Hankinnat vauvalle

Joko olette uskaltaneet tehdä hankintoja? Minä tilasin muutaman bodyn, housut, potkikset ja sukat kun oli todella hyvä black week -alennus. Mutta laitan ne kyllä vielä visusti piiloon kunhan tulevat - jotenkin ei halua aiheuttaa "huonoa onnea" liian aikaisilla hankinnoilla 🙈 Joten ainakaan itse en vielä uskalla alkaa hankintoja enempää tekemään.
 
Aika paljon löytyy tavaroita esikoisen jäljiltä. Vielä en ole hankkinut uudelle tulokkaalle mitään. Pyrin hankkimaan mahdollisimman paljon käytettynä, jotta saa omaa kulutusjalanjälkeä pidettyä maltillisena. Keväämmällä sitten kirppiskierrokselle. Meidän lähellä on onneksi tosi hyvä lastenvaate/tarvikekirppis, josta löytyy hyvälaatuista vaatetta ja lelua.
 
oon tutkinut ja listannut kyllä tarpeellisia juttuja, mutta toistaiseksi olen ostanut vaan body+housut setin kun kerroin kumppanille raskaudesta 🥰 en vielä uskalla ostaa kuitenkaan mitään, vaikka luotto raskauteen onkin vahva
 
Meillä on vasta yks body, teetin sen jo kesällä ja annoin plussan jälkeen miehelle lahjaksi 💕🤭 mahdollisesti nyt joulukuussa tulee ostettua jotain pientä sitten kun ekat ultrat takana, mutta ei mikään kiire 😊 oon saanut itseni vielä aika hyvin pidettyä kaukana kaikista vauvoihin vähänkin liittyvistä kaupoista 🤣
 
Aika paljon löytyy tavaroita esikoisen jäljiltä. Vielä en ole hankkinut uudelle tulokkaalle mitään. Pyrin hankkimaan mahdollisimman paljon käytettynä, jotta saa omaa kulutusjalanjälkeä pidettyä maltillisena. Keväämmällä sitten kirppiskierrokselle. Meidän lähellä on onneksi tosi hyvä lastenvaate/tarvikekirppis, josta löytyy hyvälaatuista vaatetta ja lelua.

Täysin samat sanat. 😄 Sitten jos uusi tulokas on poika, joutuu jonkun verran ostamaan vaatetta kun kuitenkin suurin osa esikoisen vaatteista on aika tyttömäisiä. Esikoisen vaatteet ja osa tavaroista on kerennyt tässä välissä kiertää jo kolmella kaverillakin 😂
 
Isompia hankintoja ei varmaan tarvitse tehdä, mutta luultavasti sitten vasta rakenneultran jälkeen tulee aktivoiduttua näiden suhteen ☺️
 
Mä oon ostellut jo hirveesti unisex vaatteita kirpputorilta, myös joitain erikseen tytölle ja pojalle.Ei ainakaan vaatteita tarvi miettiä😅 Mulle se oli terapiaa lapsettomuuden aikana että sai valmistautua ja luottaa olevansa joskus äiti
 
Mä en oo uskaltanut vielä hankkia mitään ja odotan varmaan sinne rakenneultraan asti. Mutta toria olen kyllä silti jo selaillut kun itseä kiinnostais hankkia mahdollisimman paljon käytettynä kun tuntuu torissa olevan melkein uutta tavaraa myynnissä paljon. 😄
 
Mä en oo uskaltanut vielä hankkia mitään ja odotan varmaan sinne rakenneultraan asti. Mutta toria olen kyllä silti jo selaillut kun itseä kiinnostais hankkia mahdollisimman paljon käytettynä kun tuntuu torissa olevan melkein uutta tavaraa myynnissä paljon. 😄
jep sama täällä! taitaa ainoat olla mitä välttämättä haluan käyttämättöminä nii hygieniatuotteet, tutit ja tuttipullot ja turvakaukalo. en vielä tee hankintoja mutta ihastelen ja valmistaudun henkisesti rahanmenoon 😂 kirppareita ja toria hyödyntämällä myös tukee muita perheitä.
 
jep sama täällä! taitaa ainoat olla mitä välttämättä haluan käyttämättöminä nii hygieniatuotteet, tutit ja tuttipullot ja turvakaukalo. en vielä tee hankintoja mutta ihastelen ja valmistaudun henkisesti rahanmenoon 😂 kirppareita ja toria hyödyntämällä myös tukee muita perheitä.
Enpäs oo miettinyt asiaa tosta tukemis näkökulmasta mutta totta!
 
Paljon löytyy edellisten jäljiltä, mutta paljon olen ehtinyt laittaa jo kiertoonkin.

Yritän tällä kertaa hankkia vain oikeasti just meillä tarvittavat tavarat.

Uudet vaunut on ehkä se hankintalistan ykkönen. Meillä tulee olemaan 3 alle kouluikäistä eli 5v, 3v ja sitten tämä heinäkuinen ja kaikkien tulisi tarvittaessa päästä kyytiin. Ehkä joku hyvällä istuimellla oleva seisomalauta olisi hyvä.
 
Kirpparilta ostin sitten helistimen 20sentin hintaan.
 
Olen kanssa jo kolunut paljon nettikauppoja ja Toria, vielä en ole mitään uskaltanut ostaa :Upside Down Face:
 
Olen kanssa jo kolunut paljon nettikauppoja ja Toria, vielä en ole mitään uskaltanut ostaa :Upside Down Face:

Joo hauskaa kattella. Ehtii ostaa myöhemminkin. Pelkään vaan, että tulee ostettua kaikkea ihan turhaa, mitä ei tarvi juuri ollenkaan. Aika paljon meinaan on kaikenlaista vauvatarviketta. Haluaisin pitää jonkinlaisen kohtuuden...
 
Hurahdin joulun jälkeen aleissa ja tuli ostettua bodeja ja yökkäreitä kolmessa eri koossa 🥰 Muuten on tarkoitus ostaa mahdollisimman paljon käytettynä vaatteita.
 
Onko joku perehtynyt jo vaunuihin? Pää pyörällä olen niitä katsellut, vaikka mikään kiire ei olekaan. Vielä harva tietää raskaudesta niin ei voi tutuilta kysellä suosituksia 🤭 Lähipiirissä on useampi 2023 vauvan saanut.
 
Takaisin
Top