Helmivaavit tutuksi

[font="times new roman"]Moikka moi :)
Täältä kirjoitellaan nyt ekaa kertaa tälle sivustolle :) Mentiin naimisiin mieheni kanssa 11.6 ja raskaustesti näytti että kolmas osapuoli tulossa 13.6. LA on 18.2.2011 [:)] Meidän edellinen meni kesken tammikuussa niin nyt ollaan arasti lähetty liikkeelle mutta nyt jo pahin ohitse, voi vaan keskittyä odottamiseen[:D]

Itku on erittäin herkässä, samoten kyllä osaan riidan aloittaa syystä kuin syystä. Onneksi tuo mies jon kin verran kuitenkin ymmärtää missä mennään[:D] Tämän hetken suurin vaiva on päänsärky ja silmissä musteneminen, saattaa liittyä verenpaineeseeni mikä sattuu olemaan vain 98/60. Oksentelu ajat ovat takana ja nyt jopa voisi alkaa tuntea hehkuvansa[:)]





[font="times new roman"]
 
Tervetuloa ht1986 ja tsemppiä odotukseen! Laitahan tietojasi tuonne Helmikuun Helmet palstalle, niin muistan lisätä sut listalle seuraavan kerran kun sitä päivittelen [:)]
 
Hei hannamari ja tervetuloa! Helsinkiläisiä ollaan ja Kättärillä tarkoitus synyttää, la 7.2.

Maiza 16+0
 
Hei Hannamari! Meillä on sama laskettu aika. Ja sairaalakin. Kirjauduin juuri palveluun ja ajattelin ilmoittautua tähän letkaan. Ihanaa löytää samaa matkaa kulkevia.
 
Pomppasin suoraan tälle vikalle sivulle, mutta huomasin kun selailin taaksepäin, että on täälläkin ollut myös epäonnea matkassa. Otan niin todella osaa keskenmenon kokeneiden tilanteeseen. Mun ensimmäisen raskauteni lasketun ajan olisi pitänyt olla nyt marraskuussa, mutta kaksoisraskaus päättyi 9. viikolla. Maailma pysähtyi. Mutta kun hormonitaspaino palautui, niin yllättävän nopeasti myös suuri suru alkoi nomalisoitua. Ja yksien menkkojen jälkeen olin taas raskaana. Niin, että haluan halauksin toivoa ja toivottaa myös muille saman kokeneille samanlaista onnea jatkoon. On hyvin tavallista, että keskenmenon jäkeen raskaudutaan uudelleen varsin nopeasti.
Kun testi juhannuksen tietämillä näytti plussaa, en meinannut uskoa. Alkuraskaus tuntui välillä todella pelottavalta. Edelleenkin huolestun tuon tuostakin. Neuvolassa vaan sanotaan, että "opettele sietämään epävarmuutta" ja "ainahan se musta kortti on olemassa", aivan kuin se olisi se, mitä haluaa nyt kuulla. Sanoisivat vaan, että "nauti raskaudesta ja kaikki näyttää olevan hyvin juuri nyt!". Niin yritän itse ajatella. Aika jänniä täysin irrationaalisia ajatuksia sitä kuitenkin huomaa itsellä olevan. Taikauskoa. Jos ostan jotain raskauteen liittyvää tai kerron uudelle ihmiselle raskaudesta, pelkään, että mua rangaistaan vuodolle tms. huolestuttavalla. Ihan pimeetä. Mutta kaikki on hyvin juuri nyt.
 
äidiksi11: tuo sun kirjoitus oli hieno! Itselleni ei onnekseni ole tuota tapahtunut, mutta sydän itkee joka kerta kun luen jonkun toisen traagisen tarinan. Sinun sanasi varmasti rohkaisee joten oli kiva kun kirjoitit.

Itse olen kärsinyt kauheesta paranoiasta, ihan syyttä koska kaikki on aina näyttänyt hyvältä. Nyt hankin sitten kotiin Angelsoundsin koti-dopplerin ja kuulin pikkuisen sydänäänet ensimmäistä kertaa. Ihana fiilis. Outo. Ihana.

Ihanaa odotusta kaikille, hormoneineen ja hullune ajatuksineen ;)

Jenni74
 
Voih, olisipas hienoa kotona kuulostella mahan suuntaan! Varsinkin, kun nyt pitää odotella lokakuun puoleenväliin saakka rakenneultraa, eikä tässä välissä ole mitään, ei yhden yhtä neuvolakäyntiä tms. että pääsisi edes sydänääniä kuuntelemaan. Noin kuukauden päästä voisi mies niitä yrittää stetarilla metsästää. Maha kyllä kasvaa, että siitä voi jotakin päätellä! Jo viikon on kuljettu resorifarkuissa ja ne on niin taivaallinen vaatekappale, että! Näyttää normaalilta ja tuntuu verkkareilta. Taivaallinen keksintö. Ja on sitä tullut massaa muuallekin kuin mahaan, että jos rintamukselle löytyisi vaikka viikonloppuna samanlainen lahja kuin mitä äippäfarkut on vatsanseudulle, niin mikäs tässä sitten on ollessa.
Viikonloppuna näin yhtä tuttua, jolla oli 20 viikkoa kasassa ja vatsa näytti niin ihanan vauvamahalta, ei pelkästään paksulta, kuten täällä. Olispa jo siellä saakka! Yritän kuitenkin sinnitellä ilman sitä doppleria, kun kuitenkin olisin sitten koko ajan sen kimpussa. Ja paras tapa mulle saada aika kulumaan on ajatella jotain ihan muuta (.......kuten pyöriä tuntitolkulla palstoilla[;)]
 
Takaisin
Top