----45+++++ kuumeiset

Ilmeisesti on. Sekä minulla että äidillä on kuukautiset alkaneet myöhään. Se kertoo lyhyestä hedelmällisestä iästä. Sellaista se elämä on. Onneksi tyttö tuli kuitenkin :)!

Mikä on myöhään? Jostain joskus luin, että aikaisin alkaneilla olisi menopaussi myöhemmin, mutta sitäkään ei mitenkään saatu todistettua varmaksi.

Muistelen täyttäneeni juuri 11-vuotta, kun alkoivat ja siinä iässä asia hävetti. Äidilläni samassa iässä alkoivat. Menopaussi hänelle tuli, oliko noin 51-vuotiaana. Mutta eikös vielä myöhäisempiä ole, lähemmäs 60-vuotiaana...

Peukut on teille pystyssä toisen suhteen:3some
 
Ilmeisesti on. Sekä minulla että äidillä on kuukautiset alkaneet myöhään. Se kertoo lyhyestä hedelmällisestä iästä. Sellaista se elämä on. Onneksi tyttö tuli kuitenkin :)!

Mikä on myöhään? Jostain joskus luin, että aikaisin alkaneilla olisi menopaussi myöhemmin, mutta sitäkään ei mitenkään saatu todistettua varmaksi.

Muistelen täyttäneeni juuri 11-vuotta, kun alkoivat ja siinä iässä asia hävetti. Äidilläni samassa iässä alkoivat. Menopaussi hänelle tuli, oliko noin 51-vuotiaana. Mutta eikös vielä myöhäisempiä ole, lähemmäs 60-vuotiaana...

Peukut on teille pystyssä toisen suhteen:3some
 
Mikä on myöhään? Jostain joskus luin, että aikaisin alkaneilla olisi menopaussi myöhemmin, mutta sitäkään ei mitenkään saatu todistettua varmaksi.

Muistelen täyttäneeni juuri 11-vuotta, kun alkoivat ja siinä iässä asia hävetti. Äidilläni samassa iässä alkoivat. Menopaussi hänelle tuli, oliko noin 51-vuotiaana. Mutta eikös vielä myöhäisempiä ole, lähemmäs 60-vuotiaana...

Peukut on teille pystyssä toisen suhteen:3some

Muistelisin, että mulla 15- ja äidillä 16-vuotiaana. 51 v. menopaussi lienee keskiverto.
 
Tari73 :) Haluaisin olla hivenen enemmän positiivinen, koska menkat voi tulla, vaikka olisit tukevasti raskaana.

Mulla on tuttu, joka ei tiennyt olevansa raskaana, kun menkat tuli ekat 2kk ajan. Raskaustesti ei näyttänyt mitään.

Veritestillä varmistettiin ja raskaus oli silloin lähes neljännellä kuukaudella. Se oli aika ylläri, vaikkakin todella toivottu :)

Nyt poika on 15vuotias.

Eikun tsemppiä, kaikki voi mennä varsin hyvin :)
Kiitos tsempeistä .
Edelleen haamuillaan , parin tunnin pissasta taas clear bluen plussa testissä selvä mutta todella haalean vaalean sininen pysty viiva . Mut näkyi heti kun pissaan kastui. Pyh sanon minä alkaa usko loppua :banghead:
 
Kysyin sitten naapurini mielipidettä joka lääkäri ,niin kyllä hän sanoi mulle suoraan et olet raskaana . Että nyt vaan odotellaan . Kun laitoin sille kuvat testeistä ja oireista ja ja ja . Jokohan viimein uskaltais toivoa edes pikkuisen .
En kyl uskalla ...
 
Kysyin sitten naapurini mielipidettä joka lääkäri ,niin kyllä hän sanoi mulle suoraan et olet raskaana . Että nyt vaan odotellaan . Kun laitoin sille kuvat testeistä ja oireista ja ja ja . Jokohan viimein uskaltais toivoa edes pikkuisen .
En kyl uskalla ...

Voi että, kunpa kaikki menis nyt upeasti eteenpäin :)
 
Kysyin sitten naapurini mielipidettä joka lääkäri ,niin kyllä hän sanoi mulle suoraan et olet raskaana . Että nyt vaan odotellaan . Kun laitoin sille kuvat testeistä ja oireista ja ja ja . Jokohan viimein uskaltais toivoa edes pikkuisen .
En kyl uskalla ...

Tari73 :)

Saat olla toiveikas. Luultavasti istukkahormonia ei vielä erity paljoa, mutta lähtee sieltä nousuun. Olet raskaana, se on selvä :)

Koskahan saa onnitella?
 
Hei kaikki:dance008

Mitäs tänne kaikille kuuluu?:rolleyes:
Meillä ei ole vielä yritys lähtenyt käyntiin ja aloitan työt :smiley-chores020 ihan näillä näppäimillä.


Palstalla ollaan aika pienessä marginaalissa osallistujia, sillä ikäähän kaikilla jo on. Mutta se tekee tästä palstasta varmasti mielenkiintoisen:cool14:joyful:
 
Täällä oli melkein ovisplussa toissaviikolla, mutta eihän siitä sitten mitään tullut. Eli kierto ei oo vieläkään alkanut! Alkaa jo kyllästyttää odottelu, mutta minkäs teet...
vielä ette lähtenyt tuumasta toimeen, Tähti?
Mulla vielä 30.10. asti kotosalla.
 
Täällä oli melkein ovisplussa toissaviikolla, mutta eihän siitä sitten mitään tullut. Eli kierto ei oo vieläkään alkanut! Alkaa jo kyllästyttää odottelu, mutta minkäs teet...
vielä ette lähtenyt tuumasta toimeen, Tähti?
Mulla vielä 30.10. asti kotosalla.

Katjusha :) Hyvä, että palasit linjoille :)

Meillä asia viivästyi 90v. isoäidin takia ja nyt on mun alkavassa työssä uusia asioita, koska palaan Äitiyslomalta takaisin töihin.

Hirveesti tsemppiä sinne teille! :)
 
Last edited by a moderator:
Nyt ollut koulukiireitä niin en oo kerennyt käydä täällä . Mullahan alkoi vuoto taas ajallaan . Mut ajattelin testata kp 9 varmuuden vuoksi . Haalea värillinen plussa , sit kp 13 sama ja nyt lauantaina kp 18 taas sama juttu. Tänään soitin tk:lle ne yhdisti neukkulaan ja nyt torstaina verikokeet ja tiistaina ultrataan ja lääkäri, alkaa selvittely mistä haamuilu johtuu . Suoletkin alkanut stressata kun välillä muljahtelevat niin että tuntuu kuin joku potkis tuolla .
 
Tari73, kiva kuulla susta, mutta onpa kyllä kummallinen tilanne. Toivotaan, että saat neuvolan kautta vastauksia!
Mulla on 12 dpo siitä "melkein oviksesta". Yhtäkään r-testiä ei talossa oo, joten pitänee huomenna marketista hakea. Eikse niin mene, että kun on testaamassa niin ne menkat alkaa?
Katjusha ja tyttö 9,5 kk - kiertoa odotellessa.
 
Mullahan alkoi vuoto taas ajallaan . Mut ajattelin testata kp 9 varmuuden vuoksi . Haalea värillinen plussa , sit kp 13 sama ja nyt lauantaina kp 18 taas sama juttu. Tänään soitin tk:lle ne yhdisti neukkulaan ja nyt torstaina verikokeet ja tiistaina ultrataan ja lääkäri, alkaa selvittely mistä haamuilu johtuu . Suoletkin alkanut stressata kun välillä muljahtelevat niin että tuntuu kuin joku potkis tuolla .

Onko tässä jo eri kierrosta siis kyse?

Kummaa tuo haamuilu. Tarkoitat varmaan dpo, et kp 9 ?:p

Tosin jos on haamuplussa, niin on ainakin lähellä:grin
 
No Katjusha kävitkö hakeen testejä? Voi kun saisitte ihan luomunakin kakkosen. Teiän tyttökin on jo niin iso. Nopeesti se aika menee,muistan kun vasta kerroit plussasta. :joyful:

Täällä viime kierrossa sain pitkästä aikaa kunnon ovisplussan. Voi olla että johtuu siitäkin kun tilasin testejä jotka olen huomannut toimivimmaksi mulle. :rolleyes: Viimesin ivf oli helmikuussa ja kroppa ollut outo sen jälkeen. Kierto piteni ja en tuntenu ovista samalla tavalla kuin yleensä. Paitsi nyt viime kierrossa. Jospa se keho rupeaisi normalisoitumaan.

Tein myöskin testin, kun tuolla toisessa "vanhojen" ryhmässä silloin puhuttiin miten saisin limistä paksummaksi. Tuli puhetta hemoglobiinista. No nyt kuitenkin testasin syödä minidisperiiniä alkukierrosta ja vähän oviksen jälkeenkin. Jostain luin että oli lääkäri jollekin määrännyt näin. Pitäisi vilkastuttaa verenkiertoa ja näin auttaa limakalvon paksuuteen. Samalla kiinnitin huomiota rautapitoisen ruoan syömiseen. En syönyt samaan aikaan mitään mikä haittaa raudan imeytymistä ja söin muutenkin enemmän rautaa sisältäviä ruokia. Tiedä sitten johtuiko siitä mutta menkat oli normaalia runsaammat ja kesti hieman pidempään. :p Tuohon jos vielä ottaisi mukaan vehniksen niin voisi saada ihan hyvät oltavat alkiolle tonne.
 
Pisama, ei näkynyt ovista ja raskaustestikin oli uskomattoman valkoinen eilen. Eli ei mitään uutta tältä rintamalta.
Pientä tuskaa kaikesta, vähän rankkaa, en ihan ole sinut vielä sen kanssa, että tämä perheellistyminen jäi näin myöhäiselle iälle. Kyllähän se taitaa ihan viime metreillä olla meijän yritystaival. Noh, jos sais sen kierron vaan alkamaan, niin vois edes ottaa klinikalleen yhteyttä. Väestöliittohan vaihtoi omistajaa, että mitenköhän siellä on hommat ja hinnat muuttuneet. Toivottavasti kuitenkin pakastealkiomme ovat edelleen turvassa.
Plussia ketjuun, kun niiden aika on!!!
 
No Katjusha kävitkö hakeen testejä? Voi kun saisitte ihan luomunakin kakkosen. Teiän tyttökin on jo niin iso. Nopeesti se aika menee,muistan kun vasta kerroit plussasta. :joyful:

Täällä viime kierrossa sain pitkästä aikaa kunnon ovisplussan. Voi olla että johtuu siitäkin kun tilasin testejä jotka olen huomannut toimivimmaksi mulle. :rolleyes: Viimesin ivf oli helmikuussa ja kroppa ollut outo sen jälkeen. Kierto piteni ja en tuntenu ovista samalla tavalla kuin yleensä. Paitsi nyt viime kierrossa. Jospa se keho rupeaisi normalisoitumaan.

Tein myöskin testin, kun tuolla toisessa "vanhojen" ryhmässä silloin puhuttiin miten saisin limistä paksummaksi. Tuli puhetta hemoglobiinista. No nyt kuitenkin testasin syödä minidisperiiniä alkukierrosta ja vähän oviksen jälkeenkin. Jostain luin että oli lääkäri jollekin määrännyt näin. Pitäisi vilkastuttaa verenkiertoa ja näin auttaa limakalvon paksuuteen. Samalla kiinnitin huomiota rautapitoisen ruoan syömiseen. En syönyt samaan aikaan mitään mikä haittaa raudan imeytymistä ja söin muutenkin enemmän rautaa sisältäviä ruokia. Tiedä sitten johtuiko siitä mutta menkat oli normaalia runsaammat ja kesti hieman pidempään. :p Tuohon jos vielä ottaisi mukaan vehniksen niin voisi saada ihan hyvät oltavat alkiolle tonne.

Pisama:) Hemoglobiini olisi hyvä saada korkealle, tai vähintään normiksi. Paljonko sulla on? Joku 140 ois hyvä :)

Babydisperin tulisi ottaa noin viikko oviksen jälkeen, ei siis alkukierrosta, eikä heti oviksen aikaan.
 
Täällä on menossa taas kp 10 eli taas menkat tuli ajallaan . Kp 24 viime kierrossa veritesti alle 5 . Nyt kp 10 tosiaan ja tein varmuudeksi apteekin oman kun oli jäänyt kaappiin . Niin haalea mutta selvä plussa . Mitä v*ttua !
Nyt alkaa oikeesti huumori loppua .
Siis ei vaan enää järkeen käy tämä .
 
Takaisin
Top