Haaveena esikoinen

Sanokaa mulle, että tekin näette tässä haalean viivan?? Laitoin innostuksissani myös tuonne plussa vai ei ryhmään. Tänään dpo 12 tehty testi 🫢
 

Liitteet

  • 20240402_061307.jpg
    20240402_061307.jpg
    799.9 KB · Katsottu: 56
Muokattu viimeksi:
Kp35 täällä ja oon vaan jotenkin harmissani. Nännit on alkanu kipeytyä, mikä on aiemmissa kierroissa enteillyt menkkoja, mutta yleensä vasta tyyliin viikon päästä😔 Aiemmat kierrot 37, 36, 32, 28 joten tää voi varmaan olla mitä vaan😭
 
Täällä dpo 14 ja tänään pitäisi menkat alkaa. Juilii jo vatsaa, että eiköhän ne piakkoin ala. Ei oikeastaan edes ole iso pettymys, kun odotettavissa oli. Katse suunnattuna ivf-hoitoihin, kunhan vielä yksi oi tehdään ja sen jälkeen ivf-jonoon. 🙏 raskaustesti olisi ohjeiden mukaan pitänyt tehdä tänään, mutta unohdin 🙈
 
Mun jännitysnäytelmä vaan jatkuu.. 😖 Mietin käynkö ostaa pc:n testejä vai annanko jo vaan olla.. Onko täällä minkälaisia fiiliksiä rfsun testeistä?
En oo ite käyttänyt mutten kyllä myöskään ole viitsinyt ostaa. Niin paljon huonoa lukenut niistä
 
Oho, mitä huonoa ootte rfsun r-testeistä kuulleet/lukeneet? Mulla ollut ne käytössä, mutta en ole kyllä huonoa voinut huomatakaan, kun aina ollut vain negaa 😆
 
Täällä dpo 14 ja tänään pitäisi menkat alkaa. Juilii jo vatsaa, että eiköhän ne piakkoin ala. Ei oikeastaan edes ole iso pettymys, kun odotettavissa oli. Katse suunnattuna ivf-hoitoihin, kunhan vielä yksi oi tehdään ja sen jälkeen ivf-jonoon. 🙏 raskaustesti olisi ohjeiden mukaan pitänyt tehdä tänään, mutta unohdin 🙈
Dpo14 myös täällä. Toista päivää ruskeaa tuhrua ja alavastaa juilii myös, eli oletan et tänään alkaisivat tai ihan viimeistään huomenna. Kohti seuraavaa kiertoa, josko se la 2025 olisi meitä varten 🙏
 
Oho, mitä huonoa ootte rfsun r-testeistä kuulleet/lukeneet? Mulla ollut ne käytössä, mutta en ole kyllä huonoa voinut huomatakaan, kun aina ollut vain negaa 😆
Oon ainakin lukenut, että antaa turhia viivanpaikkoja jotka saattaa näyttää haamuviivalta tms. Itse en tämän vuoksi ole ostanut ettei tarvitse arvuutella
 
Dpo14 myös täällä. Toista päivää ruskeaa tuhrua ja alavastaa juilii myös, eli oletan et tänään alkaisivat tai ihan viimeistään huomenna. Kohti seuraavaa kiertoa, josko se la 2025 olisi meitä varten 🙏
Ja niin se Dpo 14 muuttui kp1 😔 ei muuta kuin seuraavaa kohti 🙏 nyt varmaan 2-3 viikoksi hiljenen täältä, ennen kun taas ovistestailu alkaa.

Plussatuulia muille piinailijoille❤️
 
Muokattu viimeksi:
Täällä vaan jatketaan, dpo15 huomenna 😑 olin aika varma et kupissa on tyhjennettävää kun tulin töistä kotiin ku oli juilinu selkää niin paljon tosin se tuntu vähän enemmän lihasperäseltä kivulta. Nyt on vaan sellanen pessimistinen olo et keho vaan vittuilee, on ne sieltä tulossa, läpällä ovat vaan myöhässä.
 
Tänään tuli CB tuplatestiin pysyvä hymynaama. En ole koskaan saanut sitä vilkkuvaa, aina hyppää tyhjästä suoraan pysyvään. 🤔 Onkohan jotenkin huono merkki..?
Tuli kuitenkin tänään talleteltua, vaikkei joulun vauva ehkä olis se ensisijainen toive. Toisaalta tuntuu ihan kauhealta ajatella näin, kun kesästä saakka on yritetty eikä mitään tietoa varmaksi edes ole, että sitä omaa pientä koskaan saa. 😭 Nyt jos tosiaan tärppäisi niin laskurin mukaan LA olisi 25.12. 🎅🏻 Olishan siinä joululahjaa kerrakseen. En nyt kuitenkaan suuria odottele, kun ei oo tähänkään mennessä tärpänny. Nyt oon toki kuukauden verran syönyt tyroksiinia uudella annoksella, että josko kaikki oliskin ollut kiinni vaan tosta korkeasta TSH:sta. Olis totisesti meidän ”tuuria”, että nyt just tärppäis, vaikka totta kai se olis aivan ihana asia.
 
@Vilski aloitatko testaamisen tarpeeksi ajoissa? Ensimmäinen testi on noissa aina tyhjä ympyrä (ellei hyppäisi heti plussaksi) eli se on ns. Se nollataso. Jos ensimmäisen testin tekee niin että hormonitasot on lähteneet nousuun niin se vilkkuva ympyrä voi jäädä välistä.
 
Tsemppiä uuden kierron aloittaville. 🌼

Täällä kp11 ja aika palata tänne taas. Viime kierto oli todella ärsyttävä. Normaalia vähän pidempi 35 päivää, ja siitä 9 päivää tuhrua ja tiputtelua ennen kuin vuoto oikeasti alkoi.

Kävin työterveyden kautta testauttamassa kilpirauhasarvot ja ferritiinin. Molemmat olivat onneksi ok, joten se oli iso helpotus. 🙏🏼 Seuraavaksi alan suunnitella gynekäyntiä tuon tiputtelun vuoksi. Ovulaatiotestailut aloitan taas huomenna. Kahdessa viime kierroissa plussat ovat tulleet kp15 ja kp17.
 
Täällä vasta dpo4 menossa ja menkat pitäisi alkaa jo viikonloppuna, oma vahva veikkaus on, että luteaali jää taas tosi lyhyeksi 😔 Silti se ei estä mua kuvittelemasta vaikka mitä oireita, vaikkei tässä ajassa oo ees mahdollista, että mitään kiinnittymistä ois vielä ees tapahtunut 😅 Miks keltarauhasen pitääkin itsellä aiheuttaa ihan samanlaisia oireita…
 
Pohdiskelin tässä, että tekisikö uuden raskaustesti huomenna, kun menkkojen pitäisi alkaa vai vasta siitä muutaman päivän päästä eli viikonloppuna 🤔 jos se jääkin vaikka kemialliseksi eikä viiva vahvistukaan niin ei ehkä tulisi niin isoa surua jos seuraavan kerran testaisin, kun menkat selkeästi myöhässä. Eilenhän sain selkeän haamun testiin...
 
@Vilski aloitatko testaamisen tarpeeksi ajoissa? Ensimmäinen testi on noissa aina tyhjä ympyrä (ellei hyppäisi heti plussaksi) eli se on ns. Se nollataso. Jos ensimmäisen testin tekee niin että hormonitasot on lähteneet nousuun niin se vilkkuva ympyrä voi jäädä välistä.
Tää vois kyllä olla selitys! Oon yleensä säästellyt noi kalliit testit just niille parille päivälle, kun oletan ovulaation tulevan ja edullisemmilla liuskoilla testailen jo aiemmin.
 
Takaisin
Top