Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Esikoista imetin 14kk. Lopetin imetyksen rintatulehduksen takia kun ei meinannu eka ja toka antibioottikuuri auttaa. Kolmas oli sit jo sellainen minkä aikana ei saanu imettää ja sit oli jo niin pahana että esikoinen hylki sitä tulehtunutta rintaa.
Jouduin ihan ultraan poistattaa sitä nestettä sieltä rinnasta ei mukavaa hommaaHuh huh, saini, mitä olet saanut kestää! Rintatulehdus on ihan syvältä.
No ei varmasti! Mulla meni jossain vaiheessa sen verran ikäväksi, että lääkäri pelotteli rinnan avaamisella. Onneksi ei mennyt siihen.Jouduin ihan ultraan poistattaa sitä nestettä sieltä rinnasta ei mukavaa hommaa
Mua ei peloteltu rinnan avaamisella :O oisin siin vaiheessa varmaan juossu karkuun :D ei tuo rintatulehdus kyll mikään helppo oo. Itteki alkuun yritin hoitaa kotiohjeilla eli imettää tissiä tyhjäksi mutta ei se auttanu ja loppuvaiheessa likka ei saanu edes otetta rinnasta ku oli niin pinkeänä jääny kammo siitä nii omat rinnat aina hyvin suojattu ehkä liikaakin ja jos joku kyselee neuvoa niin neuvon lääkäriin samantien :D ei riitä oma luotto enää siihen että ittekseen sen ohi menemään saisNo ei varmasti! Mulla meni jossain vaiheessa sen verran ikäväksi, että lääkäri pelotteli rinnan avaamisella. Onneksi ei mennyt siihen.