Helmikuun höpinät

Mietin, milloinkohan se masukumpu alkaa näkymään, ainakin turvotusta on nyt tosi paljon, ihan kuin navan alapuolella ois jo sellainen pieni kovempi alue:happy: onko muilla jäätävää turvotusta ekan kolmanneksen aikana?
 
Pätkis2019 - karmee turvotus iltaisin. Aamulla ihan littana vatsa, tai siis niin littana kun se vaan normaalistikin on :grin ja illasta näytän siltä kun olisin jo viikolla 20
 
Täälläkin turvottaa iltaa kohti! Varsinkin työpäivien jälkeen aivan tosi turvonnut maha. Ollut kyllä jo ihan alusta asti mulla ei kyllä vielä tunnu mitään kummempaa kuin turvotusta.
 
Mulla on vatsaa turvottanut ihan kiinnittymisestä lähtien, muutenkin vatsaa helposti turvottelee stressi, gluteeni yms. niin nyt tätä mahaa vasta piisaakin. Aamuisin vähän litteämpi onneksi, mutta on siellä alavatsalla jo selkeää ylimääräistä massaa.

Ja mullakin kyllä jänniä unia riittää :eek::oops::woot: Aamulla varsinkin kerran jo hetkeks herättyä tulee niin ihmeellistä tavaraa että.
 
Mua turvottaa iltaisin myös tosi paljon. Niin paljon että napakin jo kääntyi väärin päin :meh: olo on hirvittävän tukala. Töissä meen vielä kireillä paidoilla, mutta kun alkuilta saapuu vatsa on ihan järkyttävän kokoinen.
 
Mulla samanlaiset kivut ku amalia84:llä ja yllättäin kyllä kuinka kovaa särkyä oli pitkään :eek:

Unia oon nähnyt todellakin enemmän...joka yö ja monta ku heräilen usein...onneksi pää asiassa hyviä ja ihan sekoja muttei painajaisia paljoakaan :angelic:

Kävin ultrassa eilen 9+2 ja siellä pikkunen jo vähän potki ja heilutti kättä :love017 lopun ajan se piti varpaita/jalkapohjia vastakkain :love7
 
Onko muilla ollut pahoinvointia myös iltaisin? Mulla se on pahimmillaan just herättyä ja illalla ennen nukkumaanmenoa..
 
Täällä on huonoin olo iltaisin, juuri ennen nukkumaanmenoa. Eilen jo iloitsin kun pahoinvointi kadonnut, niin sieltähän se sitten ysin jälkeen illalla palasi...
Kunhan pysyisi päivät poissa niin voi töissä olla.
 
Mulla on ällötysoloa pitkin päivää, ihan aamusta iltaan. Pahimmillaan piti syödä vielä jotain pientä just ennen nukkumaan menoa. Nyt jo vähän helpottanu onneks.
Ja niitä unia on kyllä ollu enemmän. Oon melko herkkäuninen ja heräilen normaalistikkii usein yön aikana, nyt se on ehkä vaan lisääntyny. Varhasemmilla viikoilla oli ahdistavia unia, ei oikein tehny mieli kattoo iltasin rikossarjoja, ku ne tuli sit uniin. Sit on ollu outoja ja ihan mukaviakin unia :wink
 
Mä en muista nähneeni mitään unia. Ainoa että ravaan yöllä vessassa noin kaksi kertaa nykyään ja se ärsyttää ihan sikana. :sour:
 
Itse nukun ilmeisesti niin sikeästi, että en muista nähneeni mitään unia. Yleensä en käy yöllä vessassa (menen puolilta öin nukkumaan ja silloin käyn), mutta jos nuorin herättää ja pitää antaa maito, niin silloin käyn.

Ensi viikolla olisi nt ultra ja vihdoin sitten näkee onko mahassa joku. Vieläkin epäuskoinen olo. Huono-olo alkaa selvästi helpottaa. Nälkäisenä oikeastaan enää on.

Paino on nyt pudonnut, kun oli pitkä vatsatauti. Pitää yrittää pitää nyt herkut minimissä, että saisi pidettyä painon-nousun kohtuullisena.
 
Milloin teillä muilla on toi nt-ultra? Mulla on laskujen mukaan sillon 12+4 viikot, eli ultra on vähän reilu 2 viikon päästä :) Tuntuu et siihen on ikuisuus! Toivottavasti kaikki on kunnossa. Oon viime öinä nukkunu tosi paljon selällään (mulle epänormaalia, yleensä aina mahallaan) ja sit parina yönä heränny siihen että on ollu kauhee pissahätä ja alavatsaan on oikeen pistäny selällään maatessa. Ja kipu siis loppunu heti ku käy vessassa. Voikohan johtua siitä että kohtu painaa virtsarakkoa? Vai miten päin ne tuolla sisuksissa on?

Pitää kyllä nyt vähän skarpata ruokavalion kanssa, tullu syötyä ihan liikaa herkkuja. Normaalisti meillä ollu 1 herkkupäivä viikossa, nyt se ei oo kyllä pitäny... ton herkuttelunki takia tuntuu et maha pullottaa koko ajan, mut se on varmasti vaan syömisen aiheuttamaa turvotusta :D
 
Mulla on nt-ultra rv 12+0 (12+2 omien laskujen mukaan). Voi ku voiskii herkutella, mutku ruokahalu olematon ja ruokavalio kaventunu aika pieneks, puuroo, jugurttia, hedelmiä ja sosekeittoja lähinnä.
 
Mulla on 12+2 eli ylihuomenna. Mäkin vain haaveilen herkuttelusta :grin olo on niin hirveä ja kaikki makea tekee siitä entistä kamalamman.
 
Mulla olis neuvolan laskujen mukaan 12+2, omien mukaan se olis 12+0. Nyt menossa suunnilleen 9+3. Saa vielä reilut pari viikkoa odottaa ja jännittää
 
Mulla oli tänään seulonnan labra-aika eli verinäytteet, aamuvirtsanäyte ja toinen virtsanäyte vielä labrassa. Stressasin niin paljon sitä aamupissaa, että heräsin 4.30, pyörin sängyssä ja menin lopulta pissalle 5.30, jotta voin lakata jännäämästä ja nukkua vielä hetken. Näin yöllä unta, että unohdin pissata purkkiin, vaikka olin illalla laittanut sen vessaan valmiiksi esille :nailbiting:

Ja eka ultra tulossa 12+3!
 
Taustalla ole pyörinyt jo hetken aikaa täällä, mutta nyt alkaa uskoa vauvan tuloon olemaan jo enemmän. Meille toinen tulossa ja hänen alkuaan varjosti pco diaknoosi (esikoisen kanssa sama). Nyt kuitenkin viikkoja jo 12+0.

Ensimmäisessä ultrassa päästiin käymään kun viikkoja oli 10 ja np-ultra on ensi viikolla viikolla 13+1.
 
Mulla nt ultra 12+4, nyt on menossa 11+1. No onneksi päivät menee aika vauhdilla kun kaks pientä kotona hääräämässä. Tämä ultra jännittää kyllä ihan hirveästi. Muista jännitys ollu paljon lievempää kun on jo ultralla nähnyt sykkeet ennen nt ultraa.
 
Takaisin
Top