Elokuun yleinen höpötysketju

Sama asia kiinnostaa tai et paljo sulla on viikkoja?
 
Voi että.. Lajittelin eilen pieneksi jääneitä vaatteita, joihin poika hetki sitten vielä hukkui vaikka olivat kokoa 50!!, pois ja tuli vastaan se body, joka oli päällä kotiutuessa sairaalalta... Voi että sitä haikeuden tunnetta.. Pitää varmaan sittenkin se säästää, vaikken ollut sitä ajatellut säästää... :)
 
Mä oon kaikki mahdolliset paperiset dokumentit sun muut säästänyt ja liittänyt vauvakirjaan. Ja ajattelin kans sit joitain vaatteita säästää ja kerätä sit siihen äp-laatikkoon. Mut en mä kaikkia vaatteita sinne kerää, kyl ajattelin et ison osan kierrättäis sit jos vielä joskus kummiskin tulis toinen vauva....
 
Mie en oikei tiiä mite pukis tyttöä, nytki 56 kokonen yökkäri päällä, muute sopiva mut lahkeet iha liian lyhyet, tytöllä on tosi pitkät jalat! Ja 50cm bodyt sopivia muute mut pituus ei riitä kunnolla ja 56 bodyt muute liian isoja mut pituus niissä ois nyt sopiva! Taitaa tulla miehee tyttö ja pitkäks kasvaa ku mies tollanen hujoppi, ite ku oon tällänen 160cm pitkä.. Eikä tyttöä oo mitattu ku sillo sairaalassa vaa ni en ees tiiä kui pitkä hää nyt on!

Lattiaremppa alkaa lähestymää loppuaa! Hyvi saatu kyl aikaseks ku tänää aamulla alotettii ja tytön huone enää laminoimatta, se on sitte huomisen homma :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mie säästin just kotiutumisbodyn ja sit joitain lahjaks saatuja vaatteita tyyliin 62 senttiin asti esikoiselta. Ja niinku martuti, kaikki paperijutut myös.
Oon herkistyny noista esikoisen jutuista jo nyt vaikkei montaa vuotta ookkaan menny kun niitä kurkistelin :wink ai niin ja ensikengät säästin!
 
-Heidi- ihan kuin olisin laittanut merkille, että name it -merkkiset bodyt olisi kapeampia ja pidempiä. Samoin ainakin jotkut lindexin. Housuista parhaimpia on ne, joissa kääntövaraa vyötäröllä ja jopa lahkeensuissa :)
 
Muutenkin name itin vaatteet on tehty hoikille lapsille, nimimerkillä 3 hoikan tytön äiti, joilla ei pysy housut jalassa ilman henkseleitä...
 
Muokattu viimeksi:
Esikoisella käytetään paljon lindexin housuja kun monen muun merkin housut tippuu muuten nilkkoihin. Kakkonen myös samaa mallia eli pitkiä ja hoikkia ja vaatteet tippuu päältä. Esikoisen kanssa on haasteena viel ku oppi kuivaksi ni ei pysty ite käymään potalla jos on vyö tai naru.
 
Miullaki ollu esikoisen housujen kans ongelma, kun on sellanen sirppulainen :) legginssit on ollu parhaita sille, mut nykysi tuntuu et ahistaa kun ne "puristaa"...huoh.
 
mie ostan lähinnä sellaisia housuja, joissa on se säätövara.
 
Huh, mennyt pari viikkoa ku siivillä. Elikkäs 29.7 oli laskettu aika ja 13.8 se synnytys sitten käynnistettiin kun pikkuisella ollut aikomustakaan tulla vielä ulos. Tosin käynnistyksen avulla saatiinkin sitten tyttönen saman päivän aikana ulos ja ihan alateitse vaikka henkisesti sektioon olinkin valmistautunut :) Sairaala-aika oli aivan kamala, kun ei tuo imetys oikein luonnistunut ja vauvan painokin sen takia laski. Onneksi kotona saanut ilman syyllistämistä pumpata ja antaa pullosta maitoa niin leppoisasti päästy jo hitusen yli viikon ikään ja painoakin tullut lisää. On se kyllä söpö, tuppaa vain muut asiat jotenkin unohtuvan vauvaa tuijottaessa..:love017
 
Takaisin
Top