Facebook

Status
Not open for further replies.

piukeli

Oman äänensä löytänyt
Tehdääkö ryhmä faceenkin? Itse olen toista lasta odottaessa liittynyt tätä kautta faceen aikoinaan? Onko innostusta! Jos ei niin jatketaan juttua täällä.
 
Joo, käyhän se, niin ei tarvi aina erikseen tulla tänne. Eihän se sit näy kelleen, että olisin jäsen?
 
Saahan tän foorumin puhelimeen sovelluksena :wink ite just testailen tätä :b mut jos faceen tehdään ni miunki mielestä sit ihan suljettu ryhmä :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo latasin itekkii ton sovelluksen, mut silti fb on itestäni kätevämpi :D
Löytyskö sitten joku innokas ryhmän tekijä? :)
 
Nyt on ryhmä lokakuiset se on suljettu ryhmä. Käykään kattoo löydättekö te sitä?
 
Mulle tuli tämmöinen ilmoitus tuosta linkistä:

Tämä sisältö ei ole juuri nyt saatavilla
Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua.
 
joo oon kyllä face ryhmän kannalla. toisaalta silti siellä ollaan sit kaikki ihan omalla naamalla ja ties vaikka ois joku tuttu :D meillä ko tää vauva on ny viel toistaseks kyl aika top secret luokkaa nii jos sinne ryhmään liityn nii haluisin justii et se on suljettu ja salainen kaikin puolin et esim. ko liityn sinne nii se ei näy mun kavereille et liityin? :eek: oon esikoisesta ja kuopuksestaki face ryhmissä ja siellä facessa tulee käytyä kyllä enemmän :)
 
niin ei tuota tosiaan löydy kun on salainen, että voiskohaa piukeli vaikka kertoo oman nimensä ja kaikki laittas sitten hänelle yv:nä pyynnön päästä ryhmään ja sais sitten kutsun? vai mite onnistus? :)
 
mäki laitoin pyynnön mut nyt mua pelottaa et näkyykö se mun kavereille et liityin tollaseen ryhmään :D jos näkyy nii milläs mä sen sit selitän :D
 
Monta naista hyväksytty! Kattokaas näkyykö se teidän profiilissa. Piilottakaa jos näkyy, voi meinaan näkyä kun ei ole nyt salainen.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top