----45+++++ kuumeiset

Hei siskot rauhassa! Tää liippaa nyt sitä samaa keskustelua masentumisesta. Ihan totta jos et ole alkoholisti tai elänyt vierellä ihan hirveesti en menis kommentoimaan. Se on sairaus. Joka muuttaa ihmisen. Se ihminen johon olet rakastunut on todella kaukana usein kun juova juo. Se on se koukku... Joo jokainen ottakoon vastuun teoistaan jne jne mutta kun se ihminen ei voi sille sairaudelleen juuri mitään kun se muuttaa ajattelua myös kun on selvin päin.

Mä en jaksanut. Enkä tuomitse itseäni. Mutta satasella nostan hattua niille jotka jaksaa ja uskoo ja välittää juovista. Hannuli :salut

Myöskään ulkopuolinen ei voi oikein tilannetta arvioida oikein. Juominen aiheuttaa tietynlaista käytöstä, jokainen on kuitenkin yksilö ja siellä juova sisällä on oikeasti ihminen!

Hannuli jaksat niin kauan kun jaksat. Toivon, että teidän tarina menee paremmin kun mun ja exän. Meillä oli pettämisen lisäksi väkivaltaa. Sä tarvitset ennen kaikkea tukea. Sinä urhea nainen! Teet elämästäsi just sellaista kun haluat! Pus!
Peppipupu, erittäin viisaasti ja inhimillisesti kiteytetty. Ihminen, sitä rakastan. Sitä maailman ihaninta ja kilteintä, jonka kanssa on intohimoa ja syvä yhteys. Alkoholi on kolmas pyörä, joka pyrkii siihen väliin. Mies tsemppaa nyt tosissaan, on ollut juomatta. Olen ollut lähellä, pitänyt hyvänä. Ollut tukena. Jos siinä ei paneminen ja vauvat ole päällimmäisenä prioriteeteissa, on se ihan ymmärrettävää. Miehen alkoholismihan ei näy päällepäin. Hän ei ole rapajuoppo, vaan työssäkäyvä siisti komea mies, jolla poika jolle on isänä joka toinen viikonloppu. Mutta se siitä.
 
Hannuli77 :) Toivottavasti se on teillä rakkaus. Joskus nämä asiat sekoitetaan "läheisriippuvuuden" kanssa.

Mutta koska teillä on rakkautta, mies sallii varmasti klinikka käynnit ja jopa maksaa sun puolesta ne :)

Hannulihan juuri kirjoitti ettei halua mitään hoitoja vaikka lasta ei enää tulisi ilman niitä...
Höpö höpöä tuommonen että jos on rakkautta niin sallii klinikat ja maksaa ne! Ei kukaan ulkopuolinen voi määritellä mitä Hannulin ja hänen miehensä rakkaus ja parisuhde on. Se on heidän asiansa ja annetaanhan nyt hiukan kunnioitusta sille eikä ladella täällä mitä sattuu...
 
Minusta hannulilla on hyvä järjestely kun molemmilla on omat asunnot ja kriisin tullen voi olla riittävästi erossa. Ja vaikka vauvakuumetta on, se ei ole niin paha, että vauva pitää saada keinolla millä hyvänsä.

Täällä kirjoitetaan elämästä niin kapea siivu, että vain jokainen itse tietää oman parhaansa. Toki vaikka tietäisi ihan kaiken, jokainen tekee silti omat ratkaisunsa.
 
Musta vaan tuntuu niin pahalle... elin 8v sellaisessa hullussa suhteessa ja viel avioliitossa ja siksi se kai kestikin niin kauan, siis että rakkaus oli ikäänkuin se yhdessä pitävä voima ja siihen aina vetosin, en kuitenkaa osannu olla ilman sitä miestä ja aina annoin rakkauden sokaista itseni vaikka mitä hulluja tapahtui... ja niitä tapahtui!!!!
Mä tiesin koko ajan et se toinen puoli on myrkkyy mulle ja lapsille mutta kun sit ku oli hyvin niin ai että sitä niin rakasti.

Ja kun se hetki tuli että se viimeinen sisuuntuminen tapahtui ja löin suhteen poikki ja ajoin sen pihalle samantien, niin juma että katunu en oo vaikka itkin toki järkytystä pari vko. Ja nyt kun miettii tätä elämää mikä on nyt niin voi pojat että oon tyytyväinen että se hulluus lopulta loppui.

Mutta siis tiedän ton tunneloukun Hannuli enkä aliarvioi sitä. Ehkä sinäkin joskus katsot asiaa eri lailla ja siihen saakka toivon että jaksat :Heartred oikeasti!
 
Ommoo nappaa perään eli tänään iski alamahaan semmoinen jännä tunne et en ny tiiä mitä meinaa. Mut ei oo ny aikaa kyl miettiäkkä ku pittä auto vaihtaa kai huomenna :facepalm:
Samoin tissien ulkosyrjät tuli kipeiks ihan ku siellois molemmi puolin jotain kipeitä pahkuroita! Liekö syöpä iskee kaiken muun kivan lisäksi.

Oonkoha mie kertonu mun naaman puutumisjutuista ym no ne on sit taas tarinoi seuraavaan kertaan
 
MariQ, on aivan eri asia olla avioliitossa kuin se, että seurustelee ja molemmilla on oma koti. Minulla edellinen suhde oli ihan ok, ei siis mitään erityistä draamaa. Molemmilla oli omat asunnot ja mies kävi meillä, kun lapset olivat isällään. Toki näki välillä myös lapsia mutta pääosin halusin olla lasten kanssa ilman miestä. Ihan toimivaa. Silloin minulla ei kyllä ollut vauvakuumetta.
 
Ovisplussa. Vitun vittu. Arvatkaa sainko munaa eilen? Seuraava mahdollisuus olisi perjantaina, että tää kierto oli niinku tässä. Kohta 2 vuotta yritystä.

Miumau79 :)

Tämä Hannulin kirjoitus vaan kertoo siitä, että vauvakuime on kova!

En se mitenkään määrittele heidän rakkauttaan ja jokaisella on omansa. Ei ole oikeaa, eikä väärää rakkautta.

Itseäni loukkaa, että petetään ja toisen pitäisi "kerjätä" tasapuolisuutta suhteessa. Klinikka olisi hyvä vaihtoehto, jos sinkkuna haluaa lisääntyä, ei se vaikuta rakkauden määrään mitenkään, mutta esim. pettävä osapuoli voisi hyvin tulla asiassa vastaan, kun ajattelee, että miten on itse toista loukannut ja silti haluaa kuitenkin, että raskaus saataisiin alulle.
 
Last edited by a moderator:
Sitä maailman ihaninta ja kilteintä, jonka kanssa on intohimoa ja syvä yhteys. Alkoholi on kolmas pyörä, joka pyrkii siihen väliin. Mies tsemppaa nyt tosissaan, on ollut juomatta. Olen ollut lähellä, pitänyt hyvänä. Ollut tukena. Jos siinä ei paneminen ja vauvat ole päällimmäisenä prioriteeteissa, on se ihan ymmärrettävää. Miehen alkoholismihan ei näy päällepäin. Hän ei ole rapajuoppo, vaan työssäkäyvä siisti komea mies, jolla poika jolle on isänä joka toinen viikonloppu. Mutta se siitä.

Hannuli77 :) Todella toivon, että näin on ja kuullostaa siltä, että teillä rakkautta on. Olet rakkauden arvoinen ja todella toivon, että teillä tärppää vielä.

Osaan ajatella sen, että haluat vauvan saman miehen kanssa, kuin aiemminkin ja olet varmasti luotettava kumppani ja Äiti:Heartpink

Olet selvästi antanut miehen pettämisen anteeksi, mutta käykö sulla koskaan mielessä, että se voisi toistua? Toivottavasti ei. Voihan se jäädä yhteen kertaankin, mutta on miehiä, jotka pettävät uudelleen.
 
Last edited by a moderator:
Ja sitten se oikea läheisriippuvuus... Silloin ei olisi kahta kotia tai laitettu miestä pihalle. Toki Hannuli ehkä joutuu punnitsemaan lapsen saannin ja miehen välillä, mutta voi olla ettei lasta olisi vaikka mies olisi jo aikaa sitten laitettu kokonaan pois.

Mulla tuli fyysinen jaksaminen eteen. Ei ollut vaihtoehtoja. Mekin asuimme viimeisen vuoden kahta kotia. Meille ei tultu jos oli juonut. Lopulta nähtiin aika vähän...

Läheisriippuvuus on se, ettei kykene elämään omaa elämää. Ettei pysty tekemään päätöksiä omasta elämästä. Toki tuosta voi siihen "valahtaa" ja tulla itseään inhoavaksi katkeraksi akaksi. Silti näin ei välttämättä kuitenkaan aina käy.

Meistä jokainen punnitsee omia valintoja ja muiden. Mä en suurin surminkaan tekisi lasta toimimattomaan suhteeseen. Usein toimivakaan suhde ei kestä vauva-aikaa ja mulla tosiaan ei jostain syystä ole hinkua tehdä sitä yksin tai vastahakoisen miehen kanssa. Silti hyväksyn tuonkin vaihtoehdon muilta ja tavallaan ymmärränkin.

Elämä on ihmeellistä ja valintoja on tuhansia tai ainakin kymmeniä päivittäin. Ja onneksi emme valitse kaikki samalla lailla.

P. S olin joskus myös sitä mieltä, että jos puoliso pettää on homma poikki. No tuli se hetki ja valitsin toisin. Ehkä väärin. En silti menisi takaisin ja valitsi toisin. Elämä joskus hieroo naamaan kaikkein äärimmäiset mielipiteet. Siksipä olen nykyään varovainen lauseiden kanssa jotka alkaa "mä en ainakaan ikinä"

Hyvää yötä te upeat!
 
Mua anteeks nyt vituttaa niin, että en tiedä miten päin olisin. Miehen kanssa riita eilen, yllätysyllätys, seksistä. Ovis näillä näppäimillä, edellisestä seksikerrasta liki KUUKAUSI, ja hän ei halua! Suuttui mulle, kun en ymmärrä, miltä hänestä tuntuu kun ei seiso. Mä taas itkin ja loukkaannuin, että ei kyse ole kuin siitä että hän ei halua MUA. Kun seisomisen kanssa ei ole ollut ongelmia, jos mies on ollut sillä päällä. Oon ite ollut haluton edellisessä suhteessa, ja silloin ihan siksi, että seksi kyseisen ihmisen kanssa ällötti. Siksikin oon herkillä, kun pelkään että aiemmin niin seksuaalinen mies ei enää vaan kiihotu musta. Niin tai näin, tää viikonloppu (ja tod.näk. ovis ja koko kierto) on menetetty :sad001

Hannuli77 :)

Klinikka olisi helppo vaihtoehto. Käyt sovittuna ajankohtana inssissä (toimenpide kestää n. 15min)....ja voit sekstailla miehen kanssa, ihan koska vaan, ilman aika rajoituksia, että osuu ovikseen. Eikä teidän tarvitse riidellä samasta asiasta aina :)

Tuntuu, että teillä on usein sama ongelma, osua ovikseen ja siitä tulee joka kuukausi riita.

Ei tuputusta, vaan ihan vaan hyväntahtoinen vinkki! Ja bonuksena siittiöt varmasti priimaa:p
 
Last edited by a moderator:
Itsekästä olisi väen vängällä vaatia ja pakottaa, saati mennä klinikalle toisen selän takana.

Hannuli77 :) Ei ole itsekästä - ei tosiaan! :)

Eikä klinikalle tarvitse mennä toisen seläntakana :) Mistä tiedät vaikka mies olisi onnessaan, kun puhuisit asiasta hänelle:happy119

Jospa hän toivoisi sinun käyvän klinikalla, eikä kehtaa sitä itse ehdottaa:laughing002

Voittehan te mennä sinne pariskuntanakin, vaikka ette ole naimisissa ja käytätte miehen spermaa:happy119

Vaikka menisit sinne sinkkuna, etkä kertoisi asiasta, on se vähemmän itsekästä, kuin pettämimen, jonka koit. Sähän haluat vauvan, et mitään ulkopuolista panoa:laughing002

Ja nää oli mun ajatuksia, ei siis mitään kiveenhakattuja totuuksia:p

.
 
Last edited by a moderator:
Lahjasiittiöiden käyttöä suunnittelevat henkilöt tai parit ohjataan psylologin juttusille ja asiaa harkitaan isommalla joukolla. Ulkopuolisten sukusolujen käyttö ei ole ihan läpihuutojuttu ja kyllä kulutkin inssistä ovat kalliimmat ostosoluilla.
 
Voi tosiaan olla, että klinikalta todettaisiin, että lapsen etu on syntyä vakaaseen parisuhteeseen jossa ei ole alkoholiongelmia, tai ihan vain yhden vanhemman perheeseen, jossa ei ole alkoholiongelmia. Jos parisuhteen lopettaa, sitten asia on eri, sinkkuna vielä onnistuisi.

Eli jos haluaa tehdä lapsen epävakaassa suhteessa jossa on alkoholiongelmaa, sitten se on pakko tehdä luomuna, ainakin Suomessa, ja toivoa, että mies on yhteistyöhaluinen.
 
Voi tosiaan olla, että klinikalta todettaisiin, että lapsen etu on syntyä vakaaseen parisuhteeseen jossa ei ole alkoholiongelmia, tai ihan vain yhden vanhemman perheeseen, jossa ei ole alkoholiongelmia. Jos parisuhteen lopettaa, sitten asia on eri, sinkkuna vielä onnistuisi.

Eli jos haluaa tehdä lapsen epävakaassa suhteessa jossa on alkoholiongelmaa, sitten se on pakko tehdä luomuna, ainakin Suomessa, ja toivoa, että mies on yhteistyöhaluinen.

Suski75 :)
Mietinkin tuota Hannulin tilannetta, jos miehellä on niin paha ongelma...

Aika kinkkinen tilanne.

Pettäminen on paha sinänsä, mutta tosi on, että klininalla parisuhde on puntarissa, eivät tee epäselvään tilanteeseen hoitoja, tai pahassa ongelmassa oleville pareille.

Sinkkuna Hannulille onnistuisi kuitenkin, kun on itsensä kanssa asiat kunnossa. Toki kalliimmalla - lahjasiittiöillä.

Itseäni pieni hinnan korotus tuossa tilanteessa ei haittaisi.
 
Last edited by a moderator:
Kp 1

Ääh...:dead:

Eipä luomuna tullut sitä matkatuliaista

Uutta inssiä varaamaan, kunnes vielä sen saan.
 
Nog, meidän on turha spekuloida mun parisuhdetta tämän enempää. Mä en ole menossa klinikalle yksin enkä miehen kanssa. Mulle "hinnan korotus" ei ole pikkujuttu, eikä klinikalle meno ylipäätään, tässä kun on satoja kilometrejä lähimpään. Eikä mun mies ole velvollinen ostamaan itselleen puhdasta omaatuntoa. Oikeasti, kenen miehelle olis ok, että kumppani tekee lapsen toisen miehen spermalla? Ja mitkä on isoja ongelmia? Meillä on kuukauden tauko seksistä. Niitä tulee. Lasten isän kanssa oli vuosi ilman, mun tahdosta. Olisiko mun pitänyt sanoa miehelle, että mene vain huoriin, minä maksan, se on sun oikeus?
 
Meinaatko, että huora olisi tehnyt yhdessä miehesi kanssa lapsen vai millä tavalla huora liittyy lastenhankintaan? Miehesi siis oli sopinut kanssasi, että yritätte saada lasta, ja sitten sinä sopimuksestanne huolimatta pihtasit vuoden? Aika paha, kyllä tuossa kohtaa olisin miehellekin jo sanonut, että jos nainen esittää tekevänsä miehen kanssasi lasta ja pihtaa vuoden, on syytä vaihtaa sanassaan pysyvämpään naiseen.

Vai olenko nyt ymmärtänyt väärin, eikö teillä ole sovittu lasten yrittämisestä, ja yrität miehen tietämättä? Jokin kuviossa ei täsmää... Oletko varma, että mies edes haluaa lasta?
 
Muokattu viimeksi:
Tähti, voi kakkeli taas... Halaus!

Täällä kp 22/27-30 ja tälläkään kierolla en näemmä tiputtele. Ainoa mikä muuttunut on toi ubikinoni 300 mg eli tehoaa ainakin tohon. Tilasin nyt sitä kuningatar hyytelöä myös.

Omituisia nippasuja mahassa ja kaksi päivää sitten menkkakipuja. Nyt ei juuri mitään edes tissit kipeenä kun on aamu.

Kukaan piinailemassa? Oon ihan sekaisin muiden maailman menosta.
 
Hannuli, ei olis varmaan ok kenellekään miehelle. Lahjasukusoluasia on vakava, elämänmittaisia vaikutuksia aiheuttava juttu. Mitä olen muiden lahjasukusoluja käyttäneiden yms. kanssa asioita jakanut, on lahjasiittiöt parisuhteelle vielä isompi keissi kuin lahjamunasolut.
Jatkaisin keskustelussa eteenpäin, muihin aiheisiin :)
 
Takaisin
Top