Dopplereista

Akropolia WAU!!! Kiitti vinkistä täytyy testata
Muistatko appsin tarkempaa nimeä? Tuolta kun löytyy kymmeniä, mutta olisi kiva löytää joukosta se toimiva.

Nimi on Baby Heartbeats Monitor (Baby Beats) valmistaja BazilSoft ja tosiaan noita appeja on Storessa kaikenlaisia, joku voi olla vielä parempi kuin tuo mutta en malttanut tehdä testivertailua kovin pitkään:) tuosta saa äänet kuulumaan kun riittävän kauan jaksaa etsiä (mulla meni noin 5 min vaikka tuntui pitkältä ajalta) ja sykkeen muistiin(tallentaa ne päivämäärällä listaan niin voi myöhemmin vertailla) ja voi myös halutessa lähettää vaikka esim. sähköpostilla (itselleen, miehelleen jne). Kätevä ja kulkee näppärästi mukana. Hinta oli jotain 3-4 euroa.
 
Muokattu viimeksi:
Siis oikeesti toimii se appi? :O kuulostaa uskomattomalle, mut toki miksei....

Luulisin, saa välillä aika kauan tsuumailla eri kohdista ja välillä tulee jotain muita lukemia jostain omasta sykkeestä mutta kyllä myös sikiön syke on lopulta löytynyt-voi sitä onnen tunnetta❤️
Tänään en malttanut töissä olla ottamatta lukemaa vessassa käydessä, ja tulos oli hieman aamuista korkeampi 139. Alan ihan koukuttua tähän, pakko kohta jo hillitä itseä mutta taidan silti kuunnella vielä yhdet äänet ennen nukkumaanmenoa:Heartpink:Heartred:Heartblue
 
Muokattu viimeksi:
Luulisin, saa välillä aika kauan tsuumailla eri kohdista ja välillä tulee jotain muita lukemia jostain omasta sykkeestä mutta kyllä myös sikiön syke on lopulta löytynyt-voi sitä onnen tunnetta❤️
Tänään en malttanut töissä olla ottamatta lukemaa vessassa käydessä, ja tulos oli hieman aamuista korkeampi 139. Alan ihan koukuttua tähän, pakko kohta jo hillitä itseä mutta taidan silti kuunnella vielä yhdet äänet ennen nukkumaanmenoa:Heartpink:Heartred:Heartblue
Oli aivan pakko ladata tää app ku sanoit että toimii ja mäki löysin sydän äänet ja mies ei uskonu niin kokeiltiin myös häneltä eikä löytyny mitää :D tekniikan ihmeellinen maailma :D. EDit: mulla väärä app :meh:
 
Muokattu viimeksi:
Nyt miehenki mahasta löyty syke :facepalm: ehdin jo innostua :D
EDit: mulla väärä app :/
 
Muokattu viimeksi:
Nyt miehenki mahasta löyty syke :facepalm: ehdin jo innostua :D
EDit: mulla väärä app :/

Sykkeitä löytyy eri puolilta mahaa mutta ne ei välttämättä ole sikiön sykkeitä vaan jotain heijastuksia (sykkeen tiheydestä huomaa), sikiönkin sykkeen olen kuitenkin aina lopulta löytänyt kun hartaasti jaksaa etsiä, tänään se oli 143 kun oikein mahaa hytkyttelin kun ei ensin löytynyt mitään kuin joku oma leposyke 80.
Ja toki voi olla että on ihan huuhaata mutta mua ilahduttaa aina kun ainakin luulen törmääväni vauvelin sykkeeseen ja sydänääniin (kun ne on yli 120 kun olen itse levossa), tuntuu että on jokin yhteys tyyppiin tuolla sisällä. Nimim."i want to believe" :happy:
 
Sykkeitä löytyy eri puolilta mahaa mutta ne ei välttämättä ole sikiön sykkeitä vaan jotain heijastuksia (sykkeen tiheydestä huomaa), sikiönkin sykkeen olen kuitenkin aina lopulta löytänyt kun hartaasti jaksaa etsiä, tänään se oli 143 kun oikein mahaa hytkyttelin kun ei ensin löytynyt mitään kuin joku oma leposyke 80.
Ja toki voi olla että on ihan huuhaata mutta mua ilahduttaa aina kun ainakin luulen törmääväni vauvelin sykkeeseen ja sydänääniin (kun ne on yli 120 kun olen itse levossa), tuntuu että on jokin yhteys tyyppiin tuolla sisällä. Nimim."i want to believe" :happy:
Latasin nyt oikee version ja se onkin parempi ku toi edellellinen josta puhuin :) munki mielestä löysin oikeet sykkeet ja jopa mieheltä taas kokeilin eikä häneltä löytynyt mitään :)
 
Taas oli eilen illalla vaikea saada sydänääniä kuuluviin, viikkoja nyt reilu 15. Pitkän etsinnän jälkeen sitten löytyi. Oletko Lavinia saanut ääniä vielä kuuluviin?
 
Taas oli eilen illalla vaikea saada sydänääniä kuuluviin, viikkoja nyt reilu 15. Pitkän etsinnän jälkeen sitten löytyi. Oletko Lavinia saanut ääniä vielä kuuluviin?

En, mutta en taida olla tarpeeksi kärsivällinen. Ja tuo minun laite on vissiin vähän vanhanaikasempi ku muilla, ei kerro sykettä ja liikkuttelu aiheuttaa kauheaa särinää ja mekkalaa :grin20161013_130742.jpg
 
Eilen kuunnellessa huomasin sellasen, että kun painoin vähän reilummin niin äänet ei oikein kuulunut, ja kun taas hellästi vaan pidin dopleria vatsalla niin kuului paljon paremmin.
Muut huomannut samaa, vai painonkohan vaan lasta sivuun :D
 
Sama laite mullakin, eikä tosiaan kovin helposti ole äänet vähään aikaan kuuluneet. Aikasemmin sain muutaman kerran tosi hyvin kuulumaan.
En, mutta en taida olla tarpeeksi kärsivällinen. Ja tuo minun laite on vissiin vähän vanhanaikasempi ku muilla, ei kerro sykettä ja liikkuttelu aiheuttaa kauheaa särinää ja mekkalaa :grinView attachment 44738
 
Muokattu viimeksi:
Sama laite mullakin, eikä tosiaan kovin helposti ole äänet vähään aikaan kuuluneet. Aikasemmin sain muutaman kerran tosi hyvin kuulumaan.

Aijaa, miten käytit sitä silloin ku kuulu? Mulla niin sattuu korviin aina ku sen nostaa ylös, että joudun nostaessa aina vääntään äänet pois ja laitan takasin päälle ku oon asettanu sen taas vatsalle. Saakohan tuolla tavalla ikinä kuulumaan :rolleyes:
 
Aijaa, miten käytit sitä silloin ku kuulu? Mulla niin sattuu korviin aina ku sen nostaa ylös, että joudun nostaessa aina vääntään äänet pois ja laitan takasin päälle ku oon asettanu sen taas vatsalle. Saakohan tuolla tavalla ikinä kuulumaan :rolleyes:
Musta tuntuu että vauva oli vaan paremmalla sijainnilla silloin kun kuulu hyvin, kun äänet kuului melkeinpä heti kun laitteen mahalle laittoi. Nyt on sitten vaihtanut paikkaa/asentoa kun saa etsimällä etsiä.
 
Oli pakko ladata toi baby heartbeats- sovellus puhelimeen, saman latasin mitä kehuitte että teillä oli toiminut. Mun mahasta sain hetkeksi korkeimmillaan n.140 pitkän etsinnän jälkeen, miehen vatsalta heti yli 150 ja pampatti pitkään. Taitaa ollakin meiän beibe iskän mahassa kasvamassa! Pitääköhän se huomenna lähtee dopleri-kaupoille, seuraavaan neuvolaan kaksi viikkoa. Miestä hirvitti kun painelin mahaa, kuulemma reppana vauva kun tollain annan kyytiä! Heh. Hän sitten sievästi etsi vauvelia mun masusta, söpöä!
 
Doppleri on varmasti hyvä hankinta tuohon tarkoitukseen, itse en aio sitä hankkia ja kuuntelen aina välillä tuolla apilla:happy: se riittänee että EHKÄ kuulen äänet, toivotaan että kaikki on kunnossa.?
 
Täällä on tosi moni noita omia dopplereita hankkinut, mutta eikö avoimessa neuvolassa voi käydä sydänääniä kuuntelemassa käytännössä koska vain ja ilman ajanvarausta? Siihen käsitykseen olen ainakin itse jäänyt.
 
Meillä on tosi pitkä matka neuvolaan ja niitä on vielä harvoin. Ja ihan kiva kaivaa doppleri kaapista, jos keskellä yötä iskee ahdistuskohtaus :rolleyes:
 
En, mutta en taida olla tarpeeksi kärsivällinen. Ja tuo minun laite on vissiin vähän vanhanaikasempi ku muilla, ei kerro sykettä ja liikkuttelu aiheuttaa kauheaa särinää ja mekkalaa :grinView attachment 44738

Mulla myös sama laite. Ajaa asiansa mutta halpis versio tuo on. Mulla sykkeet on kuulunut parhaiten kun oon ensin löytänyt istukan äänet. Siinä lähellä pikkuinen on majaillut. :) Taustaäänet kuuluu kyllä tosi lujaa verrattuna neuvolan doppleriin...
 
Mä en tiennyt tuosta avoimesta neuvolasta, en oo varma, onko täällä sellaista. Olishan se kiva tietenkin välillä siellä käydä tarkastamassa tilannetta, mutta mahan kasvusta ja melkein päivittäisistä oksennussessioista ja muustakin sanoisin, että täällä kehitytään normaalisti ja masussa voidaan hyvin. Luotan äidinvaistoon, joka hälyttäisin kyllä, jos tuntuu, että jokin on vialla vauvalla.
 
Takaisin
Top