1V Synttärit!

Joo, luojan kiitos!!! Lähinnä tuo sairastaminen ja maailman isoin univelka..

Toivotaan terveempää, ja parempaa 1-2 vuotta! On sekin ihana vuosi, siinä kun alkaa näkemään persoonallisuutta enemmän ja taidot kehittyy hurjaa vauhtia!

Pieni iso tyttö! ❤️
 
Synnyin vuosi sitten – kauan kauan sitten!

Maitohetkiä satamäärin,
aina meni jotain väärin,
kaiken nurinkurin käänsin
ja itkuakin väänsin.
Mutt’ tuskin nuhteita mä sain
vaan suukkoja kiloittain.

Hassut temput, hullut temput
monenlaiset kenkuttelut
toistuu päivittäin
ja hyväilyt ja hellittelyt,
koko suvun lellittelyt
kun huusin äkeissäin.

Isi, äiti yötä monta
valvoi vallan unetonta:
hammaskivut, vatsanpurut,
– oi monet huolet, surut!
Vaan kävelen ja kompastelen
(hieman horjun, huojahtelen)
sanojakin tavoittelen
ja pian kerron sen:
en enää vauva ole, EN!

Uskomatonta, että pienen tytön syntymästä on kulunut vuosi! Aika juossut ja on ollut itkua ja hammasten kiristystä, mutta enemmän niitä ihania vauva ja taaperohetkiä. Päivääkään en vaihtaisi pois! :Heartbigred
 

Liitteet

  • Ilona 1v.jpg
    Ilona 1v.jpg
    84.4 KB · Katsottu: 44
On kyllä uskomatonta, että tytöille tulee huomenna vuosi täyteen!!
Sumussa on osittain menty ja välillä kiireessä kohellettu, mutta niin on kauniit , fiksut, tempperamenttiset ja rakkaat lapset, etten voisi unelmoidakaan suuremmasta onnesta, kuin mitä minulle on suotu. Kohti taaperoaikaa!
 
Onnea tyttösille! Kohta nää meidän silmäterät menee jo kouluun kun aika juoksee tällä tavalla :D
 
Onnea saman päivä sankarille!! Meillä myös tänään 1. vuosi täynnä. Tosiaan nopeesti on mennyt aika. Koht taas huomataan, että toka vuosikin on hujahtanut ohi.. Täytyy muistaa ottaa kaikki ilo irti tästä viimeisestä kotona olosta! :D Vaikka välillä ahdistaa, niin tätä aikaa ei enää takas saa. Ainutkertaista.
 
Mutta se mikä ahdistaa, on nuo 1v synttärit. Mä en jotenkin jaksais emännöidä. Nyt tein kyllä jo pakastimeen valmiiksi leivospohjan, mut jotenkin tuntuu, että taas tulee kiire valmistaa kaikki. Onneks mun äiti on luvannut leipoa myös. Ehkä tää kun joulukin on kohta ovella ja ne valmistelut myös vielä edessä niin vaikuttaa tähän mun stressiin... Noh. Eiköhän tää tästä taas.
 
Meillä poika täytti vuoden 4. pvä ja pienimuotoiset juhlat juhlittiin itsenäisyyspäivänä. Innolla odotan taaperovuotta, kun vuorovaikutus lisääntyy ja persoonallisuus pääsee paremmin esille. Tähän asti meininki on ollut niin vauhdikasta liikkumisen opettelua, että lähes kaikki muu oppiminen on jäänyt taka-alalle. Meillä osataan jo kävellä hienosti pitkiäkin matkoja ja juostaan äitiä karkuun. Poikaa ei saa yhtään koskea tai neuvoa, kaikki pitää saada kokeilla itse. Esim kädestä EI saa pitää kiinni kävellessä, itse pitää saada kävellä :rolleyes::grin
 
Meillä tänään juhlittu 1v synttäreitä vaikka oikea päivä on vasta 23.12. Minea sai lahjaksi nuppipalapelin,"kännykän", ääntelevän nuken, sateenvarjorattaat,muumeja,käsilaukun, pehmokoiran ja vaatteita. Minea sai myös ensi kertaa maistaa herkkua,täytekakkua :p20151213_122246.jpg20151213_124922.jpg
 
Onpa Minealla ollut komea kakku!! Teitkö koristeetkin itse?

Meillä on myös juhlat juhlittu. Olen ihan puhki. Aamusta asti touhunnut ja nut vasta saa huilata. Väsynyt sankari nukahti kerrankin nopeasti! :)
Mun kakku meni pieleen, tuli ruma, enkä ehtinyt korjailla.. Onneksi oli sisältä hyvää. :)
 
Tein kakun itse koristeita myöten ja vähän mua huvitti kun monen tunnin uurastus oli tuhottu alta viis minuuttia :joyful: meijän 5v isoveli halusi syödä kaikki perhoset :hilarious:
 
Meilläkin eilen oli juhlat. Virallinen päivä oli perjantai. Oli ihanat juhlat, kutsuin kaikki lapsivieraat samaan aikaan niin meän baby viihtyi todella mainiosti. ❤️ oon muistellu vuoden takasia tapahtumia viime päivät niin tunteella, että ko otin kaverin kuukauden ikäsen vauvan syliin niin siltä istumalta meinasin raahata miehen makkariin "mie haluan tämmösen toisen!!!". Ihan tajuton vauvakuume!
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1450039086.082425.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1450039086.082425.jpg
    94.9 KB · Katsottu: 38
Upeita kakkuja!

Meidän tytöille kakku maistui kovasti. Tulevat herkkupyllyt :D
 
Lauantaina juhlittiin synttäreitä! Alisa sai torstaina rokotteet ja perjantai iltana nousi kuume lähes 38. No reipas juhlija Alisa oli, mutta lauantai ilta oli yhtä helvetti. 3 tunnin jälkeen nukahti istaalleen nojaten minuun. Seuraavan päivän Alisa nukku autossa, ja silti illalla kävi nätisti nukkumaan. Nyt ollaan taas pirteitä, ihan oma itsensä :)
 

Liitteet

  • 002 – Kopio.JPG
    002 – Kopio.JPG
    98.6 KB · Katsottu: 35
  • 032 – Kopio.JPG
    032 – Kopio.JPG
    93.3 KB · Katsottu: 33
  • 034 – Kopio.JPG
    034 – Kopio.JPG
    106.9 KB · Katsottu: 33
  • 007 – Kopio.JPG
    007 – Kopio.JPG
    110.1 KB · Katsottu: 33
täällä tyttö täytti 17.12 1v kyllä aika menee nopeasti ja pätkittäiset yöunet kyl jatkuu edelleen ku neiti yöllä hörppii vielä. me ei juhlittu mitenkään ja sain ukaasit ukolta ku sanoin tytölle onnea yksi vuotiaalle sinä aamuna. tänää oli 1v tarkasts ja rokotus tai no eipä tääl ees tarkasteta mitään oikeestaan, katottii vaa paino ni koton joutu mittaileen tyttöä.

onnittelen mariamin kanssa kaikkia 1v pikku neitejä ja herroja :)
 
Takaisin
Top