• Foorumilla on huoltokatko, joka on alkanut 30.5. klo 21.00 ja päättyy 31.5. klo 5.00.

Haaveena esikoinen

@Nekkuu Ei ole ollut mitään sellaisia oireita, että olisin odottanut olevani raskaana. Lähes varma olin, että alavatsan juilimiset tarkoittaa vaan lähestyviä menkkoja. Viimeistään tänään odotin vuodon alkavan. Nuhainen olen vähän ollut, mutta kun tuo koivun siitepölykin on niin valloillaan, että ajattelin sen johtuvan vain siitä. Tosi epäuskoinen olo kun ei ihmeempiä oireita ole 😯
 
@Nekkuu Ei ole ollut mitään sellaisia oireita, että olisin odottanut olevani raskaana. Lähes varma olin, että alavatsan juilimiset tarkoittaa vaan lähestyviä menkkoja. Viimeistään tänään odotin vuodon alkavan. Nuhainen olen vähän ollut, mutta kun tuo koivun siitepölykin on niin valloillaan, että ajattelin sen johtuvan vain siitä. Tosi epäuskoinen olo kun ei ihmeempiä oireita ole 😯
Eli pääsi ikään ku yllättämään, ihanaa🤩 Mielenkiinnosta omissa piinailuissani kysyin🤭
 
@Nekkuu Ei ole ollut mitään sellaisia oireita, että olisin odottanut olevani raskaana. Lähes varma olin, että alavatsan juilimiset tarkoittaa vaan lähestyviä menkkoja. Viimeistään tänään odotin vuodon alkavan. Nuhainen olen vähän ollut, mutta kun tuo koivun siitepölykin on niin valloillaan, että ajattelin sen johtuvan vain siitä. Tosi epäuskoinen olo kun ei ihmeempiä oireita ole 😯
Mullakin tuo epäuskoinen olo kun ei ole oireita. Tosin tänään ehkä tunnen vähän aristusta rinnoissa (tälle kierrolle uusi oire), niin antaa vähän toivoa tulevasta 😊 Mutta edelleen loppuviikko kuumottaa takaraivossa kokoajan, kun pitäisi vuodon tulla.
 
Apua mun itsekuri katkes ja hain tänään testejä ja apua 😭😭😍🩷🩷 nyt itkettää ja hirveä tunnekuohu päällä, on vielä niin kovin aikaista
 

Liitteet

  • IMG_1065.jpeg
    IMG_1065.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 87
Apua mun itsekuri katkes ja hain tänään testejä ja apua 😭😭😍🩷🩷 nyt itkettää ja hirveä tunnekuohu päällä, on vielä niin kovin aikaista
Ihanaa, onnea!😍🤞🏼

Ihana miten paljon plussia🩷 Hurjasti onnea ja tarrasukkia! Voi kun nämä plussatuulet jatkuisivat ja päästäisiin me muutkin plussailemaan 😍🤞
Voisko tää ihana plussa-aalto ottaa meidätkin kyytiinsä🥹
 
Vau onnea kaikille plussanneille!🥰

Mulla itselläni menossa mahdollisesti dpo 2. Tässä kierrossa ei oo ollu selviä oviksen oireita enkä taaskaan tikuttanut. Aamulämmön muistin mitata kerran (kp 2)😂 Vaikea selittää, mutta tässä kun tosissaan aloitettiin yrittämään vuoden vaihteen jälkeen niin jokaisen oviksen jälkeen ollut vatsassa/munasarjojen kohdalla molemmillakin puolilla ihme jomotusta monta päivää silloin tällöin. Jopa menkkamaisia jomotuksia. Oon nyt joka kierto tässä ihmetellyt tätä, häiritsevää kun ei oo ennen ollut😅
 
Mulla on tällä hetkellä sellaset fiilikset, että siirrän vielä huomiseen miehelle kertomista noista minun testeistä. Koska vähän alkoi epäilyttää, nyt tuntuu toinen tissi ehkä aavistuksen pehmenneen, että olisko se vuoto kuitenkin sieltä tulossa 🤔 Viime kierrossa samasta asiasta osasin alkaa odottaa vuotoa, mutta siitä pelkästään ei tietenkään voi vielä päätellä mitään. Lämmöt on kuitenkin edelleen koholla ollut tänään. Jäämme odottamaan, en nyt kuitenkaan tältä palstalta lähde vielä yhtään mihinkään 🙈
 
Mulla on tällä hetkellä sellaset fiilikset, että siirrän vielä huomiseen miehelle kertomista noista minun testeistä. Koska vähän alkoi epäilyttää, nyt tuntuu toinen tissi ehkä aavistuksen pehmenneen, että olisko se vuoto kuitenkin sieltä tulossa 🤔 Viime kierrossa samasta asiasta osasin alkaa odottaa vuotoa, mutta siitä pelkästään ei tietenkään voi vielä päätellä mitään. Lämmöt on kuitenkin edelleen koholla ollut tänään. Jäämme odottamaan, en nyt kuitenkaan tältä palstalta lähde vielä yhtään mihinkään 🙈
Toivottavasti ei ala vuoto! 🤞🏻Täällä myös jännityksellä odottelen, että alkaako se sit kuitenkin vielä. Kunnon menkkamaisia kipuja, joita tosin oli syksyn raskaudessakin. Mutta ihan sellanen olo, että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä 😅
 
Onnea kaikille plussanneille! 🥰

Ei oo hetkeen tullut kirjoiteltua, eikä kyllä mitään uutta oo tapahtunutkaan. Nyt kp 24/28 eikä mitään viitteitä, että olisi tärpännyt. Edelliset menkat ei aiheuttanut sen suurempia tunteita, kun päädyin kuitenkin ajatuksissani siihen, ettei joulukuun lopun vauva ehkä olisi kuitenkaan toiveena. Toisaalta niin hullua ajatella näin, kun vuoden yritysaika lähestyy kovaa vauhtia, eikä uskoakseni ole kertaakaan ollut edes hilkulla. 😔 Tämänkin kierron ovulaatio oli vähän niin ja näin. Kp 16 (vai 17 peräti?) tuli digitestiin plussa, kuitenkaan se tikku itsessään ei mun mielestä ollut lähelläkään posia.. Mene ja tiedä. Oikeastaan ainoa asia, jolla lohdutan itseäni on se, että pielessä olleet kilppariarvot on korjaantunut ja tämä taitaa olla vasta toinen kierto hyvillä arvoilla. 😛
 
Kyllähän tuo näyttää hienosti tummuneen tänä aamuna, kävin miehenkin herättämässä uutisilla ja iloinen oli 🥰 Jos loppuviikosta ei mitään vuotoja tule, niin olen ensi viikolla terveyskeskuksen suuntaan yhteydessä ja lähdetään siitä eteenpäin. Jännää aikaa, kun periaatteessa on onnensa kukkuloilla mutta vielä mieli toppuuttelee eikä uskalla luottaa 😵‍💫😅
 

Liitteet

  • IMG_20240509_072616986.jpg
    IMG_20240509_072616986.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 22
Tänään pärähti näin komea ovisplussa. 🤩 Mielialat menee kyllä ihan hirveää vuoristorataa kierron mukaan. 🙊 Nyt on taas toiveet korkealla, että jospa NYT olisikin se meidän vuoro.
 

Liitteet

  • IMG20240509055852.jpg
    IMG20240509055852.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 24
@Kiiltokuva91 toivotaan että kaikki menee hyvin😍

@Emri jospa tää ois se kierto🤞🏼🤩

Täällä dpo6 ja mietin että nappaisin kauppareissulla testit jo oottelemaan. Loppuviikko menee töissä ja reissussa, niin en ehdi kauppaan enkä testailemaan, mutta maanantaina olisi dpo10, jokohan silloin uskaltaisi.
 
Tänään pärähti näin komea ovisplussa. 🤩 Mielialat menee kyllä ihan hirveää vuoristorataa kierron mukaan. 🙊 Nyt on taas toiveet korkealla, että jospa NYT olisikin se meidän vuoro.
Onnea ovisplussasta! Toivotaan kovasti, että tästä kierrosta nyt tärppäisi 🤞🏻😍
 
Moikka! Mä tuun uutena täältä mukaan. Oon joitain viestejä lukenut sieltä täältä jo hetken. Toivottavasti pääsisin myös hyppäämään mukaan tähän upeaan plussausaaltoon 😄

Meillä on yritystä takana jo kohta 1,5 vuotta, joten en voi sanoa olevani kovin toiveikas enää luomuraskauden suhteen. Apua ollaan jo haettu, mutta julkiselta, joten se on tietty hidasta ja kauheasti mitään konkreettista ei nyt ole vielä tapahtunut. Hyvä juttu on se, että toistaiseksi ei ole mitään ongelmaa tiedossa ja huono se, että paljon on vielä tutkimatta ja kyllähän tässä vähän siltä tuntuu, että jotain on oltava pielessä. Tällä hetkellä eniten sormet ristissä sen suhteen, että meillä olisi mahdollisuus aloittaa hoidot insseistä 🤞🏼

Nyt menossa dpo4, mutta tähän kiertoon erityisen vähän uskoa, kun aikataulut eivät oikein natsanneet. Teoriassa kai joku mahdollisuus tästäkin raskautua, joten tottakai aina vähän mielessä, että mitä jos nyt kuitenkin 😅
 
Ihanaa lukea näistä plussista, paljon onnea tuleville äideille :red-heart: Ihania uutisia näin äitienpäivän lähestyessä :Smiling Face With Smiling Eyes:

Itse olen nyt onnistunut asennoitumaan niin, että hyvä ettei meille vielä ekasta yrityskierrosta suotu lahjaa, sillä ois ollu riski että menee joulukuun lopulle (pitää hakea sitä hopeareunusta.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:) ja omasta mielestäni "liian" lähelle joulua.
Nyt menossa kp 3, mutta en kyllä ole ihan täysin varma, että alkoivatko menkat oikeasti jo vai ei, sillä vuotopäiviä oli tasan yksi, ja sitä ennen ja sen jälkeen on vain tiputellut vähän.. Mutta aika sen näyttää, että johtaako tämä taas normaalisti ovulaatioon, tällä hetkellä oletan että olivat menkat. Normaalisti vuotopäiviä on n. 3.
Jotenkin kai tämä yrityksen aloittaminen on saanut kroppaa sekaisin, sillä koin vahvoja mielialanvaihteluita ja masennusta lähes viikon ennen vuotopäivää, ja vuotopäivänä se loppui kuin seinään, olisiko siis jotain PMS tyyppistä oireilua, mitä en ole ikinä ennen kokenut?? Nyt on ihan seesteinen ja normaali fiilis taas.

Me, joilla ei tärpännyt tammikuisen kanssa, voimme nyt sitten jatkaa ystävänpäivävauvasta haaveilua :red-heart:🌈
 
Uskallan ehkä kohta siirtyä tuonne tammikuisten puolelle (🤭), mutta pakko kertoa kun havaitsin kummallisen oireen minkä pienen tutkimuksen jälkeen totesin kuuluvan alkuraskauteen. Nimittäin vatsan nopea täyttyminen 😀 Suomenkielisiltä sivuilta ei tietoa löytynyt, mutta englanninkielisillä osasivat kertoa senkin olevan alkuraskauden oire. Huomasin tänäänkin lounaalla, että tulin paljon normaalia pienemmästä annoksesta täyteen. Että osaatte muutkin seurailla tämmöstä hassunkuuloista oiretta piinapäivillä 😊
 
Takaisin
Top