FB-ryhmä

Status
Not open for further replies.
Käskee lisäämään nimeltä heti jonkun ryhmään, kun perustaa salaista ryhmää ja mä en tajuu, pitääks sen olla jo mun kaveri listalla...Aarrg kun ei tajuu :grin... Kukas uskaltaa ?:wink
 
Minäkin koitin tehdä mutta joku pitäisi lisätä tosiaan heti ja ilmeisesti omalta kaverilistalta?
 
Oon valmis myös liittymään mukaan ryhmään, kunhan on np-ultra takana edes :)
Ja tosiaan samaa mieltä kuin muutkin, ehdottomasti salainen sellainen..
 
Eli miten me saadaan ryhmä tehtyä? Onnistuisiko ryhmä tehdä ensin julkiseksi, lisätä siihen kaikki halukkaat, ja sen jälkeen vaihtaa salaiseksi. Ja ryhmällähän voisi alkuun olla ''valenimi'' jos olisi julkinen ja ei haluaisi muiden facebook tuttavuuksien saavan vielä tietää raskaudesta. Vai mitä olette mieltä? :D
 
Vai tietääkö joku pitääkö julkiseenkin ryhmään lisätä heti joku kaverilistalta?
 
Niin noissa muissa ryhmissä on tehty että täällä Vaun kautta lähettää yksityisviestinä linkin omaan FB-profiiliin ja sitten se yksi henkilö joka ryhmän perusti lisäilee näitä tyyppejä ryhmään :)

Muistaakseni sen ylläpitäjän piti lisätä ekaksi omiin kavereihin, mutta sitten sen kaveruuden voi poistaa kun on saanut lisättyä ryhmään :)
 
Just meinasin kirjoittaa samaa, noin meidänkin porukka sen teki esikoista odottaessa!
 
moikka,

Minä olen valmis antamaan linkittämällä oman fb:n, jotta saadaan ryhmä perustettua:)

Kenelle lähetän?

T. Rinde85
 
Olen heti mukana myös :) Meillä on ihana ja edelleen tosi tiivis ryhmä esikoisen ajoilta. On järjestetty mökkitapaamisia joka vuosi jopa parikin ja aina kyläilty yms. toisten luona jos satutaan liikkumaan sielläpäin. Kaikki tietää jo ihan kaikki toisten asiat ja luottamus on täydellinen. Muutama kiukuttelija ja valehtelija on ryhmästä lähtenyt ja oikeastaan hyvä niin.
 
Hei nyt näemmä onnistuu myös sähköpostilla lisääminen ryhmään!Joten siis laittakaa halukkaat joko sposti osote tai linkki fb profiiliin :) Ja on salanen ryhmä,sillonhan ei kaverit näe edes liittymistä ryhmään.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top