Elokuisten esittelyt

Hei, täällä 31-vuotias ensimmäistänsä odottava Uudeltamaalta. Avopuolisokin löytyy ja on saman ikäinen. Plussatesti tehtiin tiistaina ja nyt on alkujärkytyksestä toivuttu :D Lasta yritettiin ja yllätyttiin kun tärppäsikin ensimmäisestä. Nyt on raskausviikot 4+6 menossa ja laskettuaika on 26.8.2017.
 
Moikka kaikki! Olen 34-vuotias ensikertalainen PK-seudulta. Yritystä ollut 5 kk ja nyt onnellisesti raskaana. 3 isoa myoomaa poistettuna milloin milläkin leikkauksella, ja yksi kohdussa kasvamassa vauvan seurana. Tässä siis jännitetään että miten raskaus sujuu, synnytys kuulemma on keisarileikkauksella :sorry: Olisin niin mielelläni halunnut luonnollisen synnytyksen.
Nyt raskautta takana omien laskujen mukaan 5+5 ja laskettu aika 21.8.2017.
 
Heippa! Täällä odotellaan esikoista saapuvaksi. Koko syksy on yritetty, ja sitä ennen toista vuotta vain kuumeiltu. Itsellä opinnot loppusuoralla ja mies on töissä. Olennaisena osana tähän jännitykseen kuuluukin miten raskaus ja lapsi tulevat vaikuttamaan työllistymiseeni, mutta se jää nähtäväksi. Nyt vain toivomme pelonsekaisin tuntein, että tämä alkanut raskaus jatkuisi loppuun asti ja että kaikki menisi hyvin. Edellisessä kierrossa tärppäsi myös, mutta se meni sitten kesken hyvin varhain.

LA 28.8.2017, mikäli oikein olen ovulaation ajankohdan arvioinut.
 
Moi kaikille,

Mukaan liittyy yksi myöhäinen elokuinen, täällä plussattiin jouluaattona! Olen 27-vuotias ja asutaan 25-vuotiaan mieheni kanssa tällä hetkellä Yhdysvalloissa, muutetaan keväällä takaisin Suomeen. Naimisissa ollaan oltu 2.5 vuotta ja meillä on myös kaksi koiraa :) Mulla on yliopisto-opiskelut loppusuoralla, tosin tällä hetkellä olen täällä oman alani töissä. Jännittää miten raskauden seuranta ja muu täällä eroaa Suomen systeemeistä! :grin Odotetaan esikoista, joka tärppäsi ensimmäisestä kierrosta. Taustalla on viime kesältä yksi keskenmeno, joka tärppäsi myös ensimmäisestä kierrosta. Oman mausteensa odotukseen tuo ulkomailla asuminen ja tuo aikaisempi keskenmeno, ihan kun ensimmäisen odottaminen ei olisi tarpeeksi jännää muutenkin :p aika rauhallisin mielin täällä ollaan, hädin tuskin olen vielä edes tajunnut että nyt jo onnistui. Kiva liittyä joukkoonne!
 
Moi kaikki,
Täällä myös elokuinen, mikäli arvioitu oikein. Olen 29 ja mieheni 27, satakuntalaisiakin vielä. Yritystä takana jonkin verrankin, exän kanssa jo käytiin mm. hoidot läpi tuloksetta ja nykyisen kanssa ollaan luomusti yritetty 1,5 vuotta, kunnes laitettiin yritys tauolle ja mikä yllätys kävikään. Miehellä yks lapsi ennestään, mutta mulle ihan uus juttu ja voin kertoo et jännittää ja pelottaa :)

6+2 taitaa olla plakkarissa ja laskettu ilmeisesti 20.8.2017, ellen ihan väärässä ole. Tuntuu niin uskomattomalta, etten oikein vielä usko edes..ehkä ens viikkoinen neuvola konkretisoi asioita.
 
Moi. Täällä pk-seudulta ensimmäistä odottava 28v nainen. Perheessä myös samanikäinen mies ja lisäksi koira. Luulin, että plussan saaminen olisi haastavaa, mutta kävikin todella nopeasti iloiseksi yllätykseksi. Ensimmäinen raskaus siis kyseessä ja viikkoja nyt 9+1, eli laskettu olisi 1.8.2017. Kävimme alkuraskauden ultrassa vk 8 ja kaikki näytti hyvältä, eilen oli eka neuvola. Jännittäviä aikoja! Onnea kaikille odotukseen!
 
Moikka! Täällä esittäytyy esikoistaan odottava 27-vuotias Etelä-Karjalainen. LA omien laskujen mukaan 24.8. ja nyt siis rv 6+1. Mentiin kihloihin avomieheni kanssa just jouluaattona ja ollaan yritetty lasta puolisen vuotta, eli ihan toivottu on :happy: Mies on 25v. Asutaan maalla ja meillä on kolme koiraa ja kissa :grin Mies on työelämässä, mut mie opiskelen itse terveysalaa tällä hetkellä ensimmäistä lukuvuotta, eli koulua joutuu varmaan lykkäämään jonkin verran mikäli tää kaveri pysyy matkassa mukana. Ja toivottavasti pysyisi :rolleyes:
 
Heippa! Kolmatta kertaa raskaana, tällä kertaa täysin luomusti, yllätyksellisesti ja jos kaikki hyvin menee niin elokuun 20. päivä olisi laskettuaika.

Olen 27-vuotias. Kotona kaksi tyttöä, 4- ja 6-vuotiaat. Elokuussa mentiin naimisiin miehen kanssa. Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta.

Mulla on todettu Pco ennen esikoista, jonka raskaus saatiin alulle hormoneilla. Toinen raskaus oli myös lääkkeellisesti aikaan saatu. Nyt tosiaan ollaan oltu ilman ehkäisyä kuopuksen syntymästä lähtien ja pari päivää sitten tein vitsillä testin, mutta sieltä tulikin sitten ylläri. Pelottaa, että kuinka tässä käy, mutta odottavaisin mielin ollaan. [emoji173]️
 
Moi!
Olen 39-vuotias ja odotamme ensimmäistämme. La olisi tämän hetken arvion mukaan 6.8. Taustalla lapsettomuus siten että ehkäisyn poisjättämisestä ensimmäiseen plussaan meni viitisen vuotta. Mitään hoitoja ei kuitenkaan ole taustalla. Ensimmäinen raskaus päättyi kuitenkin syyskuussa keskenmenoon. Nyt siis tulin uudestaan raskaaksi todella nopeasti..
 
Moi! Täytin loppuvuodesta 28, mies on kanssani samana vuonna syntynyt. Ollaan oltu yhdessä lukioikäisistä saakka, naimisissa reilut kaksi vuotta. Keski-Suomessa asustellaan tätä nykyä. Meillä on ennestään vuonna 2015 syntynyt tytär. Häntä odoteltiin vajaan vuoden verran ennen kuin tärppäsi. Tällä toisella kierroksella onnisti yllättäen heti ensimmäisellä yrityksellä. Toivottavasti vaan pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin! Laskettu aika omien laskujen mukaan 29.8. Ikäeroa lapsille tulisi siis vähän alle 2 vuotta.

Onnea odotukseen kaikille!
 
Täällä 33-vuotias helsinkiläinen toista lastaan odottava nainen. Miehen (32) kanssa ollaan oltu yhdessä noin 6 vuotta. Ensimmäinen oli hartaasti yritetty ja toinen kerrasta tärpännyt, iloinen yllätys :) Raskaustesti tehtiin ennen joulua, ja odottelen jo ultraa, että pääsisi näkemään, onko siellä ketään. Omien laskujen mukaan laskettu aika 14.8. Esikoisen kanssa tulee ikäeroa 1v 7kk ja pieni ikäero vähän hirvittää. :D
 
Moikka! Olen 23-vuotias, hoidan kotona esikoista ja mies, 27, opiskelee. Asutaan Kanta-Hämeen alueelta. Esikoinen on nyt 1v10kk,eli ikäeroa tulee olemaan noin 2,5 v. :) Ensimmäisen kanssa jo seurailin vastaavaa foorumia, nyt päätin osallistua keskusteluunkin :D laskettu aika tällä tokalla on 18.8. :)
 
Heips. Oon 27 ja kihlattuni. 26. Yksi keskenmeno takana 8/2016, ja nyt sitte tärppäsi ja taas sitä odotellaan... :) Nyt jo pidemmällä ollaan kun aiemmin mutta pelko kulkee vierellä kokoajan.

Niin joo ja pääkaupunkiseudulla asutaan, töissä kumpikin ja ensimmäinen lapsi :)
 
Hei! Olen 31-vuotias, mies on 32-vuotias ja asumme Varsinais-Suomessa. Yhteistä elämää on takana parisen vuotta. Meille odotetaan esikoista ja laskettuaika on 10.8. Olen voinut tosi hyvin ja varhaisultrassa edellytykset uudelle elämälle vaikuttivat hyviltä ☺
 
Minäkin uskallan jo esittäytyä, kun tänään oli ensimmäinen ultra ja sydänäänet löytyi :) Eli olen 31-vuotias toista lastaan odottava mamma. Ensimmäisen kohdalla onnistui jo kolmannella kierroksella sopivasti heti häiden jälkeen, mutta tällä kertaa sai vajaa kaksi vuotta odottaa. Ei siis tytön syntymän jälkeen otettu ollenkaan ehkäisyä käyttöön. Kerkesin jo mennä lääkäriinkin ja ottivat kaikki testit et oisko minun päässä jotain ongelmaa. Mutta heti tulosten tultua (ei siis mitään normaalista poikkeavaa) tärppäskin heti! Laskettuaika ois omien laskujen mukaan 26.8. ja ikäeroa lapsille tulee reilu kolme vuotta. Vaikka haluttiinkin pienempi ikäero, niin tämä on kyllä kans aika hyvä :) Asutaan Saksassa ja muutetaan helmikuussa Müncheniin, et sekin tuo oman lisästressin kaikkeen... Pitää mm. etsiä jo nyt kätilö (joka tulee synnytyksen jälkeen kuuden viikon ajan kotikäynneille), ja Münchenissä on kuulemma kauhea pula kätilöistä. No mutta eiköhän kaikki järjesty :wink
 
Heips! Olen heinäkuisten ryhmässä mutta la on 29.7 ja täällä elokuisissa on ollut sitä enemmän itselle ajankohtaista jutustelua mitä olen seuraillut :) Olen 31, mies vuoden nuorempi ja asumme Jyväskylässä. Ensimmäinen lapsi tulossa ja innolla odotamme. :) Nyt 13+4.
 
Nyt NT-ultran jälkeen vasta uskallan minäkin esittäytyä, vaikka olenkin lukenut teidän juttuja aktiivisesti. Odotetaan ensimmäistä lastamme, minä 28 ja ihana mieheni 30. Ollaan oltu yhdessä 8,5 vuotta, naimisiin mentiin 2015 ja nyt masussa asustaa meidän pikkuinen rakkauden hedelmä, la 10.8. Asumme Helsingissä ja käymme töissä. Alkuraskaudessa jännitin kovasti meneekö kaikki hyvin, nyt 13+0 ja uskallan jo alkaa iloita. Kovimmat pahoinvoinnit ja oksentelut taitaa jo olla takana :happy:
 
Mitenkäs en ole tajunnu tänne aiemmin kirjoittaa? Ehkä en vaan uskaltanut, mutta nyt ultran jälkeen olen rohkaistunut :) Olen 34-v ja puoliso muutaman vuoden vanhempi ja ensimmäistä odotetaan. Aika kauan jahkattiin, mutta sitten kun viimein asiaan saatiin varmuus niin jo kolmannesta kierrosta nappasi. Olin melko yllättynyt, kun olen jo "vanha" (kiva että täällä on muitakin yli kolmekymppisiä! Ja muutkin ootte tietenkin kivoja :wink) Pääkaupunkiseudulla asutaan ja huhtikuussa olisi muutto Tikkurilan suunnalle. Ehkä jos joskus pääsen salaiselle puolelle niin voin alkaa etsiä odottajia siellä päin! Kiva tutustua!
 
Hei vaan kaikille! Enpäs oo minäkään muistanut esittäytyä. Oon 29-vuotias ja mies täyttää ihan näinä päivinä 29-v. Ollaan seurusteltu alle 2v josta yhdessä asuttu reilu vuosi. Nopeasti ollaan edetty mutta ei se meistä ole siltä tuntunut. Pohjanmaalla asustellaan ja käydään töissä. Esikoista siis odotamme. Eka raskaus alkoi 4. yk:lla, mutta päättyi keskenmenoon rv 7. Tämä seuraava sitten tärppäsikin heti, joten aikamoista vuoristorataa on menty viime syksystä lähtien. Nyt tosiaan kaikki näyttää hyvältä. :) Np-ultrassa käytiin viikko sitten. Mukavaa odotusta meille kaikille! :)
 
Takaisin
Top