Esittelyt

Oululainen odottaja täällä, ikää 23v. Miehen lisäksi kotoa löytyy 2016 syntynyt poika :) uhkarohkeasti liityin heti tänne vaikka tänä aamuna tein testin, toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä :Heartred
 
Täälä Päijät-hämäläinen odottaja! Ikää itsellä 19 vuotta ja mies parisen vuotta vanhempi. Naimisiin mentiin viime vuonna ja yhteistä taivalta takana 4 vuotta :Heartred Meiltäkin löytyy esikoistyttö 1/2017, eli ikäeroa tulee sen 1v10kk. Vähän oon vielä varoivaisilla mielin tän raskauden suhteen, kun ennen esikoista kkm kaksosista sekä kaksi kemiallista. Toivotaan että päästään sinne loppuvuoden puolelle :)
 
Mä olen 34v Helsinkiläinen. Mulla on kolme lasta, joista vanhin on tyttö 15.v ja pojat 14v ja 12.v. Olen siis ollut teini äiti. Nyt jos suodaan niin iltatähden saisimme vielä vähän vanhemmalla iällä. Tosin vissiin nykyään monet saman ikäiset ensi synnyttäjiä.
Mukavaa on se että välissä on ollut aikaa itselle ja parisuhteelle. Mä oon ihan ulkona näistä nykyajan vauva jutuista.
 
Muokattu viimeksi:
Moikka,

Olen 27-vuotias nainen Helsingistä. Poikaystäväni on vuotta nuorempi. Odotamme ensimmäistä lasta.

Testin tein jo kolme päivää ennen kuukautisten alkamista eli tänään ollaan vkoilla 4+0. Ihan alussa siis. Kova toivo, että kumpa tämä tärppäisi:Heartred Ikinä en ole ollut raskaana, joten minulle tämä kaikki uutta ja ihmeellistä.
 
Muokattu viimeksi:
Moikka,

Mun nimi on Jenni ja olen 27-vuotias nainen Helsingistä. Poikaystäväni on vuotta nuorempi. Odotamme ensimmäistä lasta.

Testin tein jo kolme päivää ennen kuukautisten alkamista eli tänään ollaan vkoilla 4+0. Ihan alussa siis. Kova toivo, että kumpa tämä tärppäisi:Heartred Ikinä en ole ollut raskaana, joten minulle tämä kaikki uutta ja ihmeellistä.

Sitä varten täällä saa kysellä ihan mistä vaan :) Millaiset fiilikset on?
 
Valitettavasti jouduin tänään Naistenklinikalle. Mulla on ollut jo ennen raskautumista kivut/jomotukset munasarjoissa. Otettiin eilen ja tänään raskaushormoni verestä; eilen 90 ja tänään oli tuplaantunut. Ultratessa ei näkynyt mitään kohdunulkopuolista mutta ei myöskään vielä kohdussa olevaa ruskuaispussia- se ahdistaa! Toisaalta sanottiin ett niin alussa, ettei ehkä tarvitsekaan näkyä.

Vkon päästä pe uudet hcg- labrat ja ultraus kättärillä. Toivon, että kaikki olisi hyvin. Mitään vuotoja tms ei ole ollut.
 
Esittäydyn minäkin. Eli 29 vuotta ikää, kerkiän kyllä ennen la:ta täyttää pyöreitä. Avomieheni on muutaman vuoden vanhempi. Kanta-Hämeessä asutaan.

Yritystä takana noin vuosi, johon mahtui yksi raskaus, joka todettiin kkm 9/17 ja epäonnistuneen lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen vielä kaavittiin 12/17.

Yllätyin näin nopeasta plussauksesta kaavinnan jälkeen. Minulla oli gelee royalet käytössä tukemaan limakalvon palautumista. En tiedä oliko sillä vaikutusta.
 
Mäkin esittelen itseni.

22-vuotias ja ensimmäinen lapsi kyseessä. SUPERJÄNNÄÄ! :Heartred Ehkäisyn jätimme avopuolison kanssa pois ja heti ensimmäisestä pessaarittomasta kierrosta tulikin plussa! Tampereella asustellaan :)

Eilen vielä haalea, tänään tuli sitten se positiiviseksi tulkittava tulos :Heartred laskujen mukaan 4+2 :)
 
Heippa!

27-vuotias eilen vihdoin plussanut vajaa 2 vuoden yrityksen jälkeen ja lääkityksen avulla.
Esikoinen syntynyt 2014 ja tästä raskaudesta sekä synnytyksestä suuret jäljet ja pelot jäänyt, mutta olo on silti käsittämättömän onnellinen.
Toki yritän tässä parhaani mukaan laittaa jäitä hattuun, kun näin alussa ollaan.

Ihanaa odotusta kaikille ja toivottavasti kaikkien ihmeet pysyy matkassa loppuun asti. :Heartred
 
Voisin varovaisesti ilmoittautua tänne. Olen 29-vuotias(tänä vuonna 30). Lasta ollaan yritetty miehen kanssa 4 vuotta. Melkoinen hoitorumba takana ja nyt vihdoin pakastealkion siirrosta testi näytti plussaa. Yksi keskenmeno takana 08/16 viikolla 11+5 todettu. Jännittää kovasti miten tässä käy ja päästäänkö loppuun asti.

En ole täysin varma miten PASin jälkeen viikon lasketaan, mutte epäilen että nyt on noin 4+4. Alkuraskauden ultra on 19.3, sitten ehkä vähän viisaampi :)
 
Voisin varovaisesti ilmoittautua tänne. Olen 29-vuotias(tänä vuonna 30). Lasta ollaan yritetty miehen kanssa 4 vuotta. Melkoinen hoitorumba takana ja nyt vihdoin pakastealkion siirrosta testi näytti plussaa. Yksi keskenmeno takana 08/16 viikolla 11+5 todettu. Jännittää kovasti miten tässä käy ja päästäänkö loppuun asti.

En ole täysin varma miten PASin jälkeen viikon lasketaan, mutte epäilen että nyt on noin 4+4. Alkuraskauden ultra on 19.3, sitten ehkä vähän viisaampi :)

Onneksi olkoon plussasta!
 
Oon 28-vuotias kymenlaaksolainen nainen, ja eka lapsi on tulossa. Avopuolisko on reilu 2 vuotta vanhempi.

Pillerit jäi pois elokuun lopussa, ja plussan sain viime lauantaina Kahdessa edellisessä kierrossa söin Teroluteja kierron lyhentämiseksi, mikä ei sitte ollukkaa hyvä juttu, kun ovulaatio tapahtui vasta 26. päivänä. Onneks älysin jättää Terot pois. Mun laskujen mukaan tänään on 4+4, vaikka siis laskennallisesti menkoista on jo 6+1... :woot:
 
Täällä 31v joensuulainen vantaalainen emäntä. Esikoinen nyt 4-v, toista odotellaan täällä syntyväksi 5.11. paikkeilla :) Pillerit lopetin tammikuun lopussa ja ensimmäisestä yrityksestä nakki napsahti :) Varovaisen rohkeasti liityin tänne, jännittää pysyykö matkalainen matkassa loppuun asti :Heartred
 
Hei kaikille ja onnea!
Olen 28 vuotias Helsingistä ja mies vuoden nuorempi. Täällä tänään plussattu aikaisin dpo10 ja kiertopäivä tänään 24. Yritystä 10 kuukautta ja yhtään plussaa en ole tällä välillä testiin saanut. Toivoa tämä ainakin antaa rutkasti :) esikoinen 1v 3kk ja imetys loppui tässä kuussa. Todennäköisesti näillä asioilla ollut jonkun verran tekemistä toistensa kanssa. En vieläkään oikein osaa ymmärtää, että tästä odottelu ehkä jälleen alkaa. ja uuden perheenjäsenen saatamme tavata tämän vuoden puolella. :Heartred Esikoinen on joulukuinen niin vaatteetkin pääsisi toiselle kierrokselle!
 
Olen 33-vuotias siikalatvalla asuva 5-ja 7-vuotiaiden lasten äiti. Lapset ovat edesmenneen aviomieheni jälkeläisiä ja uuden mieheni kanssa yritetty reilu vuosi ennen tärppiä. Letroilla sai alkunsa tämä pienen pieni :Heartred
Seuraavasta kierrosta oli tarkoitus aloittaa lapsettomuushoidot vaan niihin ei nyt sitten tarvinu mennä :)
Minulla todettiin endometrioosi ja kiinnikkeitä kohdun ja peräsuolen välillä juuri ennen plussaa. Toivottavasti ne ei ala härnätä raskauden aikana..
 
Olen 38v. Lapset 22v, 20v ja 18v. Mies 42v. Ja maanantaina plussattiin. Iltatähti siis tulossa. Puolisen vuotta yritystä takana ja nyt on semmonen jännitys päällänsä että onko tämä siis todellista.
Hassuinta tässä on se että kesäkuussa vanhin lapseni saa lapsen. Eli samana vuonna minusta tulee äiti neljännen kerran ja mummi.
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä ihan kakaroista lähtien, 24vuotta. 20v hääpäivä meillä on heinäkuussa.
La olis 8.11. Ja Lpks jos loppuun asti päästään tässä projektissa.
 
Muokattu viimeksi:
Varovasti minäkin tänne esittäydyn. Olen 36-vuotias, 11-vuotiaan tytön äiti pääkaupunkiseudulta. Takana kahdeksan vuoden raskautumisyritys, joista viimeisenä vuonna jo luovutettu vauvahaaveet ja keskitytty suunnittelemaan elämää ilman toista lasta. Tämä raskaus yllätti meidät ihan totaalisesti ja edelleen ihan epätodellinen olo. Harmittaa, etten ihan tarkkaa tiedä raskausviikkoa kun en enää aikoihin ole merkinnyt kuukautisia kalenteriin, arvioin kuitenkin LA olevan 7.11. ❤️
Raskaudesta tuli tunne, kuten aikaisemmankin kanssa kävi.
Tarrasukkia kaikille
 
Minäkin liityn mukaan, varovaisen toiveikkaana [emoji173] Olen 35v. pk-seudulta, miehellä ikää 4 vuotta enemmän. Esikoinen olisi vihdoin kovin tervetullut. Yritettiin 14 kk ennen ensimmäistä plussaa. Olisi niin ihanaa, jos tämä vihdoin olisi totta ja pieni pysyisi meidän matkassa loppuun asti. Ehdittiin jo käydä Naistenklinikalla ensitapaamisessa, verikokeissa ja ravitsemusterapeutin luona. Ja mies käydä antamassa simppatestin. Kaikki kunnossa testien mukaan paitsi itsellä vähän ylipainoa. Seuraava vaihe olisi ollut aukiolotesti, mutta ainakaan toistaiseksi sinne ei tarvinnut mennä [emoji4] Pari viikkoa olen noudattanut selkeästi terveellisempää ruokavaliota ja paino on pienesti lähtenyt jo laskemaan. Jes! Varovasti toki täytyy nyt jatkaa. Onnea kaikille plussanneille ja onnea odotukseen meille kaikille [emoji173]
 
Takaisin
Top