Esittelyt

Täällä 34v. ensiodottaja. Hyvillä mielin jännityksellä ja ilolla miehen kanssa odotetaan uutta perheenjäsentä. En ole elämäntilanteen takia voinut/halunnut yrittää lasta aikaisemmin. Vaikka päivätöissä opintojen jälkeen kävinkin, ja elämä oli tasaista, niin lapsitoiveista huolimatta aika ei ollut oikea. Nyt olen kiitollinen siitä, että tämä ylipäätään oli vielä mahdollista.
 
Täällä 27v kahden pienen äiti ja kolmas on tulossa. Isommat lapset 1/15 ja 8/16 eli tämän synnyttyä meillä on kolme alle kolme ja puoli vuotiasta. Innolla (ja kauhulla) odottelen tulevaa kesää. Kotona pyörii myös mies ja kaksi isoa koiraa. Kotosalla lasten kanssa vielä olen, mikä on ollut mukavaa. Varsinkin kun alkuraskaudessa sai olla pää pöntössä pitkin päivää ja väsymys oli infernaalinen, päikkärit hiukan tasoitti kamalaa väsymystä.
 
Meillä on torakka aika samalla aikataululla lapset, mulla isommat pojat 2/15 ja 8/16 :D Kiva sitten vaihdella ajatuksia että miten sujuu niin monen pienen kans
 
Täällä 25 vuotias yhden pojan äiti. Esikoinen on syntynyt 2/16. Perheeseen kuuluu myös mies. Itse olen töissä tällä hetkellä ja mies hoitaa kotona esikoistamme.
 
Täällä 24-vuotias tällä hetkellä nuorisopuolella työskentelevä lähihoitaja. Asun uudellamaalla tyttären (7/15), miehen, ja kahden koiran kanssa. Naimisissa ollaan oltu 2014 asti ja yhdessä 8 vuotta. Vauvoista alettiin haaveilemaan jo joskus 2012, mutta toistuvien keskenmenojen takia esikoinen saapui sitten vasta 2015. Pikkusisarusta alettiin toivomaan 7/16 ja kerettiin saada 2 keskenmenoa ennen tätä raskautta. Nyt mennään viikoilla 13+0 :Heartred
 
Hola! 27-vuotias ja ensimmäistä lasta odotan :) Asun Helsingissä mieheni ja koiramme kanssa. Itse toimistohommissa ja helppo tehdä tarpeen vaatiessa hommia myös kotona, joten mennyt alkuraskaus sinänsä helposti välillä läppärin kanssa sängyn pohjalla. Raskautta emme varsinaisesti vielä yrittäneet, mutta e-pillerit lopetin oman hyvinvoinnin vuoksi keväällä ja tokasta kierrosta saatiin iloinen yllätys :)❤ Tänään 16+5
 
Hei, Olen 34-vuotias ja odotan kolmatta lasta. Aiemmat ovat syntyneet 12/2010 ja 04/2013 ja tätä kolmatta on nyt toivottu jo pari vuotta, mutta kaikki ei ole mennyt niin kuin on suunniteltu ja toivottu näiden vuosien aikana. 12/2016 todettiin ultrassa keskeytynyt keskenmeno (mennyt kesken jo 10. viikolla) ja 6/2017 tuulimunaraskaus, mutta nyt näyttäisi, että tämä viides raskaus voisi tuoda vauvan syliinkin asti.:) Tänään 12+6.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top