Heinä-äidit 15! Tuntemuksia, oireita, odotuksia, ajatuksia ja tutustumisia.

Heeei! Nyt vasta tajusin että täällähän on tuttuja(vaikka joo muistan kyllä teidänkin plussat) hei vain monsteri ja sabetti :Heartred

Sabetti
mitä tarkoiat haamulla? Ootko sitä digiä testaillut vielä? Mullahan on se arvioitu laskettu 1-3 päivää susta "jäljessä" ja eilen tein jälleen kerran testin :D Ja kyllä siihen ihan ne kaks viivaa pamahti ilman haamuilua. Siis pelko mlla on perseessä että olis joku monikko raskaus (oma äiti on kaksonen) osaako joku fiksumpi kertoa nostaako kaksosraskaus nopeammin hormoneita?
 
Bartender Digin ajattelin tehä loppuviikosta. Haamulla tarkoitan että viiva oli vaaleampi kontrolliviivaan nähden selkeästi. Ei vielä leffaviivoja :/

En tiedä yhtään nousee noin alussa hormoni nopeammin jos onkin kaksi kasvamassa.

Ystävällä on tuplat, ja vaikka vauva ikä oli rankkaa, niin taapero ikä vastaavasti helpompaa, kun seuraa toisilleen. :)

Sulla on extra jännitykset :wink näkyykö monikot ekassa ultrassa?
 
Sabetti eiköhän. Toki niitä "onnettomia" on joilla toinen on ollu piilossa. Olis aika HC saada kuulla ideana vasta rakenneultrassa että hei tääl on kaks sikiötä. Mä oikeesti saisin varmaan aika raivarit :D

Onko kellään mitään aavistuksia kumpi olis tulossa? :wink

Mä muistan tosta ekasta että en mitään muuta halunnu ku tervettäPOIKAA, mutta mun unet teki tepposia ja aloin uskoo siihen tyttöön ja tottuu ajatukseen. No olin aika puulla päähän lyöty ku kerrottiin että poika olis tulossa… Varmistin sen vielä kokoarvio ultrassa ja uskoin vasta sitten.

Meille on "tilattuna" terveTYTTÖ :D No ainakin oireet on ollu erilaisia. Tosin kaikissa raskauksissa ne kuulemma on, riippumatta sukupuolesta.
 
mies haluaisi kaksoset! ois se mustaki ihanaa mutta raskasta mitä nähnyt tutuilla. mieheni iskän siskot ovat kaksosia, sukupolven hyppäys? jos sattuis samoja geenejä olemaan. luonnollisesti mieheni toivoo poikaa/poikakaksoset. mulla ei sellai toivomuksia kuha vaa on rakasvauva , no välil enemmä tyttö ja sit taas poika,jja jos ois kaksoset niii ois ihana tyttö ja poika vaikka harvinaisempaa?? ei aavistuksia vielä ainakaan
 
Ilmoittaudun varovaisesti mukaan. :) Sain viime viikolla pari kertaa hailakan viivan Sofin liuskatesteillä ja sitten lauantaina vahvistuksen tekstimuodossa Clearbluella, raskaana 1-2 viikkoa. Se mikä tässä huolestuttaa on kuukautisten oletetusta alkupäivästä jatkunut verinen vuoto. :sad001 Varhaisultra on varattu 10.11. joten sitä ennen en uskalla iloita ihan täysillä. Tiedän että vuoto voi olla ihan normaalia, mutta toisaalta se voi olla jotain muutakin...

Jos kaikki on kunnossa, laskettu olisi nettilaskurin mukaan 2.7. Olen kolmikymppinen oululainen ja ensimmäistä odotellaan. :Heartred
 
Tervetuloa elinama :welcome

bartender, minä muistelisin jostakin lukeneeni, että kaksosista hormoni todella nousisi nopsempaan... Itse pohdinkin juuri, että yhtä odottelen selvästi, kun niin haaleita viivoja tuli testeissä, vaikken edes kovin aikaisin ruvennut testaamaan. Mutta ajatuksena kaksoset olisivat kyllä hyvinkin kutkuttelevat, tuplasti vauvaonnea? :love017 Toki myös alussa enemmän hommaakin!

Itsellä on jotenkin tyttöfiilis, vaikkakin epäilen edelleen koko raskauden mahdollisuutta :laughing002 Tervetulleita meille ovat molemmat sukupuolet, toiveissa "vain" terve vauva ja normaalisti etenevä raskaus.
 
Toisaalta mitä googletin niin aika marginaalista toi hormonimäärä suhteutettuna alkioiden määrään. Toisilla pompsahtaa vaan hormonit huippuun nopeasti :D nyt suostun itsekkin uskoo ku digin lisäksi sain kunnon viivat perus liuskaan, jee! ❤️

Olis hauskaa jos joku tästä poppoosta oottais tuplia :D itseen ainakin pelottaisi ku toi esikoinen on 2v 2kk ku on la ja jos siihen tulis 2 pikkuvauvaa niin huhhuh. Onneks meijän talossa on laajennus mahollisuus :D

Ja tervetuloa uusille! Kaikille meille tusinoittain tarrasukkia matkaan
 
Täältä myös ilmottaudun mukaan :)
Viime viikolla digiin saatu raskaana 1-2 ja tänään viimeksi liuskatestiin viivat, joista kuitenkin toinen edelleen haaleampi kuin kontrolliviiva... La olisi kai 6.7 sitten.

Toista lasta odotellaan 1,4v:n kaveriksi :)
 
Täällä sitten vähän erilainen tarina. Kolmekymppinen pariskunta, yhteiseloa takana jo 11 vuotta. Yritystä takana ennen viimeistä kiertoa vuosi ja 9kk. Keväällä alettiin selvittää mistä johtuu ja loppusyksystä päästiin lapsettomuus polille tutkimuksiin. Varsinaisesti vikaa ei kummastakaan löytynyt mikä oli todella turhauttavaa... Nyt viime kierrosta alotettiin clomifen tableteilla ja heti tärppäsi! Mulla oli tuntemuksia jo aika plajon ennen menkkojen alkua, närästi, mahaa nippaili erilailla kun ennen. Nyt sitten viime perjantaina (kp25) päätin, että teen kaapissa pyörieen liusketestin ja olin 100% varma että näyttää negaa, mutta päätin että teen jotta saan taas mielen rauhan, mutta hämmästys olikin suurin kun sieltä sitten tuli ihan haalean vaalea plussa :) Äkkiä apteekkiin ja sellanen early preg. testi ja pari tavallista mukaan. Tänään tein viimeisen testin (yhteensä siis 5kpl) :smiley-bounce022 ja edelleen plussaa... Tuntuu ihan käsittämättömältä... Ja jännittää ihan sairaasti meneekö kesken kun tää on ollu muutenkin niin työn ja tuskan takana. Nyt siis viikot 4+1. ja LA 7.7 :Heartred
 
Minäkin Oulusta :) Kiva ja iloinen uutinen tämä. Oon potenut vauvakuumetta siitä asti kun esikoinen oli pari vuotias. Pelkoa on vaan nyt enemmän ku esikoista odottaessa.. Toivotaan että kaikilla menee kaikki hyvin :)♡
 
Noonie, meillä ainakin toistaiseksi sama LA! Katsotaan sitten, mitä ultra aikanaan kertoo tarkemmaksi.

Emilia S, tervetuloa joukkoon! :welcome
 
meille tulossa toinen muksu, esikoinen synty 7/13 eli 2v tulis ikäeroa aika tarkalleen jos kaikki menee hyvin :) ensimmäinen tarttui ekasta kierrosta ja tämä toinen toisesta kierrosta :D
molempia kyllä varauduttiin työstämään pidempään ja varmaan siks pelottaa taas että jos jotain tapahtuu :/

Ollaan vajaa 30v pariskunta iloisesta itä-suomesta ja yhdessä oltu 8v joista naimisissa kaksi :)
 
EmiliaS, täällä aika samankaltaiset tunnelmat, lähellä kolmeakymppiä ollaan molemmat ja yritystä takana 1,5 vuotta ennen ekaa onnistumista, joka menikin sitten kesken maaliskuussa viikolla 10+4. Aika pelonsekaisin, mutta kuitenkin onnellisin tuntein toivon todella, että tämä pysyy nyt matkassa. Menisipä aika nopeesti sinne ekaan ultraan ja joulun tienoille, jolloin tulee se maaginen 12 viikkoa täyteen jos kaikki menee hyvin.
 
Onpa meitä nopeasti kasvava porukka. Olisikohan meistä joku niin aktiivinen että saataisiin kasattua uusi aloitus ja sinne lista heinäkuisista, laskettu aika ja synnytys sairaala. :) itse käytän enimmäkseen puhelimella, niin itse epäilen että sekaisin päivitykset aina :D

huomenna aamupissasta clearblue digitaalinen. Jännittäää:excited001
 
Varovaisesti ilmottaudun mukaan. Plussasin haamulla viime torstaina kp 25, yk 4 ja sen jälkeen on testejä tehty useamiakin :D. Ennestään meillä on kaksi tyttöä 4,5v ja pian 3v. Kauhun sekaiset tunteet ja suuren suuri toivo että kaikki menis hyvin :Heartred niin..ikää 28v ja laskurin mukaan laskettuaika 6.7.
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa kaikki mukaan :)

Onko täällä muita raskaustesti-addikteja? Mä oon tehny nyt viikon ajan joka toinen päivä sofin liuskatestejä ja kuten mainitsin, ei vieläkään leffaviivoja.. Esikoisesta tuli kp 28 vahvaakin vahvemmat viivat.. Pitäisköhän tässä olla huolissaan? Ensi viikolla ajattelin vielä digin tehdä kun pöpi oon :grin
 
Takaisin
Top