* [:)][:)]

MYY: Minä myönnän,että olen blondi ja onneton tietsikan käyttäjä [&o][:D]
Ehkä joskus vielä onnistun luomaan tuon tickerin [8|][:D]

Eli osaisiko joku sillain todella helpposanaisesti neuvoa meikäläiselle tuon tickerin tekemisen????KIIIIIITOOOOS [;)][:D]

OMAA: Täällä nautitaan aamukahveita vielä kun pystytään [;)]
Jos mennään samoja polkuja kuin edellisissä raskauksissa,niin kohta alkaa 24h kestävä ja pitkään jatkuva pahoinvointi [;)]
Mutta lupaan,etten valita [;)]..niin olen onnellinen tästä plussasta ja otan kaikki vaivat ilomielin vastaan!!!

Nyt on rinnat todella kipeet joka puolelta [&:]..mutta siis en valita [;)][:D]
Muissa raskauksissa ei kyllä ole ollut tissikipua kuin vasta synnytyksen jälkeen imetyksen alkaessa.
Oikealle alavatsaan tulee ikäviä repäisykipuja.Samaan kohtaan kuin mihin sattui silloin,kun Mini kiinnittyi [:)]

IHANAA ODOTUKSEN TAIKAA MEILLE KAIKILLE
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 4+1
 
Meillä kans eka lapsi tulossa, oon 23v ja Vantaalta. Naistenklinikan varmaan valihen? Aika vaikee tälleen, ku en oo täällä kauaa vielä asunu, ni tuolleen vaan valita sairaala, mutta jospa tää valinta nyt ois hyvä ja sopiva. [:)] Onks kellään jotain mielipidettä - Kätilöopisto vai Naistenklinikka? 
 
Heips!!

Mimmu -> naistenklinikka yleensä hoitelee riskiraskaus ja tuplaraskaus äidit, eli olisko kättäri tai jorvi, itse jorvisa kahdesti, ei valittamista.

Yönsäde -> klikkaa vaikka tota mun tikkeriä, pääset sivuille, minne englanniksi luo oma tikkeri. kirjoittelet sinne tiedot ja valitset kuvat ja mallit, paina ok, niin lähettää sun oman vahvistuksen s-postiin. sitten klikkaat s-postista linkin auki ja menet kohtaan missä lukee lisätään forumeihin ym ja sieltä valitset koodina sellaisen mikä alkaa URL..... eli ei sitä ekaa, niitä oli useampi. kun olet copy sen menet tämän keskustelu palstan ylös missä lukeen oma tilini tai tietoni ja sieltä kohta missä lukee lisää allekirjoitukseen, ja paste siihen ja ok. sitten pitäisi tulla.

kokeile, niin mäkin yritin monta kertaa, ongelma oli siinä että olin valinnut sen koodin ekasta vaikka oli joku toka tai kolmas kohta eli se URL....
voi olla sekava mut kyllä se sieltä tulee...
 
MYY: KIITOS hyvistä ohjeista [:)][:)][:)]
Mutta mää taidan vaan olla niin lahopää näissä asioissa,etten onnistunut [&o][:D]
Pikkasenko hävettää.
Osasin kyllä luoda tuon tickerin,mutta s.postissa tuli sitten ongelmia.
Taidan unohtaa koko asian [:D][:D]

OMAA: Nyt alkaa pikkasen tulemaan jo pahoinvointia..mutta en valita en [;)]
Määhän kävin viime viikolla sokerirasituksessa ja eilen tuli vastaukset.
Ikäväkyllä paastoarvo oli vähän koholla,mutta 1h ja 2h tunnin arvot tosi hyviä.
No,kävin sitten lääkärissä ja neuvolassa.
Uusi sokerirasitus tehdään rv12 [:'(].Tilattiin samalla mulle veriseulaan ja neuvolaverikokeisiin ajat.Sekä np-ultraan ja neuvolaankin ajat.Ovat sitten Heinäkuussa [:)]

VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)]

Tunari Yönsäde ja Mini rv 4+1
 
Täällä muutama päivä sitten plussattiin pariin otteeseen ja ihan uskomattomat on fiilikset! Innolla ja jännityksellä odotellaan kuinka menee [:)]. Ensimmäinen raskaus aluillaan ja laskettu aika on 12.2 [:)]
 
Niin ja itselläni ollut muutaman päivän pientä paineen tunnetta vatsassa ja välillä kipristelly hieman. Rinnat todella arat ja selkäkivut aika kovat varsinkin iltaisin.. Onko muilla oluut selkäkipuja? ja oisko mitään niksejä siihen et mikä auttais?
 
Tosi kiva kun koko perheelle iski kauhee räkätauti.. Kyllä se tästä, mutta olis vaan tiedossa miehen kanssa viikonloppu Virossa , jossain uudessa kylpylähotellissa.. Jos tyttö on vielä kovin kipeä silloin niin en kyllä viitsi lähteä ja jättää toista mummulaan :(

Listaan lisätietoja: Ikä 21v ihan kohta, toinen lapsi tulossa, asutaan Kärkölässä ja sairaala on Päijät-Hämeen kesk.sair.

Hyvää loppuviikkoa kaikille!!
 
Hei jee, osasinpas lopulta tuon laskurin tuohon liittää!! [:)] Ohjeillanne, tosin. [;)] Saa nähä, miten paljo muuttuu, ku noi viikot on arvottu sen mukaan, että minun mielestä mulla on ollu pitkä kierto (39 ehkä), neuvola taas laittaa aluksi la:n tammikuun puolelle. Mutta ultra kertokoon toivottavasti totuuden. :)

Myy77: Oon vähä netistä lueskellu, että Naistenklinikka hoitaa paljon myös ihan normisynnytyksiä, neuvolasta ainaki sanoivat että Kättäri tai N.klinikka ois ne parhaat vaihtoehdot, ku Tikkurilan puolella asutaan... Ja siinä N.klinikan yhteydessä ku ois se lastenklinikkakii... Mutta saa nähä, vielä vajaa 2vk aikaa päättää. :)
 
mimmu87 -> niin tuskin kaikki äipät mitään riski ja tuplasynnyttäjiä onkaan. ymmärsin hesaria lueskellessa että menee vissin remonttiinkin...mut hyvä jos pääsee sinne minne haluaa. mä taidan taas jorviin, ku tuttu talo.

noista lasketuista ajoista, on ihan outoa, ku mullakin yleensä lyhyt kierto 23-24 vrk, sitten välissä se kemiallinen raskaus ja sit ei hajuakaan minkä laittais kierron pituudeksi. ja silleen myös lasketut muuttuu. mä oon laskenut silleen että viimeinen vuoto ja siitä täydet viikot, joka tapauksessahan se la voi olla +/- 2 vkoa.
ja ultra kait sit jotain suuntaa antaa.

te jotka saatte jo kolmatta tai useampaa -> onko teidän massu pullahtanut jo esiin, siis mulla ei mene farkut ilman että puristaa...turvotustahan se kait (tuskin sentää tuplaraskaus, hope) mutta alkaako näkyä jotenkin nopeemmin?? mulla kakkonen näkyi muistaakseni hitaammin ku ykkönen, mut tää pullahtanut heti esiin, vaikka kuin vetää sisään ei mene. ylämasussa kyllä kylkiluut näkyy mut alamassulla pallero.... moni sanonu että susta selvästi näkee että venttaat...tosi kiva, tuleeko musta joku jättiläinen =((((((
 
YÖNSÄDE: Joulutonttua odottelen [:)] Pirkanmaa lisääntyy huimaa vauhtia, meillä tuolla joulukuisissakin taitaa eniten olla TAYSiin menijöitä itseni mukaan lukien [:)] Ja hei mikäs siinä tickerissä oli, eikö se hyväksynyt sähköpostia vai herjasko muuten vaan? Näillä tekniikka summuilla jutuilla on joskus kyllä niin oma tahto... Mutta yleensä niitä voi huijata ja taas toimii!
 
Minä ilmottaudun myös mukaan ja esittäydyn.
Tänään sain plussan, laskettu aika  16.2.2011. Puolisen vuotta sitten päätettiin että lapsi saa tulla. Esikoinen minulle 22v ja miehelle 31v toinen. Nurmijärvellä asustetaan.
 
Pari päivää on mahaa välillä nippaillut, rinnat aristaneet ja on ollut hirmu kylmä.
 
Huomenta vaan kaikille helmivauvan odottajille!

Ilmottaudun mukaan odottajiin, plussattiin maanantaina ja varmistustestiä tehty eilen. Olen haamujakin saanu plussien välissä liuskatesteillä,mut plussat sitten digitaalisilla joten uskottava on,että joku on matkassa mukana [:)]

Esikoista siis odotellaan, oon 23v (ens kuussa 24v) ja mies on 26v. Meillä nappas kolmannesta yrityskuukaudesta, eli todella nopeasti kun varauduin pitkään yrittämiseen. (sukulaiset joutuneet pitkään yrittämään). Mutta onneksi näin päin meillä. La menee helmikuun alkuun, tarkkaa päivää en vielä sano kun se on vähän arpomista kun kierrot heitelly vähän miten sattuu. Mutta eka neuvola on 1.7 ja siellä sitten selviää varmasti jotain. Ja OYS on sairaala, missä synnytetään.

Suurin pelko nyt,että onko oikeassa paikassa. Tosiaan ne haamut plussat kummittelee takaraivossa. Testasin eka kerran vasta kp 47, joten luulis että selvät plussat kaikilla testeillä. Toki neuvolatäti rauhoitteli,että kun kierrot heittelee niin voi olla oviskin on voinut olla myöhemmin. Oireina on ollut väsymys, närästänyt on muutaman kerran ja rinnat on kipeät (nyt tosin ei enää niin kipeät, sekin pelottaa että miks oireet laimenee) ja vessassa oon käyny useammin ja vilunväristyksiä on mennyt pitkin kroppaa.
 
Myy77:
Niinpä, tuntuu ihan jännältä, ett voi valita. :D Ite ku oon tuolta idästä kotosin, ni ei paljo vaihtoehtoja anneta sielläpäin... Mä kans säikähin sitä Hesarin juttua, että kiva, kun hirveet ruuhkat sit tulee Kättärille ja Jorviin, mutta mun mielestä se remppa alko vasta 2012 vai jopa 2014? Että ei onneks vaikuta ainakaan tähän ensimmäiseen ipanaan ja sen synnytykseen. :)
 
Tervetuloa vaan uutukaiset helmivaavien odottelijat, ja onnea kovasti plussista!! [:)]
 
Tervetuloa kaikki uudet!!!
 
hilppa -> eihän haamut kerro paikkaa kuitenkaan. ja jos vahvat plussat ym digitaalisen varmistuksen oot saanu niin sitten se on siellä ja pysyy.
mä en tehnyt ku kerran testin, viime kuussa ku tein niitä haamuja useamman ja sitten olikin se kemiallinen, päätin etten ota riskiä, että saankin vahvan plussan jälkeen haamun tai jotain. sehän voi myös olla hyvin paljon kiinni mistä pissasta oot tehny, ja onko just siihen "satsiin" paljon hcg:tä erittynyt.
 
mulla on jotenkin raskausoireet kadonnu, rinnat aika pingottuneet ja nännit herkät. mut muuten noi alamasun juilimiset ja nivusten vedot jääneet. eilen menin loka-auton ohi, ja yökin puskaan päin noin 500 metriä, muuten loistava olo.
ukko oli vielä tehnyt illalla uunikalaa ja ostanut kotimaisia mansikoita. aloitin eilen berocan syönnin, josko helpottais vähän myös tähän ylettömään väsymykseen. voisi vaan nukkua koko ajan.
eikiat tässä taaas muuta
[;)]
 
 
O-ou, nyt varasin ajan varhaisultraan!! [8D] Vitsi ku noista viikoista ei voi yhtään sanoa ite, ahistaa! Melkein kahella viikolla eroaa minun ja neuvolan laskut, he kun haluaa laskea vaan sillä 28:lla päivällä... Mutta siis, ens viikon perjantaina on mulla se, omien laskujen mukaan sillon ois 6+5. [:)] Jänskättää jo nyt!
 
Moikka!
Mukaan liittyisin helmivaavin odottajiin! Plussasin jo viime viikolla ja tänään vielä tein varmistustestin digitestillä ja sekin näytti että raskaana :) Tämä ei kyllä tunnu ollenkaan todelliselta, koska oireita ei ole vielä juuri ollenkaan. Palelu on ehkä ainoa oire ja ajoittain pientä nippailua mahassa. Omien laskujeni mukaan laskettuaika olisi 15.2.2011. Ja esikoista odotellaan [:)] Varovaisen onnellisena kuitenkin, jos rv 12 päästään niin sitten ehkä uskon vasta [:D] Varhaisultran varasin jo, että siellä sitten ainakin selviää, että onko siellä mahassa ketään, ultra on heinäkuun alussa.
 
Tervetuloa Päivänlilja!Minkä hintainen on tuo varhaisultra? Millä viikoilla sen saa?
 
ALKUPERÄINEN: hilppa86

Minkä hintainen on tuo varhaisultra? Millä viikoilla sen saa?

 
Ite varasin Femedalta, pyysin edullisempaa lääkäriä, ni jää maksamaan jotain 60e plus toimistokulut. Monissa paikoissa hinta pyörii siinä satasen pinnassa. On vissiin suositeltu, että ei kannata mennä ennen seiskaviikkoa, eli periaatteessa mullaki pitäs tuurissaan nyt sitte näkyä syke. :)
 
Takaisin
Top