FB-ryhmä

Status
Not open for further replies.

Muikkis

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko joku jo jossakin fb-ryhmässä? Vai onko sellaista vielä?
Onko kiinnostusta edes moiseen?
Ei ehkä vielä nyt, mutta vähän myöhemmin...?
 
Olishan se kyllä kiva, mutta mä en taida ainakaan uskaltaa vielä, kun on vasta niin alussa. Jos sit vähän myöhemmin... :-)

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
Joo mäkin oisin kiinnostunut, mutta tosiaan vasta tän ekan kolmanneksen jälkeen :)
 
Olis kyllä kiva... Olin aikaisemmin lokakuisten ryhmässä, mutta ikäväkseni sieltä jouduin poistumaan. :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai.. :) Olemme siis taas samassa ryhmässä. Toivottavasti täällä nyt myös pysymme :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Olen miettinyt itsekin tahtoisko joku perustaa ryhmän. Sen pitäis olla ehdottomasti salainen, niin ettei mitään tietoja voi nähdä ulkopuoliset.
 
Muakin kiinnostaisi sitten joskus myöhemmin :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo, ehdottomasti salainen!
Joku joka osaa voisi sitten jossakin vaiheessa perustaa ryhmän ja keksitään joku hauska nimi ryhmälle :rolleyes:
 
Esikoisen kohdalla liityin vasta pojan syntymän jälkeen fb-ryhmään, mutta nyt ajattelin että olis kiva jutella siellä jo näin odotusaikana :)
 
Meillä on edelleen hyvinkin tiivis ryhmä, mun esikoisen odotuksen ajalta! Perustettiin ryhmä melko aikaisin.
Me ollaan sen ryhmän kanssa käyty risteilyllä, ollut mökki-iltaa, pikkujouluja lapsien kera ja ilman lapsia ja nyt kesäksikin on suunnitelmia :)
Se ryhmä on ollut kiva, kun sinne on voinut puhua ihan kaikesta raskauteen liittyvistä.
Mitä vaivaa, kenellä ummetusta, kenellä ilmavaivoja, kenen jalat on taas ihan turvoksissa ja kuka on suppareiden takia synnärillä. Masukuvia jaettiin yms.. :)
Ja jännitettiin aina kuka synnyttää seuraavaksi :)
 
Yritin perustaa fb:n salaista ryhmää, mut sitä ei kai voi perustaa kai ensin ja sit vasta lisätä henkilöitä...En oo aikasemmin tollasia ees kokeillu tehä:grin JA mistä sitä tietää että lisää oikeen henkilön ?
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top