Elokuun höpinät

Mäkin mietin eka et liittyisin salaiseen mut rupee olee jo niin monta ryhmää seurattavana että tääkin sivu meinaa jäädä :eek: Myöskin ollut niin huono olo nyt et pelkkä luurinkin katsominen saa olon vielä voimaan pahemmin. Sekä 2v typy joka tarvii huomioo. :D
 
Mäkin mietin eka et liittyisin salaiseen mut rupee olee jo niin monta ryhmää seurattavana että tääkin sivu meinaa jäädä :eek: Myöskin ollut niin huono olo nyt et pelkkä luurinkin katsominen saa olon vielä voimaan pahemmin. Sekä 2v typy joka tarvii huomioo. :D
Itse en liity salasiin muuten tästä sivusta ei mitään hyötyä olisi.miksi kaiken pitää olla niin salasta?
 
Ihan hirveästi tekisi mieli kertoa omalle äidille mutta ei kyllä uskalla ennen np-ultraa, olettaen että sinne asti päästään ja ultrassa kaikki hyvin. Mun vanhemmille tää ois eka lapsenlapsi ja sekä mun äiti että äitipuoli odottaa innokkaasti mummotettavaa :p

Mä aattelin kans odotella sitä np-ultraa ja sanoin siitä miehellekin, mutta eihän se sitten osannut olla hiljaa, vaan kerto vanhemmilleen, joten mä sitten tasapuolisuuden nimissä kerroin omilleni :D Anoppi oli ihan haltioissaan, kun on ensimmäinen lapsenlapsi hälle, omat vanhemmat otti rauhallisemmin, kun on ennestään jo mummotettavia, toki iloisia olivat. :)
 
Itse en liity salasiin muuten tästä sivusta ei mitään hyötyä olisi.miksi kaiken pitää olla niin salasta?
Kaikki eivät halua kertoa henkilökohtaisia asioita julkisesti, eivätkä pidä siitä, että omia tekstejä lainataan vau:n juttuihin :) Ainakin edellinen ryhmä missä keskustelin, siirtyivät kaikki salaiselle puolelle ja julkisella puolella ei keskustelua enää ollut.

Mulla kans muitakin ryhmiä missä seuraan keskustelua, osasta tulee ilmoitus puhelimeen niin muistaa seurata :D
 
Mä aattelin kans odotella sitä np-ultraa ja sanoin siitä miehellekin, mutta eihän se sitten osannut olla hiljaa, vaan kerto vanhemmilleen, joten mä sitten tasapuolisuuden nimissä kerroin omilleni :D Anoppi oli ihan haltioissaan, kun on ensimmäinen lapsenlapsi hälle, omat vanhemmat otti rauhallisemmin, kun on ennestään jo mummotettavia, toki iloisia olivat. :)
Meillä mies on aina tämä jalat maassa oleva järjen ääni :grin Eli hän on minua muistutellut ja vannotellut olemaan kertomatta monelle kun niin alussa vasta ollaan tässä raskaudessa :p Tietää että mun tekisi mieli kailottaa vaikka koko maailmalle, itse hän on maltillisempi :shy: Ollaan kyllä vähän mietitty ja heitelty ajatuksia että mitenkä sitten aikanaan kerrotaan vanhemmille :)
 
Tuosta salaisesta ryhmästä. Itse tosiaan sen takia ajattelin aikanaan liittyä, että voi kirjoitella vapaammin eikä kuka vain netin käyttäjä pääse niitä juttuja lukemaan. Kun jos haluaa enemmän vaikka jostain avautua. Ajattelin kyllä kirjoitella myös avoimelle puolelle.
 
Kaikki eivät halua kertoa henkilökohtaisia asioita julkisesti, eivätkä pidä siitä, että omia tekstejä lainataan vau:n juttuihin :) Ainakin edellinen ryhmä missä keskustelin, siirtyivät kaikki salaiselle puolelle ja julkisella puolella ei keskustelua enää ollut.

Mulla kans muitakin ryhmiä missä seuraan keskustelua, osasta tulee ilmoitus puhelimeen niin muistaa seurata :D

Minuhan kukaan ei silti tiedä, kun en ole kellekään kertonut olevan täällä
 
Onko keneltäkään kukaan tuttu/työkaveri jne. vielä kysellyt raskaudesta? Mulla yksi vanhempi työkaveri kysyi silmät säihkyen että odotanko? Kuulema olemukseni on muuttunut, silmäni ovat kirkkaammat ja muutenkin näytän niin "seesteiseltä" ja onnelliselta :rolleyes: En ruvennut keksimään selityksiä vaan myönsin ja sanoin että raskaus on vielä niin alussa etten toivo vielä asialle laajempaa julkisuutta. Ihana kun sai kerrankin myöntää olevansa oikeasti raskaana, kun joskus jotkut työkaverit udelleet mahdollisesta raskaudesta milloin minkäkin pöhnän ja vatsanturvotusten takia :grin
 
Onko keneltäkään kukaan tuttu/työkaveri jne. vielä kysellyt raskaudesta? Mulla yksi vanhempi työkaveri kysyi silmät säihkyen että odotanko? Kuulema olemukseni on muuttunut, silmäni ovat kirkkaammat ja muutenkin näytän niin "seesteiseltä" ja onnelliselta :rolleyes: En ruvennut keksimään selityksiä vaan myönsin ja sanoin että raskaus on vielä niin alussa etten toivo vielä asialle laajempaa julkisuutta. Ihana kun sai kerrankin myöntää olevansa oikeasti raskaana, kun joskus jotkut työkaverit udelleet mahdollisesta raskaudesta milloin minkäkin pöhnän ja vatsanturvotusten takia :grin
Ei oo vielä udellut kukaan, mutta viikonloppuna olis juhlat ystävien kanssa ja oon ihan varma et kaikki huomaa. Hirvee työ oli löytää mekko johon tän mahan sais ees jotenkii piilotettua ja tissit on puolet isommat ku aiemmin :/ joko siis kaikki ajattelee et herran jestas toi on lihonnu kuukaudessa ihan järkyttävästi eikä sano mitään :D tai sit ne arvaa raskauden. En haluis kuitenkaa vielä kertoa kellekään kun pari viikkoa vielä ekaan ultraan. Pitänee heti voivotella miten onkaan päässy lihomaan ni ehkä kukaan ei sano mitään.
 
Ensimmäisessä raskaudessa kerrottiin vanhemmille rv7, julkisesti vasta rv20. Kun tyttö sitten kuoli rv23 niin katosi myös aikalailla käsitys "turvallisista viikoista", sellaisia ei minulle olekaan :sorry:
Tästä raskaudesta olen kertonut vanhemmilleni (nyt 7+5) juurikin siitä syystä että koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja niin hyvässä kuin pahassa kertoisin vanhemilleni kuitenkin. Muutama hyvä ystävä tietää myös. Muut saavat itse huomata vatsan kasvun jos ovat huomatakseen :wink
 
Takaisin
Top