Esikoinen haaveissa 2017

Tsemppiä oviksen bongaajille ja niille kellä vielä piina jatkuu! :) toivotaan paljon plussia!

Voi hitsin täti Deb.

Mä perun puheeni siitä että vuoto alkaa mulla yhtäkkiä ilman ennakkovaroittelua. Tänään on ollu sen sortin menkkajomot ku ekoina vuotopäivinä yleensä, mutta vielä ei näy punaista.. :confused: joka kierto tuo näköjään jotain uutta tullessaan.
 
Voi miten toivoa antavaa kun muutama on plussaillu!!

Kierron alku on aina uusi alku vaikka tylsä vaihe sinäänsä onki.

Mä oon vähemmän kirjoitellu, mut tavoitin tikuilla myöhäisen oviksen viime ke ja nyt sit kp 26/28-31 ja dpo 7, yk5. En uskailla testata, pettymys pelottaa... en sit tiiä onko vaan parempi olla testaamatta vai jos tekeeki mieli ni ehkä vaan testata :D voi tätä piinapäivien mielialaa :D

No pettymys ne menkat on tässä vaiheessa joka tapauksessa! Miten 5 kiertoa voi tuntua niinku vuodelta
 
Taiga, samoilla fiiliksillä alkaa omakin uus kierto, kp 5 menossa nyt. Ovistikkuja tilattu ja eka kerran nyt kokeilussa. Myös yk5 alkaa täällä. Peukut pystyyn kaikille haaveilijoille[emoji173][emoji106]
 
Hauskaa Mirellan et samoissa yrityskierroissa mennään!

Ovistikut on kyllä hyvät varmistuksen saamiseks vaikka joitain ovismerkkejä tuliski, oon ite käyttäny apteekkarin ja sen nettikeijupalvelun (ei nyt muistu tarkkaa nimeä) o-tikkuja tokasta kierrosta lähtien.

Meillä ei oo niin paljoo seksiä et siinäki mielessä on hyvä noi tikut et saa sitte täsmäiskun tehtyä talletuspäivinä :D
 
Aamulla käytin viimeisen testin ja negahan sekin oli. Tänään tai huomenna varmasti menkat alkaa.. Tää voi olla nyt vaan jotain pms masista mutta luulen että piilotan tän foorumin sovelluksen nyt puhelimestani joksikin aikaa... tuntuu tämä koko yrittäminen aiheuttavan vieläkin liikaa stressiä vaikka tämä kierto menikin jo rennommin kuin edellinen. Paljon plussatuulia kaikille! :) palailen taas jossain vaiheessa linjoille. Toivotaan ettei täällä ole silloin enää ketään! :wink
 
Pahoittelut negasta MayDay88! Vaikka voihan se vielä plussaksikin muuttua... Ymmärrän masistelusi, foorumia selatessa ei saa ajatuksia pois asiasta ja se on omiaan luomaan stressiä. Plussatuulia foorumin ulkopuolelle, toivottavasti tärppäisi pian :)
 
Niinpä Mayday! Samat olot täälläkin jos menkat taas alkaa. Mä en pysty ees lukee vauvalehtiä kun tuntuu et stressi senku lisääntyy. Paussi on hyvä välillä :)
 
Mä en aatellu tässä kierrossa ressata vauva-asioita, kun lääkäriaika varattu lapsettomuushoitojen alotusta varten ja se sattuu just ens kierron alkuun, niin en usko että jollain ihmeellä pamahtaisin paksuks sit just tällä kierrolla :D ovistestitkin ostin oikeestaan vaan siks, että nään että tuleehan mulle LH-huippu. Toki se pitäis sanoo kolmelta peräkkäiseltä kuukaudelta, joten tiedän että tässä projektissa tulee vielä kestämään jonkun aikaa. Onneks on muutakin ajateltavaa!
 
Dpo 9 testasin negan... seuraavaksi testaan vasta ens viikolla jos ei tätiä kuulu! Työkiireitä ollut niin ettei paljon raskautta ehtinyt ajatella. Ei oireita jos nippailua ei lasketa:sad001
 
Aikasta vielä Qwertyy, toivotaan että plussaksi vielä muuttuis! :)

Ja pahoittelut muistakin negoista :sad001 tympeitä uutisia, toivottavasti pian saataisiin plussa-aalto liikkeelle!

Täällä kp10 ja ekan ovistestin tein tänää, melko haaleeta vielä näytti, et tovin saa varmaan viel odotella. Toivottavasti ei kuitenkaa ihan niin myöhään tulis ku ekassa kierrossa. Muistelin et ois ollu viimeks kp16 mut oliki vasta kp19!
 
Pau91 täällä kans tässä kierrossa ovis vasta kp 19, ihmeen myöhään. Normisti kans kp 15-16. Eli pitkä kierto varmaan tulossa, eilen menin sit kuiteski tekee (dpo 9) vikan digitestin (joka nega) pois kuumottelemasta :D Jos ei to viimeistään ala menkat ni käyn ostaa uuden testin.

Alotin maca-jauheen ja vehnänalkioöljyn tässä kierrossa, jotenkin tuli olo et ne vois pidentää kiertoa vaikka riittävän pitkät on ollu muutenkin (28-32)... Ehkä pitää syödä vielä yks kierto niitä ni voi tehä päätelmiä :D
 
Olen tässä herätellyt vanhaa ompeluharrastustani... En itselle halua tehdä nyt vaatteita niin ajattelin tehdä kavereiden taaperoille "harjoituksena". Noh, eipä siitä oikein tahdo tulla mitään, kun mielummin sitä haluaisi tehdä niitä kaikkein pienimpiä kokoja ihan omaan kaappiin :bag:
Menossa nyt kp 27/33 ja dpo 6-7, eikä oireita ole ilmennyt. Keskiviikkona testaan kuitenkin Clear Blue Early Detection -testillä. On ilmeisesti herkin mitä markkinoilta löytyy... Onko muita testailemassa tulevalla viikolla? :cat:
 
Kotikisu, mä testaan huomenna koska mun menkat oli harvinaisen lyhyet (3pv, yleensä 5) ja niukempaa kun yleensä, lukuunottamatta toista aamua jolloin tuli tosi runsaasti muutaman tunnin ja hyytymiäkin. Mut tänään tajusin että mun rinnat on edelleen kipeet ja turvonneet, vatsaa turvottaa ja on sekasin, öklöttää ja väsyttää kokoajan edelleen. Lisäks muistin että tunsin ovisnippailut molemmin puolin viime kierrossa, joten heräs ajatus että jospa olikin erimunaset kaksoset ja toinen tuli pois? Noh, testaan aamulla kun tulee mammaksin tilaus. En pety jos ei plussa oo, yllätyn jos on. Aika varattuna lääkärille että pääsis alottelee lapsettomuushoidot :)

Taika ja Qwertyy, toivottavasti muuttuis plussaks teillä!

Paulle tärppionnea!
 
liityn tänne kanssa, yritystä 5/15 asti.. ikää 25v ja oon nyt tän kierron bongannu ovista. ja kyse on nyt et mitä ootte mieltä, plussko?
 

Liitteet

  • IMG-20170226-WA0007.jpeg
    IMG-20170226-WA0007.jpeg
    705.6 KB · Katsottu: 123
Tervetuloa mukaan Mursumauu! Mun silmään näyttäis, et ei ihan vielä olis ovisplussa. Pitäs olla ihan yhtä vahva ellei tummempikin ku kontrolliviiva. Eiköhän se plussa pian tuu! :)
 
Mursumauu, tervetuloa mukaan! Ei ehkä ihan vielä oo plussa, mut veikkaan että illalla/huomenna olis :) ny vaan talletteluja! :wink Täällä yritystä 2/15 asti, oon 22 (mies 27). Ootko miettiny tota pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat -ketjua kans? Mä taidan olla siellä vielä ainoo joka menee luomuna. Sulla mitään hormonihoitoja?
 
Takaisin
Top