Elokuun elämöinnit

Siin siemennestees tais olla sitä prostaglandiinia (miten se sit kirjotetaankaan), mut samaa ainetta ku joissain käynnistyspillereissä on. Meillä esikko lähti seksillä tulemaan, tosin se limatulppa oli lähtenyt ensin kokonaan.
Tänään sitä ässää kans harjoitettiin. Istuin päällä hajareisin ni mies valitti että hänt sattuu, ku joku ottaa pohjas kovasti vastaan. Piti vaihtaa sit asentoa. Taitaa se vauvan pää vaan olla kovin alhaalla :laughing021
 
Syyskuusista moi :) noista S:n hyödyntämisestä, itse sain eilen seksillä aikaan 6 tunnin säännöllisen supistelun (kipeitäkin välillä) mutta siihenpä ne sitten jäi. Että oliko siitä nyt sitten kuitenkaan muuta hyötyä kun että se itse asia oli mukavaa, ne supistukset ei niinkään :D
 
mut kyllä sitä tunnettua S:ää pitää vissii harrastaa aika paljon et se auttais synnytyksen käynnistyksee... spermassa on vissii aika vähä kuitenki sitä prostaglandiinia mitä lie...
 
mä ostin sillon sitä vadelmanlehtiteetä,kerkesin sit viis pussillista niitä käyttämää...oiskohan ne auttanu mulla sit jotain??
 
Onks kellää muulla ollu tänää ongelmia päästä näille sivuille? Mulla ku ei välil oo suostunu ollenkaa lataamaa, tai sit on ladannu, ladannu ja ladannu ilman et edistystä on tapahtunu :angry1 .

Onnistuin muuten potkasee pikkuvarpaan jonnekii niin että kynnen juures on hieno musta verenpurkauma, koko varvas ihan punanen, turvonnu ja toistaseks tunnotonkii. Kynsi näyttää siltä et se jopa saattaa lähtee irti jossai vaihees (oliski eka kerta) :schocked028
 
Mä en pääse ollenkaan, jos yritän suoraan vau.fi, mutta ku googleen laittaa vau ja sieltä suora linkki foorumille, niin johan toimii. Tehny koko päivän samaa. :think005
 
Mahtaa olla Kellitys päässy tositoimiin, kun ei oo näkyny tänään kirjottelemassa täällä :)

ja siis ilmeisesti taas ainakin toi etusivu kenkkuilee..
 
Kellityksestä ei ole muuten kuulunut vissiin tänään? Oliskohan edennyt jo synnytyspuuhiin :smiley-bounce022 Mulla on toiminut normaalisti vau.fi, käynnistän tosin sellaisen valikon kautta joka tulee esiin kun aikaisen selaimen. Tänään on ollut täällä päin ihanan aurinkoinen päivä, eikä liian kuuma ja tukala. Jotenkin raikas! Käytiin rannassa miehen kanssa "yhillä", limppareilla siis. Kehossa on semmonen olo että jotain tapahtuu, mutta ei nyt ainakaan synnytys ole käynnissä.

Mulla oli viime viikolla myös jotenkin mysteerisesti lähtenyt pikkuvarpaasta kynsi melkein kokonaan irti. En ollut ees huomannut. Ihmettelin kun kävi kipeetä laittaa sukkia.. Varmaan törmäillyt seiniin unenpöppörössä.Oon itseasiassa vähän hämmästynyt etten tosiaan ole pyörinyt portaita yms. alas kun joutuu yöllä ramppaamaan vessassa. Meillä ei tosiaan ole rappukäytävässä valoja eikä kaidetta. Vielä(kään).
 
Huomenta kaikille! Vaan raastaapi hermoja..sain eilen illalla vielä kolmannen puolikkaan käynnistävän. Supistustuksia rupes tulemaan taas hyvin,mut sit illan mittaan heikentyvät ja tipahti kuin lehmän häntä...ihme kun ekaksi lääkärillä on hoppu saada miut tutkittavaksi ja osastolle ja sit ei tunnu tapahtuvan mitään..tuntuu vähän turhauttavalle loikoilla "toimettomana"täällä osastolla. Mut pidän varpaatkin tänään solmussa että tänään tapahtuis kun antavat lisää käynnistävää tabua :)
 
Täällä kotiuduttiin eilen kolmannen kerran sairaalasta vauvan ollessa 10 päivän ikäinen :sad001 ensin 2 päivää kotona, sitten sinivalohoitoon kun kotona poika muuttui voimakkaan keltaiseksi. Lauantaina kotiuduttiin taas ja samana iltana mulle alkoi nousta kuume, ja sunnuntaina mentiin takasin kun kuume oli jo yli 38 ja alavatsa kamalan kipeä. Mulla todettiin kohtutulehdus :sad001 eiliseen asti olin sit vauvan kanssa taas osastolla kun mulle laitettiin antibiootit alkuun suonen kautta, oli niin kovat tulehdusarvot. Nyt jatkuu kotona antibiootit suunkautta ja Toivottavasti päästäisiin vihdoin aloittamaan sitä vauva arkea..
 
Toivottavasti Salmiakki teiän ei enää tarvis mihkää joutua, ja parantuisit kunnolla.
Varmaa on Hatsiiki synnyttämässä ja Nopis ?
 
Olen jakautunut! :) Meni maanantaina lapsivettä puol seitsemän aikaan. Ajattelin tulla siitä sillon kertomaan, mutta en sitten enää ehtinyt enkä pystynyt. Pitää näköjään varoa, mitä toivoo: olin kotona todellakin niin kauan kuin pystyin. Hyvä, etten autoon synnyttäny. Täysin luomuna mentiin. Tyttö tuli. :) Tuun sit kertoo tarkemmin, kun pääsee kotiin. Kännykällä tää niin ärsyttävää.
Tytöllä muuten kaikki ok, mut silmälääkärillä pitää käydä. Pupillit ei ilmeisesti reagoinu valoon kunnolla. Kotiin kovasti jo haluaisin.
Tsempit kaikille vielä odottaville! Varautukaa yllätyksiin. :wink Tulee ne sieltä!
 
Onnea paljon ! :) Onkoha se joku vakio sitte et menee n. 5 päivää yli lasketun, elikkäs sitä lauantaita ootellessa . :smiley-angelic003
 
Jonnukkakin vielä täällä kuulolla. Kellitykselle kovasti onnea, ihanaa !
Salmiakki, kohtu tulehdus? Kuullostaa hirmu ikävältä. Olet jo ainakin toinen täällä olevista, joka on joutunut sairaalaan kotiutumisen jälkeen, korkean kuumeen vuoksi. Onko se strepto b ollut osallinen asiaan, vai onko osattu sanoa miksi tämmöinen takapakki? Toivon tosissaan, että vointisi on jo parempi, ja että pääsette tekin nauttimaan kotona vauva- arjesta.
 
Mulla on huomenna se 41+0 eli mulla ei pätenyt tuo 5 päivää yli :sad001
Jonnukka mulla on sama portaikko ongelma 3 kertaa pitää yöllä käydä vessassa ja pimeä portaikko aina vastassa. Meillä vessa on kuistilla, jossa on ikkunat ja nyt kun on pimeät yöt, niin ei siinäkään juuri näe. Tänä yönä toivon mukaan se kuutamo hiukan valaisee kaihtimien lävitse :grin
Onnea paljon Kellitys, vaikka varmaan päädyn onnittelemaan tonne muuallekin. Olisi ollut ihme, jos et olisi jo jakautunut :happy093
Ja voi Salmiakki nuo ikävät vaivat tuntuvat todella pahalta juurikin synnytyksen jälkeen, kun voisi tosiaan rauhassa kotona mieluummin tutustua uuteen perheenjäseneen. Voimia :love017

Ja täälläkin ollut vaikeuksia päästä sivuille vau.fi kautta eli historiasta kaivelen forumin esiin :confused2
 
Mulla ei tiettävästi sitä streptoa ole ollut, sitä ei täällä rutiinisti otetakaan, mutta multa katsottiin vissiin rv34 kun epäilin silloin että olis mennyt vähän lapsivettä. Kysyin lääkäriltä niin lähinnä se on huonosta tuurista kiinni! Joillekin voi tulla se esim. kuukautisten yhteydessä. Itselläni lapsivesi oli vihertävää kun synnytys alkoi ja mietin olisiko ollut syy, mutta ei kuulema. Kohtukin oli siisti, eli sinne ei ollut jäänyt jäänteitä istukasta tms. Moni siellä puhui tästä "mätäkuusta", että infektioita tulee herkemmin. :meh:

Vointi on jo parempi muutaman päivän antibioottien käytön jälkeen. :) toivottavasti se toipuminen lähtee tästä vihdoin minullakin käyntiin :)
 
Ei tässä mitään kiirettä, 11h aikaa olisi vauvalla tulla ennen kun aletaan käynnistyshommiin :confused1 Edelleen niitä kivuttomia supistuksia ja siinäpä kaikki. Masussa on ollut melko hiljaista pari päivää, vasta nyt iltasella kaveri ilmoitellut itsestään. Saattaa olla tiukassa uni ensi yönä. Miksei ne voi käynnistää synnytystä yllärinä!! Toivon vaan että kaikki menee hyvin, niin paljon huonoa olen käynnistetyistä synnytyksistä kuullut :/
 
Tsemppiä sulle kovasti Jonnukka!
 
Takaisin
Top