Hankinnat

Toki hieman aikaista, mutta jos jollain on muuten vartalotyyny ajatuksissa, niin ovat tällä hetkellä tarjouksessa Lidlissä :smiling-eyes:
Sain tällasen joskus lahjaksi monta vuotta sitten ja ai jeemale, kun on ollut jo nyt hyvä 🥹 mulla on se comfort-tyyny!
 
Sain tällasen joskus lahjaksi monta vuotta sitten ja ai jeemale, kun on ollut jo nyt hyvä 🥹 mulla on se comfort-tyyny!
Comfort-tyyny kuulostaa loistavalta! Mulla on myös ollut omani jo vuosia, esikoisen odotuksesta lähtien. On toiminut raskausaikana, imetystyynynä ja ollut käytössä muutenkin nukkuessa. Pitkäkestoinen ostos jos ei muuta :Thumbs Up Sign:
 
Onko comfort-tyyny ja vartalotyyny eri vai sama asia? 😅 ..mulla on siis unikaverina sellanen pitkä suora pötkylä, joka näemmä ainakin vartalotyyny. Kun eikös niitäkin oo semmosia U-mallisia? 🤔
 
Onko comfort-tyyny ja vartalotyyny eri vai sama asia? 😅 ..mulla on siis unikaverina sellanen pitkä suora pötkylä, joka näemmä ainakin vartalotyyny. Kun eikös niitäkin oo semmosia U-mallisia? 🤔
Niitä on erilaisia. Kai ne kaikki ovat vartalotyynyjä, eri nimiä liikkeellä. On äitiystyynyjä, raskaustyynyjä ja vartalotyynyjä :smiling-eyes: U-mallisia, suoria pötköjä ja J-mallisia tyynyjä.

Mulla on pötkö myös ja se on ollut hyvä.
 
Onko comfort-tyyny ja vartalotyyny eri vai sama asia? 😅 ..mulla on siis unikaverina sellanen pitkä suora pötkylä, joka näemmä ainakin vartalotyyny. Kun eikös niitäkin oo semmosia U-mallisia? 🤔
Se on tuo oma merkkinsä vaan (Saihan tänne linkata tuotteita?) https://comforttyyny.fi/products/comforttyyny?variant=47374914781523 On siis just tommonen u-mallinen. Mulle tuo on vähän liian korkea tyynyksi pään alle, mutta oon sitten nukkunu vaan noitten pötkylöitten välissä "pesässä" 🤭 oon kyllä tykänny, varmasti kaikki muutkin on toimivia ja hyviä, mutta tuo on ollu kyllä laadukkaan oloinen ja semmonen napakka 👌🏻
 
Mä laitoin äsken dopplerin tilaukseen. Ajattelin, etten laita sitä, mut ei jaksa odottaa siihen saakka et liikeet tuntuisi.
 
Mä laitoin äsken dopplerin tilaukseen. Ajattelin, etten laita sitä, mut ei jaksa odottaa siihen saakka et liikeet tuntuisi.
Mäkin ajattelin hankkii. Onks muuten jollain jotain suosituksia mis ois hyvä hinta-laatu-suhde? Vai onko sama minkä tilaa? ..en oo viel ite ehtiny perehtyy asiaan yhtään, nii siks kyselen nyt viisaammilta ensiks 😆
 
Mistäpä sen tilasit ja millainen on toimitusaika?
Mäkin ajattelin hankkii. Onks muuten jollain jotain suosituksia mis ois hyvä hinta-laatu-suhde? Vai onko sama minkä tilaa? ..en oo viel ite ehtiny perehtyy asiaan yhtään, nii siks kyselen nyt viisaammilta ensiks 😆

Raskauskrijulta, Angelsounds kotidoppler JPD-100B , ensi viikolla toimitukset. Mulla on kahden aikaisemman kanssa ollu saman merkkinen ja raskauden jälkeen oon saanu myytyä eteenpäin. Katsoin mitä uusia oli tullut muille nettiliikkeisiin, mut arvostelut oli halvimmissa sellaisia ettei kehdannut edes alkaa tilaamaan
 

Mulla on toi setti. Olikohan kuun loppuun asti voimassa 10% ale koodilla plussanvuoksi10
 
Mulla oli myös parissa edellisessä raskaudessa tuo AngelSounds käytössä. Oli ainakin helppokäyttöinen kun viikkoja oli enemmän ja löysin vauvan nopeammin. Huomasin, että toisen kohdalla unohtui kaappiin ja pistin jo eteenpäin :rolling:
 
Takaisin
Top