Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Rv 5+0! :) Oloissa ei muutoksia vielä. Nälkä vaan vaivaa useammin ja aika mahtava turvotus sitten sen seurauksena tai oikeastaan se alkaa heti aamusta kun juon pelkän vesilasin jo oikeen tuntee kun maha alkaa turpoaan... :confused2 En tiedä kerroinko jo että mies yks ilta kysyi että joko sä kohta synnytät kun maha on noin iso :laughing002 totesin että ihan turvotusta se vain on vielä... laughing7 En oo vielä soitellut neuvolaan, jos tuossa viikon päästä sitten muistaisi... :talk030
 
Mitäs toi banneri tms. tuossa mun nimimerkin alla tarkoittaa? Marraskuunmammat 2015 siinä lukee... Miksihän noin? Luulin että siinä lukis heinäkuunmammat 2015?? :scratch
 
Eiks banneri kerro siit salaisen ryhmän jäsenyydestä? Mä olin esikosta muistaakseni rv8 eka neuvolas, ni siks en pidä kiirettä soittamisella. Kerkeehän tässä.. yksityisel ultraamista oon pohtinu ja taidan mennä 2-3 viikon päästä.
 
Esikoista juu odotellaan, toivottavasti. Varasin neuvola aikaa ja hoitsu sanoi että viikolle 8-9 yleensä varataan ja sit se antoi kuitenkin ton ajan. :confused005 Mies on ollut vähän sitä mieltä että rauhassa kannattaa odottaa, eikä alkuraskauden ultraan tarvii suotta mennä. Nyt hän on alkanut näyttämään sille kuitenkin vihreetä valoa, kun huomaa miten mä panikoin.
 
Lyydia,
me päästään kunnalliseen sen takia noin aikaisin kun tää raskaus ei oo ihan luomusti alkanut.. Söin lääkärin määräämiä clomifen tabletteja, ja ne edes auttaa ovulaatioa, joten mennään tarkistamaan että kuinka monta munasolua oli kypsynyt ja että kuinka monta alkiota on kiinnittynyt.
 
Täällä kans turvottaa! Ja aaltoileva etominen kiusaa, ei onneks kuitenkaa oikein okseta. Esikon raskauden selvisin suht helpolla, ainoastaa liitoskivut pakotti jäämään saikulle 3 viikkoo ennen äloman alkua. Nythän ehdin siis olemaan 3 viikkoo töis ennen plussaa :)
 
Onko muut huomanneet että kaikki muut raskauslaskurit netissä antaa lasketunajan päivää aikaisemmaksi, kuin vau:n oma? Mulla siis vau:n mukaan 6.7 mutta kaikkien muiden mukaan 5.7? Eipä tuolla mitään väliä, mutta kunhan kummastelen :grin
 
mullon melkee kaikilla joku joulukuunmammat 2015 tai marraskuun... :D mulla näyttää kaikissa sama pvm:)
 
Nyt vasta alkaa tajuamaan todeksi :) Tänään rv 5+0 ja laskettu aika 3.7. Neuvolan sain 11.11. Oireita ollut menkkamaiset vatsakivut nyt viikon ja hetkittäiset kuvotukset. On tää vaan niin jännää!!! Esikoista siis odotellaan :)
 
No ompa jännä kun heittelee vaan mulla siis :D no samapa tuo, jännä nähdä minkä ne neuvolasta antaa :)
 
Jaahas, mie poistunkin sit jo heti alkuunsa. Ei jaksanut tämä pieni pysyä matkassa. Paljon tsemppiä ja tarrasukkia teille muille!!
 
Halauksia Silkille, koita jaksaa :Heartred tuliko vuoto varoittamatta? :sad001
 
Voi ei :sad001 tuo on varmasti kaikkien suurin pelko :sad001 koitahan jaksaa :Heartred
 
Timbe; Sullako ei ollu ekalla clomikierrolla ultraa kp 10-12? Mulla tais olla kp 12 ja siellä näkykin 2 kasvava follikkelia joten jännätään monta tulee...
Soitin tällä viikolla lapsettomuus polille ja sieltä vaan sitten totesivat että voi varata aikaa yksityiselle varhais ultraan, sinne polille ei tarvi enää mennä jos kaikki menee hyvin... Näissä tuntuu olevan aika paljon eroja käytännöissä.
Varasinkin sitte varhais ultran yksityiselle 7 viikolle. Mut olisin kyllä halunnu kans noin aikaseen kun sulla, kun jännittää muutenkin niin pirusti, tätä kun on niiiiiiin kauan toivottu...
 
Takaisin
Top