Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti 'muurahainen', 2 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Mami91 Ihastunut foorumiin

Mää muistan sut! Kaikkea ikävää teillekin tapahtunut :sad001
    Tsemppiä paljon! Toivotaan että pääsette hoitoihin ja että saatte oman pienen syliin asti :Heartred

Meilläkin edelleen yritys päällä, 4,5 vuotta tässä jo mennyt, apua kun aika menee nopeaa :wideyed:
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. Triana Tuttu foorumilla

Minä hämärästi muistan Myyn, kirjoittelitkohan täällä joskus loppuvuodesta 2016? :) Saatan sekoittaa johonki toiseenkin.. Mutta silloin itse liityin tänne ja tässä ketjussa enimmäkseen kirjottelin.

Joka tapauksessa samalla tiellä mekin edelleen, löytyi viime vuonna hoitojen edetessä vaikea endometrioosi. Leikkauksessa lähti toinen munasarja ja molemmat munanjohtimet, joten ivf ainoa hoitokeino meillä. Ensi kuussa kolmas ivf alkamassa, mutta kyllä välillä jo joutuu mielessään tekemään jonkinlaista ”luopumistyötä”, kun endon takia tilanne on niin vaikea.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  3. Gatusa Addikti

Hei kaikki, mitä kuuluu? En tiedä onko täällä tuttuja mutta toivon kaikille tsemppiä.
    • Tykkää Tykkää x 4
  4. Katjusha Addikti

Moikka Gatusa, mitens sinne?!
  5. Gatusa Addikti

Ei ihmeitä, kiire syksy kun oli.asiakkaita, sit pysähtyi kuin seinää. Aloitin tuossa marraskuussa tokan bisneksen hedelmällisyys ja terveys valmentajana, yksi pari lähetti viime viikolla kiitosviestin jossa kertoivat että odottavat nyt esikoistaan. Omat lapset kasvaa vauhdilla ja oppii uutta.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Katjusha Addikti

Wautsi Gatusa, sä oot niin ihanan yritteliäs :) Kaikkea hyvää busineksille ja muksujen kasvatukseen!
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Gatusa Addikti

Kiitos katjusha. Pakko olla kun pitää saada laskut maksettua, täällä ei tukia ole. Ukko just tuo ruuan pöytää omalla toimella ja nyt sit kun ostin syksyl käytetyn auton perheelle niin kulut on kasvanut entisestään.
  8. nenna❤ Naimisissa foorumin kanssa Elomammat 2018 Elomammat 2016

Joo, täällä on lapset melkein tasan 2v ikäerolla. Tällä puolen siis olen vain lukemassa tuttujen kuulumisia enää :)

Tuntuu kyllä tosi pahalta sun puolesta, kun on niin kovin paljon kaikkia vastoinkäymisiä :sad001 toivon todella, ett saatte oman pienen nyytin pian tuomaan iloa ja valoa päiviinne, olisi todellakin tein vuoro saada jo iloisiakin uutisia:Heartred
    • Voittaja Voittaja x 1
  9. nenna❤ Naimisissa foorumin kanssa Elomammat 2018 Elomammat 2016

Hei Gatusa! Mukava kuulla sinust pitkästä aikaa! :) miten esikoisesi voi?
  10. Gatusa Addikti

Myy ihana kuulla sinusta. Kovia olet joutunut kokemaan. Täällä Tunisiassa elämä on suht samaa mitä ennenkin. Pyöritän kahta bisnestä netin kautta mutta hiljaista on. Aloitin hedelmällisyys ja hyvinvointi valmentajana muutama kuukausi sitten. Lisäksi hoidan sosiaalista mediaa asiakkaiden puolesta ja opetan brändin luomista sekä kirjoittamista.
  11. Myy82 Tuttu foorumilla

Heitsu, juu muistan sut :) Teille on tulossa pieni! Onnea!

Katjusha, kiitos! Kyllä lahjasolut pohdituttaa paljonkin. Olen nyt yrittänyt pitää kuitenkin ajatuksia poissa yrittämisestä, mutta alkaa taas puskemaan pinnalle, kun yritetään ensi kuussa viimeiseen inssiin.
    Onpa aika mennyt! Muistan niin hyvin kun plussasit! Toivottavasti teille vielä tapahtuisi se ihme ❤️

Mami, tekin vielä ilman pientä :sad001 Jep, aika menee ihan hullua vauhtia. Meidänkin ainoasta plussasta ja keskenmenosta tulee jo 4 vuotta :wideyed: itseasiassa 25.2
    Onko teillä hoidot menossa?

Triana, juu, lopetin tänne kirjoittamisen maaliskuussa 2017, kun lääkäri pisti meidän lapsihaaveet jäihin. Muistan sinutkin :)
    Voi ei :sorry: Mutta onneksi teillä on mahdollisuus ivf:ään! Eihän tuo tietenkään mikään helppo tie ole, mutta jos sillä pienen saa, niin on sen arvoista ❤️ Joko teillä alkoi kolmas ivf?

Gatusa, ihana kuulla susta! Sulla on kyllä ihailtavaa yritteliäisyyttä! Toivottavasti bisnes on saanut uutta lisäboostia! Minkä ikäisiä sun lapset jo onkaan?

Nenna, kiitos! ❤️
    Ihanaa, että ootte saaneet jo kaksikin pientä ❤️

Tsemppiä ja myötätuulta kaikille!
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Kiitos onnitteluista :Heartred 6.kuukaudella ollaan :) Tsempit sulle myös :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  13. Triana Tuttu foorumilla

Joo onneksi lääkärit ei ainakaan vielä ole luovuttamassa meidän hoitojen suhteen, luulen että tämän jälkeen vielä yksi hoito saadaan julkisella. Kivinen on tie, mutta todellakin kaiken arvoinen, jos sillä pikkuinen saadaan :Heartred Suprecuria olen sumutellu nyt 12 päivää, ensi keskiviikkona 0-ultra ja toivottavasti kaikki ok niin saa alkaa taas pistelemään :)
    • Optimistinen Optimistinen x 3
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Myy82 Tuttu foorumilla

Kiitos Heitsu! ❤️

Triana, voi kun teillä nyt onnistaisi kaikin tavoin! :smiley-angelic001
    Mun keho päätti taas olla kettumainen ja kp21 vaihtui kp1:ksi (normaalisti kierto 30pv). Joten täällä myös keskiviikkona ”nolla”ultra. Mun kaikkien riskien takia pitää ultrata inssiin ensimmäisen kerran kierron alkupäivinä. Maanantaina en ole Suomessa ja tiistaina poli ei ole auki, niin menee nyt keskiviikkoon eka uä. Onneksi lääkäri meinasi, että kp 6 olisi vielä riittävä ”nollaan”.
    • Tykkää Tykkää x 5
  15. Triana Tuttu foorumilla

Myy, yhtä aikaa sit jännäillään päästäänkö jatkoon :p :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. alinah Naimisissa foorumin kanssa Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Tsemppiä hurjasti Triana ja Myy!
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Myy82 Tuttu foorumilla

Ihana Triana ❤️ Mä vaan oon jo luovuttanut ja varasin reissunkin toukokuulle. En saa siis matkustaa ulkomaille, jos oon raskaana. Mutta jännään täällä sun puolesta! ❤️

Kiitos Alinah ❤️
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. NewMoon Tuttu foorumilla

Miksi on niin vaikeeta :arghh:

Dpo 0 tänään. Hienoahan se on että ovuloin, mut siihen se sitten jääkin. Luomuonnistumiseen usko on taas 0%.
    Kyllä sitä viikon päästä taaa hetken toivoo että jos sittenkin, mutta aika turhaa. Dpo 8 alkaa yleensä jo vuotamaan.
    Ens viikolla saan tietää joudunko ivf:n aloitusta siirtämään taas jonnekin tulevaisuuteen.
    Turhauttaa :sad010
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  19. Triana Tuttu foorumilla

Myy toiviotaan, että teillekin vielä mahdollisuus suodaan :Heartred Mekin varattiin ulkomaan reissu toukokuulle! :joyful: Mulla ei tosin mitään rajoituksia ole, että päästään lähtemään oli hoitojen tulos mikä tahansa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Gatusa Addikti

Myy: bisnes on kunnon nousussa ja nyt on 2 vakioasiakasta alhamdulillah. Mun poika on su 13v, Mariam on 4v 2kk ja Summayah 1v 9kk. Nyt jos kaikki menee hyvin niin marraskuussa sit on tulossa inshaAllah uusi jäsen.

Toivotan kaikille tsemppiä. Itse olin miehen kanssa ennen kuin Mariam sai alkunsa saanut lääkäriltä sanat "ei mahdollisuuksia luomusti". Oli ollut 5 keskenmenoa putkeen ja miehen tulos testeissä toivoton. No, me ei luovutettu ja tehtiin muutoksia terveyteen liittyen. Ei lääkärit ymmärrä miten meillä on lapsia. Eli älkää luovuttako.
    • Tykkää Tykkää x 4

Jaa tämä sivu