Clomifen kokemuksia?

Toivotaan et kaikki selviää ja alkaa rullaamaan hyvää tahtia :)

joo mä oon miettinyt tota samaa että ei kyllä hevillä onnistu ja ainakaan katsomalla jos sitten koskemallakaan... lievästi sanottava ärsyttävää... :sad001
 
Vähän alko tänään haaveet nostamaan päätään:oops: tissit on kipeet, mikä on kyllä ollut menkkaoire. Mut tänään ollut tajuton väsymys, en oo saanut mitään tehtyä vapaapäivästä huolimatta, sekä valkovuotoo on lorottanu enemmän kun muina päivinä. Mut onko noi kumminki crinonen aiheuttamia vai ei...? Ei voi tietää, kun eka kierto crinonen kanssa. Lisäks kohtuu vähän nippaillut, mitä on ollut negakierrossakin, mut lisäksi jonkinlaista vetämisen tunnetta...o_O voi, oispa se sitä...!:smiley-angelic001
 
Tässä mun aamuna liuska testi ja illalla tehty ilman pidättelyä apteekin apteq testi pissiä oli just sen verran et sain testin kastettua. musta molemmissa haamu vaikka kerkesin jo raskaana2014 foorumilla heittää pyyhkeen kehään. mitä teistä niissä on?
 

Liitteet

  • 1415646897052.jpg
    1415646897052.jpg
    45.4 KB · Katsottu: 107
  • 1415646909783.jpg
    1415646909783.jpg
    42.4 KB · Katsottu: 122
Tossa liuskatestissä miä nään viivanpaikan, mutten tossa toisessa... Mullakin tänä aamuna pyyhe kehässä...tissit ei tunnu enää niin kipeeltä, mikä yleensä tarkottaa menkkojen lähestymistä...:sad001 helskarin crinone oireet...!:angry3
 
se oli sellanen että aamulla sano digi ei raskaana eli noi liuskat valehtelee :) en osta enää ikinä niitä! :) tänää on kp29-27/31 ja dpo16 mut eihän sillä enää ole merkitystä :)
 
kyllä itsellä noi liuskat on toiminu tosi hyvin ja heti kyllä näkee jos on raskaana ihan alustakin... Mä en kyllä noissa sun kuvissa nähnyt yhdessäkään viivaa :/

Sulla on vielä kierto vielä siinä vaiheessa että hyvin kerkeää viikonkin päästä tehdä testin ja saattaa sillonkin näyttää vasta haamua. Ei kannata masistua (helpommin sanottu kuin tehty, tiiän), mutta vielä on mahiksia että on raskautunut jopa tässä kierrossa.

joillakin näyttää plussaa vasta kun menkat viikon tai jopa ylikin myöhässä.
 
Suosittelen sua testaamaan kp 31 aikaisintaan, eli päivänä, jolloin menkkojen tulisi olla myöhässä. Näin ollen ehkä säästyy pieneltä stressaamiselta (joka sekin on pahaksi). :)
 
mulla heitteli ihan hulluna noi kierrot ennen clomeja (28-46 päivää kierto).. Clomien kanssa tasottui siihen 33. Onko sulla miten tasottunu clomien avulla?
 
Kyllä mullaki liuskat toimi hyvin kun oli jotain mitä näyttää. Mä oon ymmärtäny ettei viivanpaikka edes oo haamu koska siinä ei kuitenkaan oo väriä. Mutta voin olla väärässäkin.

Älä masennu, jos ei nyt ollut sun vuoro niin se voi olla jo seuraava. Tiedän kuinka piinaavaa se odotus on, ja kuinka nuo negat turhauttaa. Mutta vielä tulee sunkin aikas, ja sit ei tarvi arvuutella onko testissä haamu vai ei :)
 
NONIIN! Ei sitten kannata stressata yhtään :) Lääkäri sanoi meille, että ekalla kierrolla tärppää erittäin harvoilla (mutta sekin on tietysti mahdollista! meilläkin tärppäsi, mutta meni kesken... ), mutta tärkeintä on nähdä, että kuuri ja valittu hoitomuoto toimii halutusti.

Ja koska et ole vielä tietoinen, miten tuo kierto tuosta tulee tasoittumaan niin kyllä eläisin tuon pidemmän kaavan mukaan (kp 31).. Nyt sitä sitten jänskättämään!
 
Last edited by a moderator:
Se on kuule lume ihan 50-50 onko onnistunut ja vauva aluillaan :) Sen näkee sitten viimeistään kun menkat on jo jonkin aikaa myöhässä pidemmänkin kierron mukaan :) Minulla on erittäin positiivinen olotila teidän suhteen :)
 
Onko sulla Lume mitä oireita? Mulla on nyt illasta ollut muutama menkkajuilasu, eli menkkoi odotellessa....

Mut jottai positiivistakii, ikkunoista näkkyy taas maisema! Ei näkyny kun kärpäsenkakkaa aiemmin:p aah, maalaiselämä :love2
Ja pääsenhän miä kohta lekurille jäkättää laproskopiasta, jos seuraava folli on taas vasemmalla laughing4
 
Moikka :) olin töissä ilta vuorossa ni ei oikein oo kerenny Turista mutta lähinnä lämmöt on ollu tasan joka ilta 37.18, mahan vihlontaa ja nipistelyä , menkka oireet puuttuu kokonaan , vv:tä on ja haisi oudolle. palelu ja alkanut nuha, mitähän vielä :D mut joo oon varmaan kuvitellut taas kaiken :D
 
Takaisin
Top