Esikoinen haaveissa 2017

Voi hitsi Wonderwall! :sad001 Vaikka kuinka tietää, että vuodenkin yrittäminen on normaalia, niin kyllähän menkat silti vaan kirpaisee. Plussatuulia uuteen kiertoon!

Täällä on yhä oviksen metsästys käynnissä. Kp 20 ja laskurin mukaan olisi nyt "hedelmällisimmät" päivät. Ei ovistestin viiva ole vielä kuitenkaan kontrolliviivaa tummempi. Nämä on niitä Raskauskeijun liuskatestejä. Yleensä ei tule heti mitään viivaa, mutta joskus alkukierrossa on tullut haaleahko. Tänään pitkän ajan päästä oli viiva, mutta haaleampi kuin kontrolli. Pitäisi varmaan olla tarkempi testien kanssa, mutta ei joka päivä jaksa tunnollisesti 10 minuutin ajan näitä kyttäillä :D Mutta hyvin ollaan talleteltu joka tapauksessa, niin toivotaan ettei testeillä niin merkitystä. Ja ehkä vielä voi se plussakin tulla, vaikka aika myöhäinen on sitten jo :O
 
Pahoittelut Wonderwall :sad001

Toivottavasti Kotikisu pian ois ovisplussa! :) Ja sitä myöten tietenkin plussa raskaustestiin! :wink

Täällä kp4 ja täti lähti jo vierailultaan! Whaaat, ikinä ei oo jääny näin lyhyeen et kolme päivää ois vaan kestäny! Ensimmäiset luomut tosin sitten yli kuuteen vuoteen. Mutta ei haittaa ollenkaan :D Muutaman päivän odottelen ja sitten taas ovistestien kimppuun!
 
Kirjotin tonne toiseenki ketjuun mut tänneki nyt, että täällä alko tiputtelu. Taitaa tulla täti ajoissa, oisko lie kemiallinen vaihteeks ollu. Seuraava etappi taitaa olla lapsettomuuskliniikka.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :sad001 täällä myös jomottelee vatsaa siihen malliin että perässä tullaan kohta.
 
Muokattu viimeksi:
Voihan harmi MayDay :sad001

Täällä tiputtelu muuttui toistaseks takasin maitomaiseks valkovuodoks, en haluais liikaa toivoo nyt enää, mutta luin jostain että kiinnitys vois tapahtua jopa dpo12? Ja mulla on just siinä tienoilla.. oireita löytyy kuitenkin vielä. Seurailen tilannetta mutta toi tiputtelu vähän palautti jalat maan pinnalle ja menkat tulee jos on tullakseen.
 
Onhan monella alkuraskaudessa ihan harmitonta vuotoa :)

Mulla alkoi tänään talviloma ja samalla jo viime alkuviikosta aloitellut flunssa tuli kunnolla päälle. Ai että miten ottaa päähän! :mad: olis tässä voinu jotain muutakin tehdä kun maata sohvalla...
 
Ei ikävä kyllä mun tapauksessa onnistu loman siirto kun on täydet lomat, eli mua koskee se kuuden päivän omavastuu. Eli vuosilomasta kuusi päivää sairastan omaan piikkiin ja nyt on juuri ne viimeiset kuusi päivää menossa. :sad001 enkä siis kesäloman aikana sairastanut yhtään..
 
Täällä dpo 7. Oireina nännien kipeys ja rintojen turvotus. Muuten ei mitään. No välillä ehkä nippailee.. näinä päivinä voisi tapahtua kiinnittyminen!:D noh ei kyllä tunnu yhtään tärpänneeltä mutta toivotaan
 
Ketäs täällä oli nyt testailemassa lähiaikoina? Löytyykö ovista sitä metsästäville? onko tullu lisää r-plussia? :)

on: dpo 13-14 kp 25/n.27 vatsaa juilii edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti, testit negaa. Perjantain viimeistään odotan olevan kp1, vuoto alkaa yleensä yhtäkkiä ilman sen kummempaa kipua ja ennakkovaroittelua.. Käytän varmaan noi herkät liuskatestit tuolta kaapista pois. En jotenkin halua jättää niitä enää seuraavaan kiertoon :p ostan seuraavan testin sitten kun on oikeesti tarvetta.
 
Huomenna digitesti kehiin, menkkajomo muuuttui paineen tunteeks eikä vuoda mitään, on kuivaa kun saharassa!

MayDay, plussatuulia sinnekin!
 
Mä en koskaan saanut ovisplussaa tikkuun, mutta tuntemuksien perusteella paikantaisin sen la-su, ennemmin ehkä sunnuntaille. Maanantaina liukas ja läpinäkyvä valkovuoto loppui kuin seinään. Tänään kp17 ja dpo2.

Nyt siis odotellaan ens viikolla että pääsee testailemaan, ja luultavasti olen malttamaton ja teen alkuviikosta jo ensimmäisen.. :) Jos tässä kuussa ei tärppää, ollaan sovittu että pidetään kuukausi taukoa ja sitten taas. Taukoon vaikuttaa sinä kuukautena olevat reissut ja juhlat missä ei haluta vielä kysymyksiä alkoholittomuudesta kun ei sitten itsekään tiedä onko tärpännyt. :) Mutta toivotaan, että onni olisi jo nyt meille osunut!
 
Plussatuulia ja tsemppiä ovisten metsästyksiin!
Itsellä kp25, lauantaina olis menkkojen alkamispäivä. Toivotaan vaan ettei alkais, niin pääsisi testaamaan :D
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaan kovasti Qwertyy, Mayday88, Deb, Vaapukka_ ja maija että tärppäis tästä kierrosta! :)
Pahoittelut Wonderwall uudesta kierrosta! :sad001
Ja tsemppiä kirahville oviksen metsästykseen!


Täällä tylsä vaihe kp6 menossa!
 
Tsemppiä piinailuun ja ovisten metsästykseen :)

Täällä ovis on jäänyt bongaamatta, mutta kehosta päätellen olisi voinut olla su-ma. Ensi viikon loppupuolella viimeistään r-testiä kehiin ellei menkat yllätä aiemmin. Tahdonvoimaa tässä todella testataan, kun kaappiin on varauduttu muutamilla herkilläkin testeillä :wink
 
täällä viiva tummunut eilisestä! oon nii fiiliksissä tästä! :happy:
 

Liitteet

  • kp15.jpg
    kp15.jpg
    328.7 KB · Katsottu: 126
Tänme tuli täti, mutta en oo erityisen pettyny :) rupeen keskittymään muihin asioihin ja lopetan yrittämällä yrittämisen nyt hetkeks aikaa. Tjottailua ja muihin asioihin keskittymistä tästä eteenpäin!
 
Takaisin
Top