Helmivaavit tutuksi

ktk82 Tosi suuret pärjäämisen toivottelut, tämmöstä on tosi ikävä lukea [:(] Tuli itellekkin ihan itku silmään, joten pärjäämisiä tosi paljon teille!

Toivottavasti muilla menee nyt hyvin, sitähän ei koskaan voi tietää mitä tapahtuu :/ huoh.. Alkoi kyllä vähän pelottamaan, nyt 10+2, että mitähän tässä vielä sattunee. :/
 
ktk82 Voimia ja jaksamista teille! Itku tuli täältäkin. [:(] Ja heti alkoi pelottaa, että käykö itsellekin vielä noin. Kun niin paljon nyt on näitä ikäviä uutisia ollut.. 
 
Kiitos kaikille myötätunnosta. Pahinta on ollut ehkä se, että kaikki selitti vuodosta, että ihan normaalia se on. Itsellä vaan oli koko ajan sellainen tunne, että kaikki ei ole kunnossa.

Maanantaina käytiin yksityisellä ultrassa. Tekivät ultran vatsapeitteiden läpi, vaikka näillä viikoilla vielä ei saisi tehdä. Heillä kun ei kuulemma ollut gynekologisia välineitä. Sikiö näkyi, mutta se oli pieni verrattuna viikkoihin eikä kuulunut ääniä. Lääkäri sanoi et ihan normaalin kokoinen ja sikiö on kuitenkin hyvin kiinni ettei pitäis olla keskenmenon vaaraa. Sikiön koko jäi mietityttämään, koska se oli puolet pienempi mitä piti olla.

Seuraavana päivänä soitin kättärille ja selitin tilanteen. Sit ne otti mut vihdoin vastaan. Eli ultrassa selvisi, että sydänääniä ei tosiaan enää ollut. Ja kokonsa puolesta sikiö on lopettanut kasvunsa viikoilla 8+1. Eli olen kantanut kuollutta sikiötä sisälläni yli 2 viikkoa. Istukka on kuitenkin erittänyt koko ajan raskaushormoneja. Jotkin oireet tosin olivat loppuneet.

Tiistaina aloitin tyhjennyslääkityksen. Tänään menen varmaan kaavintaan, koska lääkitys ei ole oikein tehonut.

Tässä menee järki. Kenenkään ei kuulu kokea tätä. Itkulla ei ole loppua.
 
Ei ole nyt kovin helppo tulla tänne esittäytymään, kun ktk82:lla noin älyttömän surullinen tilanne. Ei voi kuin sanoa, että olen todella pahoillani. Mitkään sanat eivät varmasti nyt auta, vain aika parantaa, vaikkei se nyt varmasti siltä tunnu.

Oma napa: Olen 28-vuotias, ensimmäistä lastani odottava nainen. Raskausviikkoja varhaisultran mukaan 9+2.

Toivottavasti mahdun joukkoonne, vaikka olettekin jo aika tiiviin oloinen porukka [:)]
 
Ktk82: Voimia sinne [:(] Koko tarina kuulostaa melkein identtiseltä sille mitä itse kävin alkuvuodesta läpi. Kaikki vakuutteli ettei vuodosta tarvitse olla huolissaan, mutta kuinkas siinä sitten kävikään.. Vielä rankemmaksi koko homman teki juuri tuo, kun lääkkeellinen tyhjennys ei toiminutkaan ja tuntui ettei pääse alottamaan sitä paranemisprosessia kun joutui joka toinen päivä kättärillä istumaan :(
 
MOIKKA,

KTK82: Voi pe**kele suoraan sanottuna [:@]
Olipas siellä todella onneton yksityinen lääkäriasema,kun ei edes kunnon ultralaitteita löytynyt ja lääkärikin oli näköjään ihan kädetön.
Kyllä gynen pitäisi osata katsoa,että onko alkio/sikiö kasvanut tarpeeksi viikkoihin nähden vai lopettanut kasvamisen.Ja vielä,kun sinulla oli tuota verenvuotoakin.
Ja ehdottomasti se ultra olisi pitänyt vielä tehdä emättimen kautta noilla viikoilla.
Olen todella vihainen ja surullinen puolestasi [:(]
Sitten,kun jaksat,niin ehdottomasti kannattaa tehdä valitus kyseiseen paikkaan!
Toivon sinulle sydämestäni PALJON VOIMIA tähän raskaaseen tapahtumaan [:)][:)][:)]

Yönsäde
 
Ollaan aikeissa tehdä valitus. Tai mun mies tekee. Mä en jaksa alkaa miettimään tollasia. Sinne meni kuitenkin yli sata euroa. Tai ei sillä rahallakaan niin väliä ole, mutta se miten meitä "hoidettiin".
 
ktk82: suuren suuret pahoittelut täältäkin!! olipa ikävä uutinen [:(][:(] paljon voimia ja jaksamista!! 
 
Paljon voimia sulle ktk82!
 
Uskaltauduin itsekin tänne vasta nyt uudelleen eli 12+3 on nyt meneillään ja laskettu aika 4.2. Oli ennen ultraa hirveä paniikki, että onko siellä edes mitään, kun tuntui ettei mitään oireitakaan ollut koko aikana (mitä nyt pientä huimausta ja rintojen särkyä). Ultrassa sitten näkyi ihan oikea tyyppi, joka heilutteli jalkoja ja käsiä... aivan uskomatonta.
 
Ai niin tuohon listaan lisäyksenä eli olen 33 v. Helsingistä ja sairaalana on Naistenklinikka.
 
Heissan!

Ekaa kertaa tänne kirjoittelen...toivottavasti tulee oikeaan paikkaan! [:)]
Eli, tässä ilmoittautuu uusi helmimasu! Viikkoja kasassa nyt 13+3. Esikoista odotellaan. Ikää mulla 28v. Niin, ja LA olisi 7.2.

Vauvaa on yritetty enemmän ja vähemmän 1,5 vuotta. Plussasin sitten kesäkuun alussa ja tuli ihan puun takaa. Olin jo varautunut menemään syksyllä tutkimuksiin.

Ennen ultraa ei juurikaan uskallettu edes puhua raskaudesta isännän kanssa. Edes keskenämme. Pelättiin, että jos siellä mahassa ei ketään olisikaan, tai olisi kuollut. Tai jos menisi kesken.
Mutta olihan siellä! [:)] Siellä ultrassa monitoria tiiraillessa sitä vasta oikeastaan tajusin, että herranjestas, mähän olen raskaana ja että mun mahassa kasvaa pieni ihmisen alku!

Edelleenkään en voi olla välillä miettimättä, että mitä jos vielä menee kesken tms. Mutta kaipa tää miettiminen on ihan normaalia?

Täytyy vaan toivoa, että kaikki menee hyvin.
 
Tervetuloa MaD ja suuret onnittelut raskaudesta! [:)] Missäs päin asustelet/synnytät?
 
Jyväskylässä asustellaan ja mahaa kasvatellaan [:)]

Joku muukin helmivauvaa odottava taisi olla Jyväskylästä..?
 
MaD, MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ!!! [:D] Tervetuloa!!
Muutama muukin taisi ainakin synnyttää Jyväskylässä, Tipsi, rötkis ja Mamiks. Sulla ja Mamiks:lla onkin peräkkäisinä päivinä LA [:)] Ilmoittele itsestäs tonne Helmikuun Helmiin ni pääset listalle [:)]
 
Suuret osaanotot menetyksen johdosta ja voimia toipumiseen!!!!

Itse ensimmäistä odottelen rv 10+6 ja Helsingissä kättärillä olisi synnytys 26.2.

Mielelläni tutustuisin muihin samalla suunnalla asuviin odottajiin :)
 
hannamari:
On täällä meitä pääkaupunkiseudulla asuvia, ite asustelen Vantaalla. [:)]
 
hannamari: minäkin helsingistä ja kättärillä ois tarkotus synnyttää 15.2 :)
 
Mäkin vielä tulisin mukaan! Helsingistä ollaan ja kaksosia odotellaan, la on 12.2... Kaks lasta ennestään, poika -99 ja tyttö -01 [:)]
 
Pitkästä aikaa taas foorumilla. [:D] Kesäloma tuli lusittua ja sinä aikana ennätti tapahtua myös vauvarintamalla - kävin ekassa neuvolassa ja np-ultrassakin, kaikki vaikuttaisi olevan hyvin. [:)]

Pyytäisin korjausta tuohon listaukseen synnytyssairaalan osalta sillä muutin mieltäni ja haluankin synnyttää Lohjan sijaan Hgissä Naistenklinikalla.
LA edelleen 22.2.2011.

ktk82:lle hurjasti voimia ja jaksamista!! [:(]
 
Takaisin
Top