Etelä-Pohjanmaalta...?!

undulaatti

Sukkela juttelija
Eli, en ole törmännyt vielä yhteenkään tältä suunnalta olevaan [&:] Onko ketään? Ei niin väliä lasketulla ajalla. Olisi vain kiva vaikka kahvitella yhdessä mahojen ja myöhemmin vauvojen kanssa [;)]
 
Voi, kiva kun joku muukin [:)] Luulin, ettei ole ketään! Olen Seinäjoelta. Viikkoja nyt n.12, maanantaina np-ultra niin selviää tarkemmin viikot [:)] Mistä päin itse olet?
 
Seinäjoelle joka tapauksessa synnytys kohdistuu? Ei taida etelä-pohjanmaan alueella muita sairaaloita pahemmin ollakkaa? [8|] Kuinka vanha olet? [:)]
 
Sitä piti vielä kysyä, että oletko kuullut minkälaista tietoa siitä synnytyspuolen remontista? Kauhea stressi, että missä vaiheessa se on kun itse pitäisi mennä ponnistelemaan [&:]
 
joo synnytys tapahtuu seinäjoell ja olen kuulut sen verran kaveriltani joka on kesätöissä sairaalassa, että remontti olisi valmiina. Ainakin äippä poli, synnytys salista en osaa sano.

Olen 22 vuotias, kauhajoella asustelen[:)] ensimmäistä odotan ja innolla odotankin. [:D] jännittääkö niskapoimu ultra jo?
 
Kiva kuulla, että remontti olisi jo valmiina. Ehtii varmasti lopunkin valmistua ennen maaliskuuta. Varmaan ennen sunkin laskettua, koska se olikaan?

Mä oon 19 ja samoin innolla odotan ensimmäistä. [:)] Ihan käsittämätön tunne aina välillä, kun ajattelee sitä pientä kääröä [:)] 
Np-ultraa en oikeastaan osaa jännittää, enemmänkin odotan innolla vain. Parempi ehkä niin, ettei tule turhaa ressattua [:D] Eilen oli juuri neuvola ja kuulin ekaa kertaa sydänäänet, ihana ääni [:)]
 
Laskettu aika olis helmikuun 13 päivä[:)] Mulla olis kans torstaina neuvola ja siellä kuulen taas pienen sydän äänet[:)]. Vaikka laskettuun aikaan on viälä kauan niin olen suunnitellu kaiken valmiiksi, ja melkein laittanutkin jo, olen niin innoissani[:)]
 
Moro vaan! Otti heti silmään että täällä on porukkaa Etelä-pohjanmaalta ja tuntu heti, että "täällähän on tuttuja!" [:)] Mäkin olen ja odotan ensimmäistä! Katotaan osasinko edes kirjottaa tätä vastausta oikeesee kohtaan [;)]
 
viima: Itseäkin huvittaisi ruveta jo laittamaan, mutta jos nyt kuitenkin odottais ees tuonne kun viikkoja on lähempänä 20 [:D] Muutenkin on vähä asumispuoli huono tällä hetkellä, odottelemme poikaystävän kanssa, että pääsemme muuttamaan uuteen asuntoon. Vasta sitten viitsii paremmin ruveta kaikkea laittamaan [:)]

Ekku1: Tervetuloa mukaan ja onnea! [:)] Millä viikolla olet ja mistä päin etelä-pohjanmaata?

Mielestäni paljon kivempi jutella lähialueelta olevien kanssa.. Niin monet ovat pk-seudulta tai jostain muuten isommasta paikasta ja sielä mahdollisuuksia,kauppoja jne. on paljon enemmän. Helpompi keskustella tämän lähialueen tarjonnastakin kuten vauvan- tai äitiysvaatelöydöistä, mammajumpista jne.. Ja myös synnytyssairaala taitaa olla kaikilla etelä-pohjanmaalta olevilla sama [:)]
 
Hei Ekku1 ja tervetuloa mukaan.[:D] Kerro jotain itsestäsi.

Alan olla pian valmis laittamaan jo jotain vaatteita valmiiksi, kun pian ollaan puolessa välissä[:)] Kävin juuri tänään neuvolassa ja hienoltahan ne sydän äänet kuulosti, kyllä pisti hymyilyttämään[:)] kaikki oli muutenkin kunnossa.

undulaatti kerro jotain vielä itsestäsi! Missä olet töissä tai koulussa ja miten läheisesi ovat ottaneet raskautesi?
 
Hienoa viima, että kaikki oli hyvin [:)] Kyllähän ne sydänäänet ihanalta kuulostaa,rupeaa väkisinkin herkistelemään [:)] mä haluaisin olla koko ajan ramppaamassa neuvolassa, olis kiva kun näkisi kerrankin viikossa sen pienen ihmeen, tuntuis raskaus jotenkin todellisemmalta [:D]

Niin.. Jotain itsestäni. Eli mä opiskelen toista vuotta autopuolella varaosa- tai automyyjäksi. En vielä oikein tiedä kumpi musta loppujen lopuksi tulee [:D] Tällä hetkellä olen työharjoittelussa ja saan onneksi jatkaa jouluun asti,sit varmaan pitääkin ruveta miettimään äitiyslomalle jäämistä, jos en sitten jaksa vielä ekaa jaksoa joulun jälkeen käydä koulua. Luultavasti pitäis se vielä käydä niin ei jäisi niin paljo vauvan syntymän jälkeen suoritettavaksi [:)]

Poikaystäväni on 21-vuotias. Oli hyvin innoissaan vauvasta myös, yhdessä olemme panikoineet, että jos jotain sattuukin...
Kerroin jo ennen testin tekemistä äidilleni mahdollisesta vauvasta.. Sitten tietysti soitin heti testin jälkeen hänelle ja hyvin innoissaan oli. Tosin hieman kauhuissaan mummoksi tulemisesta [:D] On itse vasta 40-vuotias ja synnyttänyt juuri toukokuussa pikkusiskoni [:D] Tulee siis pieni täti meidän pikkuisella olemaan, mutta onpahan leikkikaveri. Siskoilleni kerroin myös heti, olivat myös iloisia, tosin hieman yllättyneitä. Isäni suhtautui tavalliseen miesmäiseen tapaan [;)] Ei siis oikein tiennyt mitä sanoa, äitipuoli itki sitten hänenkin puolestaan [:D] Isäpuoleni jaksaa yhä uudelleen ja uudelleen olla ylpeä päätöksestäni, olenhan sen verran nuori, että moni olisi saattanut päätyä aborttiin..
Sellaista pientä.. Kerron aina välillä jotain jos tulee mieleen [;)]

Kertokaa ihmeessä tekin itsestänne!
 
Moi vaan taas! Eli oon 23-vuotias ja asustelen Soinissa. Ja tosin Seinäjoelle olis kans tarkotus lähtee sit synnyttää [:)] Nyt on menossa viikko 16 eli laskettu aika on maaliskuun alussa. Oli kyllä aivan mahtavaa käydä ekassa ultrassa ja nähdä pikkuinen oikeesti, tuntui kaikki paljon todellisemmalta [;)] Viime maanantaina kuulin viimeksi sydänäänet [:D] Oon töissä päiväkodissa, ja ryhmässäni on 0-3- vuotiaita pikkusia naperoita. On saanu hyvää kokemusta ku on touhunnu lasten kans pian 2,5 vuotta. Mitenkäs teillä viima ja undulaatti oli lasketut ajat? Sattuuko samalle ajankohdalle?
 
Noniin, kiva kuulla sustakin jotain, Ekku1! [:)] Varmasti ihana touhailla pienten kanssa töissä.

Mulla laskettu aika menkkojen mukaan 3.3, mutta siirtyy varmaan 3 viikolla... Muuten oltais suurinpiirtein samas jamas! [:D]
 
Mullakin piti laskettu aika olla 18.2 menkkojen mukaan, mutta ekassa ultrassa se siirty sit 2 viikkoo eteenpäin, eli nyt 4.3. Mutta vaikka lasketut ajat heittäs pari viikkooki niin voidaan silti ihan hyvin olla yhtäaikaa synnyttämäs, sitä ei vielä tiedä! [:D] Ootan kyl jo niin kovasti sitä rakenneultraa vaikkakin se on vasta reilun kuukauden päästä, mutta eka ultrakin oli niin mahtava et voi ku sais nähä pientä vähä useemmin [:)] Mitäs sinä viima touhuilet? Oletko töissä vai opiskeletko?
 
Niinhän se on, ei sitä ikinä tiedä koska tulee aika [:D] Kunhan ei liian aikaisin tule, että on tarpeeksi kehittynyt! Mulla on huomenna np-ultra, sitä innollla odottaessa [:)] Mä olen onneksi nähnyt pienokaisen jo kolme kertaa! [:D]
 
Olen tällä hetkellä työttömänä kotona. Juuri tällä hetkellä oolen niin väsynyt ettei silmät meinaa pysyä auku! Olin eilen kaverin synttäretä juhlimassa, ja myöhälle meni ja nyt vauva imee mun kaiken energian.[&:]
 
viima: Voi toista [:D] Mä en ole nyt odotuksen aikana käynytkään missään baarissa tai mitään. Olisi mielenkiintoista nähdä kuinka hyvin jaksaa valvoa myöhälle. On viikonloput mennyt lähinnä poikaystävän kanssa kahdestaan makoillessa ja leffoja katsoessa!

Ootteko te kuinka hyvin liikuntaa harrastaneet? Mulla se on jäänyt tosi paljon ja ärsyttää, kun saa pelätä painon nousua... Kävelyllä olen yrittänyt käydä joka toinen päivä edes, mutta nyt sekin on vähän jäänyt. Eilen olisi ollut illalla aikaa, mutta olin siskoni kanssa Vaasassa ostoksilla ja se imi kyllä kaikki mehut, olin ihan poikki! Ensi kuussa aloitan physiopilateksen raskaana oleville! [:)] Edes jotain tulee tehtyä..
 
np-ultrassa tuli käytyä! [:)] Kaikki hyvin, turvotusta 1 mm. Olipa ihana nähdä pikkuisen heiluttelevan masussa!
Kahden kuukauden päästä sit rakenneultra. Ei jaksaisi odottaa.. [>:] [:D]
 
Takaisin
Top