❤THE HEINÄKUUN HELINÄT❤

Ja seuraavaksi neuvolaan ihmettelemään miten tästä edetään (rv 40+4) :p
 
Tässä tuumailin semmosta ku sain lakanat viimein pinnasänkyyn ja äitiyspakkauksen peittoon niin että tuo peitto on kauheen iso.. Käytättekö työ vauvoillanne tai ootteko käyttäny peittoo ja miten (netistä oon lukenu eri variaatioita) vai onko alkuun joku muu systeemi parempi?
 
Minä taas tänään ku kokosin pinniksen uudelleen (Purettiin toinen reuna pois ja siirrettiin sängyn viereen kiinni) totesin että kauheen pieni peitto kun laitoin sen pussilakanan sisään :) mutta joo onhan se aika iso pienelle vauvalle. Mulla on unipussi odottamassa myös, mutta saa nähdä miten käy. Siskon tyttö ei ollu halunnu peittoja päälle ollenkaan ja sit tuon unipussin kanssa pli ollu hikinen niin ei sillä kai ollu unilla mitään päällä, vain body ja potkarit tai unipuku.
 
Me ollaan kyllä käytetty ihan sitä äitiyspakkauksen peittoa :) En hirveästi ole innostunu niistä unipusseista mitä oon niitä nähnyt. Päivällä vauva nukkuu monesti meidän sängyssä syömisen jälkeen ja silloin yleensä nykäisen hänelle meidän peittoa päälle. Lapsi nukkuu oikein tyytyväisenä ja pitkiäkin aikoja. Välillä niin pitkiä, että äiti jo harmittelee että eikö tuo vois jo herätä :grin
 
Meillä esikoisella käytettiin unipusseja ja me kyllä tykättiin :) poika kun on semmoinen potkiutuja niin heräsi sitten kitisemään sitä että peitto on pudonnut päältä. Unipussejakin on monenlaisia, ohuempia ja paksumpia eli löytyy kyllä sopiva sekä kesään että talveen. Eli meillä ainakin tämä tuleva pikkusisko tulee myös käyttämään unipusseja mikäli hän niissä vain viihtyy :)

Tänään 40+0 ja näyttää siltä että vauvat viihtyy minun mahassa pitkään :meh: esikoinen syntyi 41+6 ja eipä tämäkään kaveri anna vielä mitään merkkejä siitä että olisi joskus tulossa ulos.....
 
Meillä ei esikoisen kanssa ollut unipusseja, nyt saatiin ystävältä pari, eli kokeiluun menee varmasti. Kyllä se kuulostaa ainakin ihanalta ja tosi kätevältä :) Käyttäjää tässä vaan enään odotellaan :p
 
Hmm.. Tulipa tässä mieleeni että pitää mennä ajelemaan tuo sänki sääristä pois kun tiiä miten kauan se saa kasvaa ennen ku seuraavan kerran hoksaa ajatella asiaa :D
 
Muokattu viimeksi:
Ei kannattaisi näköjään lukea noita vauvojen kuulumisia, tulee niin kamalan malttamattomaksi koska saa oman pienen nyytin syliin.. :arghh:
 
Ei kannattaisi näköjään lukea noita vauvojen kuulumisia, tulee niin kamalan malttamattomaksi koska saa oman pienen nyytin syliin.. :arghh:
Ihan samaa oon miettiny monta päivää! Tänään vielä laitoin pieniä vaatteita lisää kaappiin ja mietin millon niitä pääsee käyttämään. Ne on ollu siellä jo niin pitkään...
 
Eilen kävin yli tunnin lenkillä eikä siitä seurannut mitään muuta kuin järkyt liitoskivut. Missä mun supistukset on?? Rasittaa nää kivut mut mitään ei tapahdu ja jos joudun näistä vielä yli viikon kärsimään ku oon melkeen sänkypotilaana ku istua ei kauan jaksa ku vauvan peppu painaa niin paljo. Kaikki vaa soittelee ja onnittelee nimipäivän johdosta ja kyselee jokojo...en jaksa:-D
 
Mie en oo moneen kuukauteen kirjotellu tänne, mutta oon lukenu foorumia kyllä! Hurjaa kun niin moni on jo jakautunu! :woot:

Itse olen vielä yhtenä osana ja laskettukin meni jo keskiviikkona! Supistellee ja tekköö vaikka mitä, mutta ei. Jotenkin herään joka aamu helpottuneena ettei vieläkään! En yhtään tahtois synnyttää vaan tahtosin meidän vauvan nyt tähän!
 
Ketkäs täällä on vielä odottelemassa synnytyksen alkamista? Ja millä viikolla mennään? :) itsestä alkaa tuntua että kohta kaikki muut on jo vauvansa saaneet syliin mutta itse vaan joutuu odottamaan ja odottamaan. Jouluksi sitten!

Täällä siis 41+1 ja edelleen "kasassa/yhtenä"
 
Täällä on 40+2 ja oon kyllä valmis pistämään kovan kovaa vastaan, ettei hirveän kauaa enää ooteltas. Kokoarvio oli toissapäivänä 4 kiloa.
 
Odotellaan edelleen. 41 tasan on tänään. Kyllä sen on ens viikon aikana ulos tultava ! :D
 
Takaisin
Top