Facebook

Status
Not open for further replies.
Toimii :)
Just meinasin sanoo et se näkyy et oot kutsunu ryhmään eli kantsii toimintalokista käydä piilottaa :)
 
Mä en uskalla vielä liittyä, sitten vasta kun kaikki on vähän varmemmalla pohjalla. Ja en oikein vannois, ettei näy kenellekään, juuri muutama kk sitten näin kaverin liittyneen ryhmään "kesäkuun salaisuudet"..

Mutta ideana hyvä ja tulen sitten myöhemmin toivottavasti mukaan! :)
 
Miekin liityin, nyt sit pitää vaan odottaa sitä vahvistusta, et piilottaa sen sielt toimintalokista :wink. Onneksi ryhmän nimi ei kuitenkaan suoraan viittaa, ettei oo esim. LA tai just jotain salaisuuksista :D
 
Mä hyväksyn sitä mukaa kun olen koneella. Halusiko joku ylläpitäjäksi myös niin pääsisi lisään porukkaa myös.
 
Linkki ei toiminut, mutta löysin jonkun ryhmän nimeltä 14LOKA..? Vähän polttelis liittyä kuitenkin jo nyt..

Jännittää että ollaan johAnnan kans tuttuja, kun ikä ja kaupunki on samoja.. :D
 
Nyt on ryhmä laitettu salaiseksi, eli sitä näe kukaaaan muu paitsi ryhmäläiset :)
Jos on vielä ryhmään haluavia ja uusia tulokkaita, niin laittakaaa sposti osoite tänne, niin saa laittaaa kutsun :)
 
Hei mä tahtoisin sinne kans mukaan! :) Mutta en halua sähköpostiosoitetta laittaa tähän. Onnistuuko niin, että laitan Jenni-Julialle vaikka fb:ssä yksityisviestin?
 
Voisiko sen fb-ryhmän nimen muuttaa väliaikaisesti joksikin ihan muuksi? Ja sellaiseks että sen löytäis haulla ja pääsis pyytämällä jäseneks? (Tänne sit ilmotus ja vaikka nimikirjaimet, että ylläpitäjät osaa hyväksyä "oikeet" tyypit)
Kuun lopussa sit salaiseks taas ku kaikki olis kasassa.

Jotenkin noin muistaakseni tehtiin esikoisen odotuksen aikaan fb-ryhmä.
Saa tyrmätä jos on typerä/vaikea idea.
 
Mäkin voisin liittyä :) Pystyykö täällä jotenkin laittamaan yksityisviestejä, niin voisin laittaa jollekin oman nimeni, jos sen perusteella sitten lisäisi mut ryhmään? Niin tehtiin toisen ryhmän kanssa, mutta en nyt löytänyt sellaista perus viestihommaa täältä...
 
Täällä yksi lisää lokakuisten joukkoon. Haluisin kanssa tonne fb-ryhmään :)
 
djh sopii hyvin :) ! muutan nimeksi väliaikaisesti koiruudet

muutetaaan nimi sitten kun kaikki kasassa :)
 
nyt on nimi muutettu : koiruudet

ryhmä on nyt edelleenkin niin ettei ulkopuoliset näe julkaisuja, mutta ihmiset löytäää sen, muutetaan takaisin sitten kun halukkaat ryhmässä :)
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top