Heinäkuisten esittelyt

Balacenia

Seurustelun sensei
Helmikuunmammat 2016
Heinämammat 2017
Aattelin, et ois kiva, jos ois tällainen esittelyketju. Jokainen voi kertoo itsestään ja perheestään sen verran kun haluaa. :)

Elikkäs, aloitetaan musta.
Mää oon paljasjalkainen tamperelainen, 27-vuotias, toista lasta odottava nainen. Meidän perheeseen kuuluu masuvauvan lisäksi 9-kuinen Aamu-tyttö ja 32-vuotias mies.
Meidän ei ihan vielä pitäny toista vauvaa "hankkia", mut ei jaksettu käyttää ehkäsyä, joten mentiin taktiikalla tulee jos tulee. :D
Mä oon menossa tammikuussa takaisin töihin ja noh, ei tarvii onneks kauaa olla töissä. :D
Mä oon ammatiltani lastentarhanopettaja. :)
 
Hyvä kun oot tehny näitä ketjuja! :)

Minä oon kohta 24v ja odotetaan toista lasta, esikoinen syntynyt 10/2015. Asutaan Pirkanmaalla. Mulla ei ole vakityötä joten en ole menossa töihin tässä välissä ja muutenkin haaveilen opiskelevani uuden ammatin sitten myöhemmin. Kätilöksi kovasti haluaisin, kun vauvoihin ja raskauteen liittyvät jutut kiehtoo niin paljon. Keväällä oon menossa doulakurssille ja muuten toimin imetystukiäitinä :)

Muoks. Niin ja la tähän tietoon 16.7.
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon parin viikon päästä 22-vuotias, satakuntalainen ja odotan esikoista. Olen vähän vajaa sairaanhoitaja eli ensivuonna valmis. Mies on 30, VR'llä, ja lapsi hänellekin ensimmäinen. Meillä on kaksi isoa karvavauvaa eli koiraa, molemmat pitkälti pentuja vielä (6kk ja 1v). Kissoja löytyy myös muutama. Asutaan maalla omakotitalossa. Taktiikkana oli, että lapsi tulee kun on tullakseen ja on erittäin toivottu. :happy:
 
Perheeseemme kuullu tällä hetkellä minä 21v, mies 29v, poika 2v, kaksi kissaa joista toinen ragdoll ja toinen puoliragdoll 2v molemmat (sama isä) sekä mun ylpeydenaiheet kaksi suomenlapinkoiraa 5kk ja 3v :) haaveissa lisää koiria... Mies ei tykkää koirista mutta kyl tää toimii :D

Miehen kanssa edetty nopeesti, esikoinen pistettiin tietoisesti alulle vasta kk seurustelun jälkeen ja naimisiin mentiin puolessa vuodessa ja ostettiin sitten talo maalta yms.

Mä harrastan koiranäyttelyitä ja hevostelua, käyn vielä iltalukiota ja valmistua pitäisi keväällä jos saan itteni vaan kasaan :s koulunkäynti ei oikein luonnistu multa...

Asutaan Päijät-Hämeessä :)

Toista lasta harkittiin pitkään ja lopulta päädyttiin tähän :D
 
Minä oon 26-v, mies 31 ja esikoinen 2v8kk. E-Pohjanmaalla asutaan omakotitalossa. Yhdessä on oltu 11-vuotta. :) Koiria löytyy 4 ja kissoja 2. Sekä kanoja ja kukko :grin Eläimet on lähinnä mun juttu, mutta kyllä mies joskus koirien kanssa lenkille lähtee mukaan :)
Tällä hetkellä teen osa-aikatyötä muutama päivä viikossa ja tää on ollu mulle hyvä ratkaisu. :)
 
Mäkin olen eläinrakas ja koirien ja hevosten kanssa on tullut pelattua useampi vuosi :) Tällä hetkellä omia lemmikkejä ei ole kuin kaksi kissaa :)
 
Heissan! Täällä vielä yks tampereen vahvistus. Ikää 24 ja esikoinen syntynyt 10/2015 tätä seuraavaa yritettiin toukokuusta kun haluttiin lapset pienellä ikä erolla ja onpahan kerralla sitten hoidettu meidän lapsi määrä on näillänäkymin meinaan 2 :) Mulla on hassu tilanne kun vakipaikka kuopiossa joten käyn tällä hetkellä tekemässä sitten tuuraajan hommia samassa firmassa eritoimipisteessä :) meidän perheeseen pojan ja mun lisäks kuuluu mies ja 2 koiraa :)
 
Hei!Täällä ois 27v ensiodottaja Varsinais-Suomesta. Menin naimisiin elokuun lopulla, ja sen jälkeen vauva-uutiset on ollut toivottuja. Kauaa ei tarvinut odottaa, kun esikoinen ilmoitti tulostaan toisella kierroksella. Mies on 33v, ja meidän perheeseen kuuluu kaksi koiraa. Olen ammatiltani sairaanhoitaja, ja sijaisena unelmien työpaikassa. Hieman huolettaa tällä hetkellä se, että saanko jatkaa raskauden loppuvaiheille asti työpaikassani. Joudun todennäköisesti jo ensiviikolla ilmoittamaan työpaikalleni raskaudesta, koska joudun altistumaan jonkun verran säteilylle työni puolesta. Ei auta kun toivoa että sopimukseni jatkuu loppuun saakka :) LA on 16.7 :)
 
Mua kyllä hirvittää mennä tammikuussa töihin. :sad001 Varsinkin kun tuo esikko on vasta 11kk sillon ja aikamoinen tissimonsteri...
 
Tervetuloa uudet!

Balacenia imetys yleensä jatkuu ongelmitta vaikka äiti palaisi töihin :) Ja lapsikin tottuu että kun äiti = tissit ei ole kotona, niin syödään muuta ruokaa :)
 
Moi kaikki!

Oon 24v iloinen nainen, asustelen 29v mieheni kanssa Helsingissä. Mulla on yliopistosta kandin paperit Opekoulutuslaitokselta. Teen töitä vähän siellä sun täällä keikkaluonteisesti oman yrityksen kautta lasten ja ruoan parissa, n. 20h/vko. Nyt oon kyllä vähän pohtinut, et pitäiskö mennä "oikeisiin töihin", että sais minimiä enemmän tukia vauvan tultua. Katsotaan :) mulle sopii keikkaluontoisuus ja itsenäisyys ja tää hetki on kyllä mainio.

Mentiin naimisiin elokuussa ja alotettiin lapsenhankkimispuuhat jo luvan saatuamme muutamaa kuukautta aikaisemmin. 5kk ehdittiin vaan yrittää, nyt on eka lapsi matkalla maailmaan :) haluaisin ison lapsiperheen, jossa olisi niin biologisia, kuin sijaislapsiakin. Tästä se lähtee, hii!

Nyt 5+4 ja laskettu aika n. 10.7.!
 
Täällä toista odottava perhe Espoosta. :) esikoinen syntyi 11/15 ja ajattelimme yrittää toista kun esikoinen on n. vuoden ikäinen. Tärppäsi, tässä sitä taas ollaan... tuntuu kun olisin ihan vasta ollut raskaana :D

Mies käy töissä, minä oon opiskelija hoitovapaalla. Saa nähdä palaanko samaan kouluun enää toisen lapsen jälkeen, ajatusmaailma ja mielenkiinnon kohteet on niin muuttuneet! Ikää on vasta 22v, ehtiihän tässä vielä :)

Harrastan musiikkia ja meillä on kaks kissaa. He ovat nyt tosin mummolassa pidempiaikaisessa hoidossa, kun eivät esikoisen kanssa osanneet pitää tassuja erossa toisistaan :D
 
Heii, oon 28 vuotias Savosta. Perheeseen kuuluu aviomies ja 1,5v esikois poika. Ja kaks koiraa.
Päätettiin että ku poika on reilu 1 vuotta nii toinen saa tulla :)
Tällähetkellä oon hoitovapaalla, mikä on tosi hyvä ku väsymys on niin voimakasta :D voi levätä nää hetket ku poika on päikyillä :)
 
Takaisin
Top