Elokuisten esittelyt

Hei, täällä kirjoittelee 30-vuotias nainen Uudeltamaalta. Esikoinen vajaa 2,5v ja nyt odotellaan siis toista lasta. Ikäero lapsilla tulee olemaan juuri alle 3 vuotta. Laskettu aika 22.8. Ainiin kuuluu perheeseen myös avomies ja kaksi koiraa :happy:
 
voisinpa itsekin täällä viimein esittäytyä, eli olen 26v töissä käyvä opiskelija pääkaupunkiseudulta. odottelemme puolisoni kanssa esikoista. Kirjoittelen parasta aikaa pro graduani töiden ohessa ja tavoitteenani olisi valmistua ennen vauvan syntymää. laskettu aika on 12.8.
 
Moikka!
Täällä esittäytyy 24-vuotias pian sairaanhoitajaksi valmistuva Satakunnasta ja vanhainkodilla koko pienen ikänsä töissä ollut. Mies 25-vuotias raksaukko ja toisiamme katteltu 3 vuotta. Yksi karvainen lapsi löytyy, sekarotuinen koiramme Luna. Pillerit jätettiin pois viime kesänä, "saa tulla kun on tullakseen". Eka plussa saatiin jo syyskuun lopussa, mutta lokakuun 20pvä menikin jo kesken ja tämä keskussairaalassa vahvistettiin. Pian perään saikin alkunsa tämä uusi veikka ja laskettu aika onkin 9.8. Muutamme ensi kuussa ensimmäiseen yhteiseen omaan asuntoon, kun ostimme "maalta" omakotitalon, joten muutoksia enemmänkin luvassa.
Onnea kaikille odotukseen!
 
voisinpa itsekin täällä viimein esittäytyä, eli olen 26v töissä käyvä opiskelija pääkaupunkiseudulta. odottelemme puolisoni kanssa esikoista. Kirjoittelen parasta aikaa pro graduani töiden ohessa ja tavoitteenani olisi valmistua ennen vauvan syntymää. laskettu aika on 12.8.

Ei voisi samanlaisempi tilanne olla täällä lasketusta ajasta lähtien, hauskaa! :D onnea graduiluun sinnekin! Ja odotukseen tietysti :)
 
Ei voisi samanlaisempi tilanne olla täällä lasketusta ajasta lähtien, hauskaa! :D onnea graduiluun sinnekin! Ja odotukseen tietysti :)

:D hauska kuulla, että samassa tilanteessa ollaan! tsemppiä myös sinne gradun tekemiseen sekä odotukseen!