Heinäkuisten esittelyt

Meilläkin kaksi pemua, yks mulla ja toinen porukoilla, siskoja ovat. 7,5v nämä :) Ja tätä ennen oli cardigan kolmevuotiaasta 16vee asti :)
 
Meilläkin on 7(kohta 8v) pemu. Se on kulkenu mun mukana kauemman ku tua mies :grin Jännittää kyl miten suhtautuu uuteen tulokkaaseen, mut on kyl pääsääntöisesti aina tykänny kaiken ikäisistä lapsista
 
Meillä kumpikin pemu on lapsirakkaita, mutta jostain syystä porukoiden pemu ei oo ottanut vielä tänä päivänäkään mun esikoista "laumaan" mukaan. Ei voida pitää yhtään vahtimatta. Kerran meinas käydä käsiksi.
 
Onpas corgeja! :D Mä oon aina halunnu cardin! Täytyy ottaa sitten kun on paremmin aikaa antaa sille :)
 
Heippa kaikille! En olekkaan vielä aiemmin tänne mitään kirjoitellut. Olen 20vuotias esikoisen odottaja lapin alueelta. Perheeseen kuuluu aviomieheni 27v, joka on reissu töissä joten olen paljon yksin. Miehelläni on entuudestaan aiemmasta suhteesta 8-vuotias lapsi, joka on meillä jokatoinen viikonloppu. Meillä on myös 2kissaa ja koira. Minä olen ammatiltanu lähihoitaja. Nyt rv 28+1 ja la 2.7 [emoji4]
 
Heippa kaikille! En olekkaan vielä aiemmin tänne mitään kirjoitellut. Olen 20vuotias esikoisen odottaja lapin alueelta. Perheeseen kuuluu aviomieheni 27v, joka on reissu töissä joten olen paljon yksin. Miehelläni on entuudestaan aiemmasta suhteesta 8-vuotias lapsi, joka on meillä jokatoinen viikonloppu. Meillä on myös 2kissaa ja koira. Minä olen ammatiltanu lähihoitaja. Nyt rv 28+1 ja la 2.7 [emoji4]

Tervetuloa! Täällä myös ultran mukainen la 2.7. :)
 
Hei, olen Eila, 27 vee. Asun Tampereella ja olen muuttanut Suomeen mieheni kanssa elokuussa. Esikoista odotamme 26.7.
Harmi kyllä, mutta itellä ei valitettavasti ole vielä paljon ystäviä täällä Tampereella, paitsi muutama tuttava. Ois ihanaa tutustua paikallisiin ja jos sen lisäksi vielä tuleviin tai jo tulleihin äiteihin! Ottakaa reippaasti yhteyttä jos kaipaatte myös uusia ystäviä/tuttavuuksia! :)
 
Takaisin
Top