Elokuisten esittelyt

Täällä esittäytyy 23 vuotias nuori nainen Turusta! 1 poika ennestään, puolitoistavuotias :Heartred olen pojan kanssa vielä kotona ja mies töissä.. Kokoajan.. :D "pikkukakkosesta" haaveiltiin pitkään ja molemmat ovat tärpänneet ekasta yrityksestä, mistä olen super kiitollinen. :love7 Pelottaa hirmuisesti keskenmenon mahdollisuus, enkä oikein uskalla vielä haaveilla liikaa elokuusta... toisaalta en kuitenkaan malta odottaa niitä pieniä potkuja ja myllerryksiä :Heartred en tiennyt yhtään, että tälläisia vauvaryhmiä olisi täälläkin! Tosi tosi kiva juttu, koska Facebookissa en enään ole :)! Nyt odottelen vielä 3 viikkoa, että pääsisin mukaan salaiselle puolelle! :p
 
Olen itse 24-vuotias ja mies 28. Esikoinen täyttää ensi viikolla 2. Olemme avopari, yhteistä taivalta takana reilu 5 vuotta.
Esikoista saimme yrittää 11kk ja nyt tätä uutta tulokasta 8kk.
Menkat on nyt 9 päivää myöhässä, mutta se ei ole minun kohdalla mitenkään erikoista. Torstai aamuna tein testin, negatiivinen, lauantai aamuna testi, negatiivinen. Eilen päiväpissasta haalea plussa, mutta kuitenkin mieskin sen näki. Tänään sitten verikokeessa ja tulos positiivinen :love7

Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin!!
 
Täällä ilmoittautuu palstan nuorin. Laskettu aika on näillänäkymin 15. elokuuta.
Oon siis itse 18 ja mies 20.
Monelle varmasti shokkina mutta ihan on haluttu vauva, nuoresta iästä riippumatta.
Opiskelen itse vielä mutta mies on jo valmistunut.
Kaikki on uutta ja jännää, mutta eiköhän kaikesta selvitä. :love017
 
Olen 25-vuotias ja toista lasta odotellaan. :angelic: Laskettu aika 19.8. Esikoinen on vähän päälle 1-vuotias. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 6 vuotta. Omakotitalo ostettiin vuosi sitten ja häät on päätetty pidettäväksi 2018. :love7

Itsellä kyllä vielä hirveän sekavat tunteet, koska juurikaan raskausoireita ei ole. Esikoisen odotusaikana pahoinvointi alkoi jo ennen plussaa (jonka sain dpo 9) niin epäilyttää kyllä, onko masussa edes ketään. Mutta plussa on plussa ja raskaana ainakin toistaiseksi. :grin
 
Heippa!

Täällä 31-vuotias vantaalainen. Perheeseen kuuluu aviomies ja tällä viikolla 2 vuotta täyttänyt esikoistytär. LA elokuun 1. päivänä. Eilen käytiin neuvolassa ensimmäistä kertaa ja oli ihana nähdä taas meille tuttu neuvolatäti ja jutella kuulumisia :) Tällä hetkellä oireina on väsymys ja pahoinvointi, johon on auttanut tosi paljon pahoinvointirannekkeet. Odotan innolla sitä, että tämä eka kolmannes on ohi sekä nää kaikki pahimmat raskausoireet :wink
 
Moikka!

Minä olen iältäni 25-vuotias ja asun Keski-Suomessa. Perheeseeni kuuluu aviomies ja 1-vuotias tytär. Tämä pikkukakkonen on oikein toivottu ja odotettu, vaikka ikäeroa lapsille tuleekin vain 1v 9kk, jos siis kaikki vain menee hyvin. Itse olen esikoisen syntymästä asti ollut varma siitä, että haluan pienen ikäeron lapsille ja mieskin muutti alkusyksystä mielipiteensä ikäeron suhteen. Hän kun oli aluksi sitä mieltä, että hyvä ikäero lapsille olisi 3 vuotta, kun hänellä ja hänen sisaruksillansa on tuon verran ikäeroa toisiinsa. Olen tällä hetkellä hoitovapaalla ja aion jatkaa siihen asti, kunnes jään äitiyslomalle. Paljon on ajatuksia päässä tämän raskauden suhteen,ehkä päällimmäisenä pelko siitä, että tämä menisikin kesken. Mutta toivottavasti kaikki menisi kuitenkin hyvin ja saisimme elokuussa perheeseemme uuden jäsenen. ❤
 
Heissan! Täällä 31-vuotias yhden tytön äiti Turun seudulta. Naimisissa saman ikäisen miehenkörilään kanssa :D Esikoistyttö syntyi 11/15 eli ikäeroa tulee 1v9kk. Takana yksi keskenmeno 6/16, joten hiukan varovaisin mielin vielä toistaiseksi :)
 
Hei! Täällä kirjoittelee hyvin epätodellisten tuntojen kanssa 27-vuotias Etelä-Pohjanmaalta. Tämä tärppäsi ensimmäisestä kierrosta, ja ensijärkytyksestä on toivuttu, vaikka jo heinäkuusta asti ollaan yhdessä puolison kanssa haaveiltu perheestä. :) toivottavasti tämä tuikku pysyy mukana.
 
Hei kaikki!!
Hyppään tänne superinnoissani tuolta inseminaatioketjusta, jossa jäi aika lyhyeksi oleskelu (onneksi!).

Eli yrittämistä takana kauan, mutta ekalla 28.11. tehdyllä inseminaatiolla tärppäsi, mikä tuntuu ihmeelliseltä ja älyttömältä. Ollaan molemmat, minä ja aviomies, 29, Tampereelta, ja ensimmäistä pikkukaveria tekemässä. Nyt menossa 4+5, laskettu aika 21.8. Onnea tässä on se, että mies tekee on apurahalla kotona (no tekee se väikkäriä.. :wink vielä ensi vuoden, joten jos kaikki menee hyvin, mies on tukena koko matkan ajan ja vielä ihan vauva-aikanakin. Itse sain hetki sitten vakituisen työpaikan, mistä on vähän syyllinen olo - pienen firman on varmaan kallista paikata, mutta ehkä tästä syyllisyydestä selviää. Ajattelin kertoa pomolle kyllä ajoissa!
 
Moikka!
Täällä olis 31v odottelija :) kolmatta odotellaan, lapset on nyt 8v ja 6v. Laskettuaika on 5.8.
Ihan erilaiset fiilikset tästä kolmannen odotuksesta kuin edellisistä, jotenkin jännittää ihan eri tavalla kuin aikaisemmissa raskauksissa mutta hyvällä tavalla kuitenkin :)
 
Täällä 26-vuotias toisen odottaja. Meidän esikoinen on nyt 1v 8kk. Yhdestä lapsesta huolimatta tämä on jo neljäs raskaus. Ennen esikoista oli tuulimuna ja nyt lokakuussa todettiin kkm. Ja minultakin löytyy mies :)
 
Täällä 26-vuotias ja ukko 39-vuotias, toista lastaan odottava aviopari, joka plussas 3. hääpäivänä. Asutaan Kangasalla ja haaveillaan muutosta pohjosiin. Minulla on osa-aikainen työ nyt huhtikuun loppuun ja tuntitöitä kesäkuun loppuun.
Kummatkin lapset saatu alulle inseminaatiolla Taysis, eka 4. yrittämällä ja tämä 2. yrittämällä.
 
Täällä 26-vuotias ja ukko 39-vuotias, toista lastaan odottava aviopari, joka plussas 3. hääpäivänä. Asutaan Kangasalla ja haaveillaan muutosta pohjosiin. Minulla on osa-aikainen työ nyt huhtikuun loppuun ja tuntitöitä kesäkuun loppuun.
Kummatkin lapset saatu alulle inseminaatiolla Taysis, eka 4. yrittämällä ja tämä 2. yrittämällä.

Muitakin samasta kunnasta, jee!
 
Täällä on 29-vuotias ensikertalainen ja 33-vuotias mies. Ollaan oltu pieni ikuisuus yhdessä ja naimisissakin 5 vuotta kun (jos kaikki menee hyvin) ensimmäinen lapsi tulee maailmaan. Asutaan ulkomailla ja ollaan molemmat vakkaritöissä. Ollaan vähän hitaasti lämmetty tän lapsiasian suhteen ja nyt sitten vihdoin tuntui, että voi olla aika ja sitä ei tarvinnutkaan kauaan odotella kun yk 1 nappasi.
 
Täällä kolmekymppinen 3,5v neitokaisen äiti Uudeltamaalta, naimisissa. Pikkukakkonen on haaveissamme, yrityksessä jo reilu pari vuotta. Matkaan on mahtunut neljä keskenmenoa, kolme niistä keskeytynyttä. Kolmatta kertaa ehdin nyt plussata vielä tänä vuonna, kunpa hän vihdoin saapuisi elokuussa syliin. :Heartred Niin monenlaiset tunteet on ehtinyt parin vuoden aikana käydä läpi, että nyt vaan ihmetellään päivä kerrallaan ja toivotaan sydän sykkyrällä parasta.
 
Varovaisesti ilmoittaudun. Reilu kolmekymppinen eteläsuomalainen täällä hei! Hento plussa tehty juuri ja pakkohan sitä johonkin on päästä purkamaan alkuviikkojen innostusta, kun ei viitsi vielä julkisesti huudella. Perheessä on meillä tähän mennessä aviomies, reilu 2v esikoistyttö ja muutama koira. Olen vielä kotona esikoisen kanssa, joten jos uusi tulokas pysyy kyydissä, en omassa työssäni ehdi käydäkään ennen kuin uusi äippäloma alkaa.
 
Heips! Täällä 34-vuotias Ylöjärvellä asuva nainen :hello Odotetaan mieheni kanssa esikoistamme. LA 30.7, joten olen myös heinäkuisten ryhmässä. Miehen kanssa ollaan oltu 2,5vuotta yhdessä, 2 vuotta kihloissa. Asutaan omakotitalossa ja meillä on 2v. saksanpaimenkoira. Oon hoitoalalla töissä, mutta alku raskauden pahoinvointien ja väsymyksen takia oon tehnyt töitä nyt vaan satunnaisesti. Miehelläni on oma yritys, autojuttuja. Jännittävää aikaa tämä alkuraskaus ja odotan vaan kovasti nt-ultraa 16.1, että näkisi onko kaikki kunnossa :)
 
Hei. Täällä 31-vuotias viiden lapsen äiti. Mies on 3 vuotta vanhempi. Kuudetta on toivottu jo hyvä tovi mutta sen suhteen on ollut epäonnea matkassa. Kunpa tällä kertaa menis kaikki hyvin..

Olen opiskelija, kevään aikana pitäisi valmistua insinööriksi.
 
Muokattu viimeksi:
Heippa, täällä 25v vuotias ensimmäistä lasta odottava Keski-Suomesta! Mies täyttää kanssa Helmikuussa 25v. Ja hälle myös ensimmäinen lapsi. Itse opiskelen lähihoitajaksi ja mies on töissä. :)

Me ei olla kauaan seurusteltu 4-5kk, mutta kaikesta huolimatta ollaan sitä mieltä että oikea ratkaisu on että pidetään tää pikkunen :).
 
Takaisin
Top