1-vuotis synttärit!

Hieno idea Jäde nuo omalla kuvalla olevat kutsukortit!

Nuo lapsikuvat tosiaan ovat kalliita, mutta niistä saa niin ihanan muiston että mun mielestä ovat joka pennin arvoiset :) Me teetettiin esikoisen kuvista 2 Canvas-taulua ja nyt myös tämä nuorempi neiti saa omansa.
 
Niin on noita muitakin kuvia lapsesta niin ihana katsoa, niin olis sit yhet kuvat ihan viimesen päälle. Maksan ne kuvat vaikka lapsilisistä :) pitäis tosissaan niihin joku kiva asu sitten hankkia. Ajattelin myös jos ottais muutaman perhekuvan ja niihin meillä on kaikilla samanlaiset sinivalkoraidalliset mari-paidat, jotka saatiin häälahjaks.
 
Ollaan alustavasti suunniteltu syntymäpäiviä niin,että lähimmät tulee lauantaina (syntymäpäivä torstaina) juhlimaan sitten . Kun oma äitini ja kummitätini on töissä viikot, ja muutenkin joutuu tänne ajamaan reilu sata kilometriä.
Anoppi tosin miehen siskon ja veljen kanssa tulee perjantaina yökyläilemään,koska laitettiin voileipäkakun teko anopin harteille (onhan se pyöräyttäny leipomossa jos jonkin näköst taikinaa) Täytekakun meen tilaamaan leipomosti sitten,kun neidin toinen kummeista ei oo tänneppäin tulossa joka on kans yhden sortin jauhopeukalo..
Ensin mietein prinsessa teemaa tai hello kitty teemaa.. mut suunnitelmat siltä osin auki.. neidin toinen kummitäti on tulossa juhlapäivää edeltävänä iltana tänne auttamaan koristeluissa , kunhan ensin ollaan miehen kanssa käyty shoppailemassa juhlatarvikkeet yhdestä liikkeestä.
Nopeasti laskettuna 8 hlö EHKÄ on tulossa neidin syntymäpäiville :)
Ajattelin samalla varata ajan 1-vuotis kuvaan,kun käyn passikuvissa,mut kekkasinkin äsken että joku ihana (äiti ja kummitätini) voisi ostaa sen lahjaksi. :wink
Tiedän että likka saa taas kasan vaatteita joita kummitätini on vienyt kauheat kasat äitini luo niin olisi kiva joku ns. kestävä lahjakin, niinkuin joku kirjoittikin että jää hyvä muisto talteen! :)

Onko jollain jotain ehdottomia syntymäpäivälahja toiveita?
toivottavasti likka ei saa paljon vaatteita meillä nimittäin on yksi vaatehuone vain ja ainoastaan täynnä tytön vaatteita. Meillä nyt on vähän rahasta tiukkaa,niin meillä ainakin olisi loistava idea ostaa syntymäpäivälahjaksi likalle se 1-vuotiskuvaus!
Tässä vähän mun aatteita mitä toivoisin likan saavan
*1- vuotiskuvaus
*Musiikkileluja
*Lakanoita
*Lahjakortti
*Uusi ruoka-astiasto
*Kirjoja (koska vanhat on jo pureskeltu)
*Taaperokärry
*Sormimaalit (tai mikä lie. olisi kiva kokeilla vähän luovuus taitoja, vaikka ne on vähän isommille pojille ja tytöille tarkotettu :wink )
 
joo mä kans tulin siihen tuloksee et otetaa se 1v kuva.vanhempana tyttö voi ihmetellä et miks mummolla on serkkujen 1v kuvat mut siltä ei oo kuvaa.ja kuten orvokkikin sano niin onpahan sitte se muisto:)
 
Mie en ole vielä osannut miettiä tytön 1vee synttäreitä..muutakuin et iso täytekakku pitänee väsätä..tiiä sit millon se paniikki nappula painuu pohjaan :D. Kakun päällistä oon miettiny jonniin verran et minkäihmeen ihanaisen kuvan siihen keksisi :D....
 
Nykyisin löytyy ihania syötäviä kuvia kakkuihin, jos tuntuu, ettei keksi itse tai jaksa kummemmin väsätä. Ihailin tuossa kerran sellaisia muumikuvia... :Heartred
 
Mä en oo vielä jaksanu miettiä ollenkaan pojan synttäreitä :s voi ei, kohta iskee paniikki kun ei oo mitään vielä valmistellut. Kutsukortit täytyy kyllä kohta tehdä ja lähettää. Meijän pojalla tosiaan vasta 31.8 synttärit niin onhan tässä nyt vielä aikaa se reilu kuukausi :)
 
Mietin tos, ku mehän reissataan pojan synttäreitten aikaan, et teen sit kuvakirjan koko matkasta. Synttärikakkua asuntovaunussa, huvipuistoja yms kivaa.. ja 1-vee kuvan ottaa mies, ku on alan harrastaja... Tavallaan poitsun synttäriloma sit... en malta odottaa.. vielä muutama päivä, nii lähdetään! :Heartred :Heartred :Heartred
 
Meillä on tulossa Late Lammas - synttärit. Late kutsukortit on jo lähetty, oonki niistä facen puolella laittanut kuvaakin :)
Juhlia vietetää kahessa erässä 3h erolla, tilan takia oikeastaan. Päikkärit menee miten menee silloin, ei se oo ku yks päivä.
Lahjatoiveita ei oikein ole. Tai no, 1-vuotiskuvaus tulee luultavasti mun vanhemmilta niin kuin aikoinaa esikoisellekin. Ajattelin myös samalla ottaa sisaruskuvan. Ehkä kunnon parkkitalo hissin kera ois aika kiva :)
 
Kutsukortit on lähetetty ja päätin säästää itseäni ja lompakkoa eikä synttäreillä syödä voileipäkakkua kun juhlijoitakin tulee niin paljon. Oma äitini aikoi tehdä suolaista piirakkaa kahta sorttia ja itse väsään täyskärit. Tiedän jo missä käydään ottamassa 1 -vuotis kuvat, pitäis vaan soittaa ja tilata aika. Lahjatoiveena on ainakin pyöräikypärä, dublo-legoja ja muumi ksylofoni. Vielä pitäis hankkia jotkut nätit vaatteet...
 
mä ostin sittarista sellasen punasen/pinkin mekon ja siinä oli jotain valkosia palloja vai mitähän lie.
mäkii oon suunnitellu soittavani valokuvaamoo sitä aikaa,tietäs vaan et kumpaa soittais:eek:.siihen mikä on halvempi ja mis on ärsyttävä mies töissä vai siihen mikä on kalliimpi ja minkä kuvaajista ei oo tietoo:grin kauhee ongelma:laughing002
 
Mä en oo muuten yhtään ajatellut, että mitä pukisin pojalle päälle tuohon kuvaukseen! :oops: No, meillähän on vasta syyskuussa synttärit, että sinänsä ei mikään kiire vielä muidenkaan järjestelyjen kanssa...
 
Mäkin aloin haaveilla kuvauksesta, vaikka kuvia onkin jo varmaan tuhansia...Täytyy varmaan alkaa varailla! Vaatevalinta onkin kinkkinen, toisaalta haluis laittaa jotain mitä tavallisesti on päällä, mutta toisaalta jotain juhlavampaa. Ehkä siinä voi vaihtaa välillä. Sitten pitäs saada koko perheestäkin kuva...
 
Meillä juhlittiin synttäreitä perheen kesken, kummitkin on perheestä eli mummot, ukit, eno, tädit miehineen ja Valden serkut. Itse leivoin tarjottavat; suolaista piirakkaa ja pizzaa, brownisia, toscapiirakkaa ja totta kai täytekakku. Kakku oli kuorutettu vihreällä sokerimassalla ja kuvasti peltoa. Pellolla oli tietysti rehupaaluja ja traktori, joka kulki värikästä m&m tietä. Rehupaalut oli vaahtokarkkeja, joihin kirjotin pojan nimen ja traktori oli lelu, joka otettiin sitten pois. Kynttilä sytyttiin ja puhalluksessa auttoi isompi serkkupoika. Valtteri nautti vieraista ja touhusta silminnähden :) :Heartred
 
Meillä juhlitaan la ja su pikkuneidin synttäreitä! Virallinen päivä on sunnuntaina. Oon jo aloittanut vähän siivoilemaan ja pihan myös siivosin äsken siistimpään kuntoon. Tänään olisi tarkoitus käydä kaupassa. Huomenna tulee mun vanhemmat lapsenvahdiksi, jotta saan siivota rauhassa ja illalla leivotaan esikoisen kanssa. Hän rakastaa sitä touhua yli kaiken :grin Kakut olen tilannut mutta juustokakun ja mokkapaloja ajattelin valmistaa lisäksi. On kyllä niin onnellinen olo pikkuisistani ja tuntuu niin hassulta että miten aika juoksemaan ja nyt jo juhlitaan vuotispäivää :Heartred
 
Mun pitäis käydä viikonloppuna ostaa vähän koristeita ja tarvikkeita juhliin ja vaatteet 1-v kuvauksiin. Siit viikon päästä ois juhlat :)
 
Takaisin
Top