1-vuotis synttärit!

Nyt olis sitten kämppä puunattuna huomisia kekkereistä varten ja juustokakku jääkaapissa :blob9 Kakut haetaan huomenna leipomosta.Ja kovasti odotetaan juhlia, etenkin esikoinen ei meinaa millään pysyä pöksyissään....
 
Nonii, mä hain Tuurista vähän kutsukortteihin sälää ja nyt tarvis viä tehdä ne ja lähettää. :) Oon hyvissä ajoin liikenteessä, kun meillä juhlitaan vasta 6.9. En vaan tykkää siitä, että sitten tuleekin niitä, että ei me päästä, kun ilmotitte niin myöhään. :smiley-angry003
 
Mä tykkään myös lähettää kutsut jo hyvissä ajoin että saan kaikki juhlavieraat paikalle samaan aikaan :) olen myös lähimmiltä vähän tarkastellut sopivaa päivää etukäteen.

Nyt on takki aika tyhjä....tänään juhlittiin tytön synttäreitä ja huomenna olis vielä toiset pirskeet. Meillä oli aika paljon lapsivieraita ja meno sekä meteli sen mukaista, mutta tosi hauskaa oli :) Huomenna olisi astetta rauhallisemmat juhlat tiedossa.

Ja vuosi sitten, tulevana yönä yhden maissa, syntyi meidän pikku rakkauspakkaus :Heartred
 
Minulla oli kyllä tänään saamaton päivä. En meinannut löytää mitään vaatetta pojan kuvauksiin ja tyydyin sit tavallisiin sinisiin housuihin, jotka sopii maripaidan kanssa. En myöskään keksinyt mitään koristeita juhliin ja sain ostettua vaan servetit. Sekoilen sit ens viikolla kun pitää valmistella juttuja.
 
meillä juhlitaa lauantaina synttäreitä,toivomuksena tietennii et kaikki vieraat ei tulis samaa aikaa mut tottahan toki ne samaa aikaa tulee.
mä oon varannu jo mekon sinne 1v kuvauksii,se on sit ens maanantaina...kauhulla sitä tapahtumaa ootan.
synttäreille on kakut tilattu ja kauppalappu tehty et varmasti muistaa ostaa kaiken oleellisen.
 
Hyvä idea tehdä kauppalappu. Vois itekin rueta sellaiseen pistää kaiken ylös :)
 
Mä väkersin nyt meijän kutsut ja laitoin ihan raakasti toisille klo: 15.00 ja toisille klo: 17.00. Eipähän ole kahvipöydässä ihan niin hirveetä ruuhkaa. :thumright
 
mä kans mietin et olis pitäny kutsuihin laittaa et vietetää la ja su niitä syndei,mut eihän sitä sillon älynny.no kaks on nyt ilmottanu et ne tulee iltapäivällä...
 
Meillä on juhlat jo takana päin. Oli täytekakkua, kinkku ja lohipiirakkaa, pullaa ja mustikkapiirakkaa. Osa vieraista ei päässyt lauantaina joten juhlat jatkuivat vielä sunnuntainakin. Olipas niiin haikea mieli synttäreiden jälkeen. 1-valokuvaus oli maanantaina ja meni todella hienosti. Kuvaaja sanoi että tämähän on helppo tapaus kun hymyilee koko ajan :D
 
Oi, niin meilläkin lähestyy 1-vuotispäivä, tiistaina. Mielessä on pyörinyt vuoden takaiset tunnelmat, sniif. Aika on todella mennyt nopeasti.

Vielä on auki tarjoilut, huomenna pitää valmistella koska lauantaina juhlitaan. Tänään on luututtu lattioita.
 
meillä on tänään suursiivous eessä,eilen vaihoin keittiöö verhot ja pesin olohuoneen verhot,ne ois vielä ripustamista vaille.tein listan jääkaapinovee et mitä on viel tekemättä...kameran lataus,vessansiivousta....
kaikki kahvikupitkaa ei riitä,niitä lainataa anopilta...
 
Mua vaan ressaa ne juhlat tällä hetkellä.... Niihin on vielä sen verran aikaa, ettei oikein mitään voi vielä tehdä. Kannattais varmaan tehdä edes suunnitelmia, niin stressi helpottais! Onko ideoita suolaisiksi tarjottaviksi? :)
 
Mähän puhuin, et ostan pojalle mustan plaston mopon. No en osta, ku mun isä oli ostanu sellaisen sinisen poitsulle.. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä laitoin kans äidille viestii synttäritoiveeks plaston mopon :) Täytyy vaa ite ostaa sellanen myös esikolle, ettei tuu sota.
 
Voi että... ylihuomenna poika täyttää vuoden. Liikkistelen... mun pieni, joka vieläkin nukkuessaan näyttää samalta kuin vastasyntyneenä, täyttää muka jo vuoden... sniiiifffle.. ♡

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä ust havahduin et täytyypä ruveta aktivoitumaan Tyynen juhlien suhteen. Ne kun olis kahen viikon päästä ja mitää en oo tehny enkä suunnitellu :oops: Kai se on sitä ku viel "toivutaan" esikon juhlista, onneks nyt ei enää oo niin kuuma ni on kivempi niit juhlia sit järjestelläkii.
 
meillä oli lauantaina pirskeet,vieraita kävi joku 10,ihan riittävästi,etenkin kun kaikki tuli melkein samaa aikaa ja asuntohan ei oo mikää järin iso.lahjaks tytsy sai rahaa,leluja ja vaatteita.tänään olis sit 1v kuvaus,sitä kauhulla odotellessa.
 
Kerro sit Jäde miten meni :)
 
Takaisin
Top