Esittelyt

Moi!
Olen 37-vuotias varsinais-suomalainen naikkonen. Mieheni on 41v ja samaa polkua on tullut tallattua jo 23vuotta, eli teininä löydettiin toisemme! Naimisissa ollaan oltu 16 vuotta ja kaksi ihanaa tytteliä meille on siunaantunut. 17-vuotias ja 15-vuotias ovat jo siinä iässä, että pikkuhiljaa aletaan omaa elämää miettimään....
Tytöt ovat onnesta soikeana tän tulevan sisaruksen suhteen. Taitavat jännittää enemmän kuin minä!
Tammikuussa poistettiin kapseli ja nyt ollaan sitten jo odottelemassa ilta tähteä viikot 9+3. Välillä tuntuu kuin ekaa odottaisi, mutta kyllä taustalla tuntuu sellainen "rauha", että asiat järjestyy..
 
Heippa kaikki, täällä 30-vuotias esikoistaan odottava naisenalku Kirkkonummelta. Perheeseen kuuluu miehen lisäksi myös cockerspanieli sekä kaksi maatiaiskissaa. :) Pienokainen on oikein toivottu eikä malteta miehen kanssa odottaa.
 
Heippa!

Täällä on 21-vuotias nainen joka odottaa esikoista, kera miehen ja kahden kissan :happy: Teitä oon testin teosta asti seurannut ja lueskellut kokemuksia, ja nyt vasta sain aikaiseksi kirjautua sisään, niinkin pieni kuin vaiva olikin :p
 
Heipsan ja hyvää vappua !

Mä (kuten myös kihlattuni:Heartred) olen 28 -vuotias ja odotan yllätys esikoistani :) Jännittää tosi paljon hyvällä tavalla, pieni on oikein tervetullut :Heartred itse olen alunperin pk seudulta, jonne on tarkoitus muuttaa takaisin loppukesästä (jes!:D) molempien opiskeluiden jatkumisen takia. Tällä hetkellä vaikutetaan Kuopiossa.
 
Moi kaikki! Oon 30-vuotias pk-seudulta ja esikoinen haaveissa. Kerron mielelläni itsestäni lisää sitten salaisella puolella. :) Nyt menossa 13+2.
 
Minäkin taidan esitellä itseni jos innostun kirjoittelemaan, kun nyt liityin foorumille! Eli olen 26, asutaan avomiehen kanssa Kajaanissa ja esikoinen tulossa marraskuun alussa (la 4.11.). Muutin Kajaaniin miehen perässä enkä tunne täältä oikein ketään, niin toivon että foorumilta löytyis vertaistukea ja juttuseuraa, kun kaikki on tässä ensimmäisessä raskaudessa niin uutta, jännää ja pelottavaakin!
 
Hei! Ehkä uskaltaudun jo mukaan. Ikää 41, toinen lapsi tulossa ja ensimmäinen on puolitoistavuotias. Kaksi keskeytynyttä keskenmenoa viimeisen 9kk sisään ja olo vielä kovin epäilevä, ajoittain kuitenkin onnellinen.
 
Hei, tulin vasta nyt mukaan, vaikka olen lueskellut taustalla jo pitkään. Olen 37-vuotias esikoisen odottaja. Taustalla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ja yksi kehityshäiriöiden vuoki keskeytetty raskaus. Tämä ihme sai alkunsa koeputkihedelmöityshoidosta. Puoliväli lähestyy, joten pikku hiljaa yritän saada enemmän ja enemmän luottamusta raskautta kohtaan :)

Pitää koittaa kerryttää nyt viestejä, että pääsisin salaiselle puolelle!
 
Heippa.

Pk seudulla asusteleva 23v. Perheeseen kuuluu mies ja kaksi kissaa. Esikoista odotamme ja olemme nyt vk 16+2. Yhdessä olemme olleet miehen kanssa parivuotta mutta tunnettu yli 4v. Kovin innoissamme olemme molemmat tulevasta lapsesta.
 
Hei, tulin vasta nyt mukaan, vaikka olen lueskellut taustalla jo pitkään. Olen 37-vuotias esikoisen odottaja. Taustalla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ja yksi kehityshäiriöiden vuoki keskeytetty raskaus. Tämä ihme sai alkunsa koeputkihedelmöityshoidosta. Puoliväli lähestyy, joten pikku hiljaa yritän saada enemmän ja enemmän luottamusta raskautta kohtaan :)

Pitää koittaa kerryttää nyt viestejä, että pääsisin salaiselle puolelle!

Teillä on ollut aikamoinen matka tähän hetkeen. Toivotaan, että tämä pienokainen olisi teille! :Heartred
Itellä sama homma, että viestien kerrytystä, jotta pääsee avautumaan salaiselle puolelle enemmän. :D
 
Heippa! Täällä 31-vuotias ensimmäisen lapsen odottaja, vauvan laskettu aika on 13.11. Pääkaupunkiseudulla asustellaan aviomiehen kanssa, yhdessä ollaan oltu jo pian 10 vuotta ja naimisissa pian 2 vuotta.
 
Takaisin
Top