Esikoinen haaveissa 2017

Mäkin oon alkanut tikuttelemaan mielenkiinnosta, että tietää tapahtuuko mitään vai ei. Itse en nimittäin tunne mitään tapahtuvan kehossani oviksen aikoihin.

Toisaalta, jos yritys pitkittyis, niin ehkä sit olis kans jotain mitä kertoa lääkärille omasta kierrosta, esim. vaikka että luteaalivaihe jää aina lyhyeksi myöhäisen oviksen takia.

Loreen, oon kuullut muutamien täällä keskustelupalstoilla valittelevan kyseisen vitamiinin aiheuttamista pahoinvoinneista. Itse en ole huomannut.
 
Laskisin ekasta plussasta, mut en tiedä onko se oikea tapa. Mulla on ollut kaikissa kolmessa tikuttelussa kaks peräkkäistä eli joko aamu ja ilta tai ilta ja aamu o+. Oliko riittävän sekava selitys? :hilarious:
 
Nää on kyllä aika kinkkisiä asioita mut jos peuhaa joktap siinä plussan holleilla ni raskautumisen mahdollisuus on vakio, jos kaikki menee nappiin.

Ja lisään vielä, että tarkoitan sitä tolla vakiolla, että oli se ovulaatio sitten pe tai la tai su, niin torstaisen tai perjantaisen peuhaamisen pitäis riittää sunnuntaille asti :-)
 
Muokattu viimeksi:
Laskisin ekasta plussasta, mut en tiedä onko se oikea tapa. Mulla on ollut kaikissa kolmessa tikuttelussa kaks peräkkäistä eli joko aamu ja ilta tai ilta ja aamu o+. Oliko riittävän sekava selitys? :hilarious:
Aunemoi, minä olen samaa mieltä että ekasta plussasta. Jostain ohjeesta ihan luin että o+ lasketaan ekasta plussasta ja sen jälkeen pitäisi lopettaa tikuttaminen :rolleyes:
 
Kyllä munkin tietääkseni ekasta plussasta lasketaan o+
Se on sitten eri asia kuinka nopeasti sen jälkeen kullakin munasolu irtoaa (12-48 h välillä vaihtelut ilmeisesti ihan normi rajoissa).

Mietin että pitäiskö kuitenkin tehdä perjantaiaamuna (nega)testi niin sais huoletta ottaa lasin viiniä pääsiäisruuan kanssa...? Jos mulla oliskin ollu ovis kp12 niin pe olis sitten dpo 11. Ei oo mitään raskausoireita, ei edes niitä parissa viime kierrossa tutuksi tulleita alavatsakipuja (onneksi) juurikaan. Oon ollut vähän huonossa kunnossa viime aikoina ja tänään selvis verikokeissa vaikeahko raudanpuute, mikä siis myöskin vaikeuttaa raskautumista kaikkien muiden elämää häiritsevien oireiden lisäksi. Mutta nyt on ainakin tiedossa missä vika ja miten hoidetaan! :) oon ollu aina vähän huonoverinen enkä sitten varmaan tankannu rautaa tarpeeksi pitkään km verenhukan jälkeen...
 
Mulla äsken tuntu sellasta pistelyä/polttelua oikeen muniksen kohdalla, oisko sit munasolu irronnu :)
 
No höh voi miten mälsää. Pitkittyneet kierrot on pahempaa ku täti :-(

Niin, ellei siis pitkity toivotusta syystä..

Onko Antsku sulla aiemmin ollut kuinka epäsäännöllinen kierto?
 
On kyllä varmasti tosi kurjaa pitkittyny kierto :sad001

Tonne Raskaaksi2017 ryhmään jo kirjottelinkin, että tänään eka nega testattu (kp25 dpo9 kai). Vaikka onki tosi aikasta nii kyllä se nega vaan vetää mielen alas. Mieskin työreissussa nii saan täällä yksikseni masistella huolella. Millähän näitä ajatuksia sais vähän muualle? Ainakin nyt pääsiäiseksi lähdössä kotipaikkakunnalle, jos sais ees vähän irtiottoo. Jospa seuraavan testin tekisin ku tullaan kotiin maanantaina, ellei täti ehdi ensin. Tai sitten odottelen rauhassa ja testaan vasta sitten jos ois oikeen paljon myöhässä. (mitä epäilen).
 
Mulla on aina, siis ihan aina ollut todella epäsäännöllinen kierto...
Kaikkea 25-60+väliltä, mutta tosi harvoin se näin pitkäks on menny...
Mut niinkun Pau91 sano onneks on pääsiäisreissu edessä, niin on muuta mietittävää hetkeks eteenpäin...
Jos jotain olis tapahtunu, niin mulla olis nyt oletetusta oviksesta laskettuna rv5+0...
Eikä oo kyllä oikeastaan edes oireitakaan,
Ellei närästystä lasketa...
Huoh...:sad001
 
MayDay testiä vaaan :wink Hyvä että saat rauta-arvot nyt kuntoon kun selvisi tuo.

Pahoittelut Pau:lle negasta :/ Eihän se koskaan mieltä ylentävää ole, vaikka tietää että aikainen nega voi plussaksi vielä muuttua.

Antskulle tsempit pitkään kiertoon! Toivotaan että olisi mukava syy, mutta joka tapauksessa varmasti hermoja raastavaa.

Mukavaa pääsiäistä kaikille! :chicken: Pieni vapaa (toivottavasti) ja sukuloinnit tekevät varmasti hyvää!
 
Katotaan nyt koska jaksan testava vai oottelenko vaan ens viikolle mekkojen alkuun.

Mä oon menossa just koiran kanssa miehiin. :) toivottavasti koiralla on parempi onni kun omistajalla ja kesällä meillä tuhisis pikkusia. :Heartred
 
99b57b76ef6c3fc5ef895ceaa610fbcd


Apua! :eek: onks siinä viiva? Mua itkettää.. :Heartred
 
Sori kun tukin koko foorumin nyt näillä kuvillani.. voi kumpa tää olis ihan oikea haamu eikä mikään viallinen testi...
5e86d721994a8b952e19409e6c569a73

0faba825bdddb1b2a98f53f35a29c26d
 
Kiitos Aunemoi ja Pau! Tuli kyllä ihan yllärinä.. enkä oikeen osaa uskoa todeksi, pitää ehkä hakea pari testiä tänään lisää. Toivottavasti nyt olis ihan oikea alkio kyydissä ja lujasti. :) mulla on tietysti taas vähän pelko tuulimunasta tai varhaisesta km:sta kun ei toi oma kunto ole tällä hetkellä paras mahdollinen niiden rauta-arvojen vuoksi... laskeskelin että vapun jälkeen olis varmaan varhaisultra, mihin neuvolan kautta pääsen ton yhden km takia. Siihen asti roikun varmaan täällä ketjussa jakamassa plussa tuulia teille muillekin! :) kuka testaa seuraavaks? :wink
 
May Day: Wow, ihan selkeä vaikkakin haalea viiva! Onnea ja pidetään peukkuja että kaikki sujuu hyvin :) Jos testailet niin kuvia on kiva täällä ihmetellä :D
 
Pidetään Mayday kovasti peukkuja et kaikki hyvin ja päätyy terve vauva syliin asti! :Heartred

Täällä kp28/30-31 ja dpo12? Tosta dpo:sta en yhtään varma. Oletettu dpo9 ja 10 oli negaa, joten en tiiä uskallanko vielä testata, ne veti nii mielen alas! Ollaan anoppilassa ja testejä ei oo mukana. Tekis kyllä mieli käydä ostamassa, mutta ehkä mä maltan huomis-iltaan asti, ennenkö päästään kotiin :D
Oireita ei tosin sen kummemmin oo. Finnejä ilmestynyt muutamia naamaan, se on kyllä uutta, niitä mulla on tooosi harvoin ja yleensä yks kerrallaan. Mutta se ny voi johtua mistä vaan!
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top