Elokuisten esittelyt

Hei, täällä kirjoittelee 30-vuotias nainen Uudeltamaalta. Esikoinen vajaa 2,5v ja nyt odotellaan siis toista lasta. Ikäero lapsilla tulee olemaan juuri alle 3 vuotta. Laskettu aika 22.8. Ainiin kuuluu perheeseen myös avomies ja kaksi koiraa :happy:
 
voisinpa itsekin täällä viimein esittäytyä, eli olen 26v töissä käyvä opiskelija pääkaupunkiseudulta. odottelemme puolisoni kanssa esikoista. Kirjoittelen parasta aikaa pro graduani töiden ohessa ja tavoitteenani olisi valmistua ennen vauvan syntymää. laskettu aika on 12.8.
 
Moikka!
Täällä esittäytyy 24-vuotias pian sairaanhoitajaksi valmistuva Satakunnasta ja vanhainkodilla koko pienen ikänsä töissä ollut. Mies 25-vuotias raksaukko ja toisiamme katteltu 3 vuotta. Yksi karvainen lapsi löytyy, sekarotuinen koiramme Luna. Pillerit jätettiin pois viime kesänä, "saa tulla kun on tullakseen". Eka plussa saatiin jo syyskuun lopussa, mutta lokakuun 20pvä menikin jo kesken ja tämä keskussairaalassa vahvistettiin. Pian perään saikin alkunsa tämä uusi veikka ja laskettu aika onkin 9.8. Muutamme ensi kuussa ensimmäiseen yhteiseen omaan asuntoon, kun ostimme "maalta" omakotitalon, joten muutoksia enemmänkin luvassa.
Onnea kaikille odotukseen!
 
voisinpa itsekin täällä viimein esittäytyä, eli olen 26v töissä käyvä opiskelija pääkaupunkiseudulta. odottelemme puolisoni kanssa esikoista. Kirjoittelen parasta aikaa pro graduani töiden ohessa ja tavoitteenani olisi valmistua ennen vauvan syntymää. laskettu aika on 12.8.

Ei voisi samanlaisempi tilanne olla täällä lasketusta ajasta lähtien, hauskaa! :D onnea graduiluun sinnekin! Ja odotukseen tietysti :)
 
Ei voisi samanlaisempi tilanne olla täällä lasketusta ajasta lähtien, hauskaa! :D onnea graduiluun sinnekin! Ja odotukseen tietysti :)

:D hauska kuulla, että samassa tilanteessa ollaan! tsemppiä myös sinne gradun tekemiseen sekä odotukseen!
 
Onpas näköjään jäänyt esittelyt tekemättä, vaikka olen varsinkin ensimmäisen ultran jälkeen rohkaistunut kirjoittelemaan jo enemmänkin! :D

Olemme juuri kolmekymmentä täyttäneet humanisti ja teekkari (mies kyllä jo valmistunut) Tampereelta. Minun olisi tarkoitus mennä vauvan kanssa graduseminaariin, jos vain tämä salamatkustaja sattuu olemaan sellainen tapaus, että tuhisee hiljaa rinnalla. Muuten tiedossa on välivuosi. :) Joitakin muitakin hajanaisia kursseja on vielä jäljellä ensi vuodelle, yritän nyt saada tehtyä mahdollisimman paljon, ja kesätenttejä yms. myös, jotta ei puuttuisi enää paljoa lapsen synnyttyä.

Esikoista odotetaan, ja erittäin toivottu pienokainen! :Heartred Yritettiin vain viitisen kuukautta, mutta monta vuotta on mielessä haave kummitellut, ja nyt on opinnot ja työt sellaisessa vaiheessa, että uskaltaa siirtyä tähän vaiheeseen elämää. Onhan tässä yhdessäkin oltu jo vuositolkulla, viime kesänä juhlittiin häitä.

Mielelläni tapaan muita samassa tilanteessa olevia, esimerkiki lounasseuraa luentojen lomassa jne. :) Olemme myös luontoihmisiä, joten kaikenlainen patikointi- ja eläinystäväseura on tervetullutta. Meillä asustaa tällä hetkellä yksi pieni pupu.
 
Takaisin
Top